Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-10-06, 14:22
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Το αντίο του Σουμάχερ

GP Βραζιλίας: Alonso και Renault πρωταθλητές!


Χαρούμενα πρόσωπα στο βάθρο του τελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν


O Fernando Alonso εξασφάλισε το δεύτερο προσωπικό του τίτλο και πάλι στη Βραζιλία τερματίζοντας δεύτερος! Ο Felipe Massa έγινε ο πρώτος Βραζιλιάνος νικητής του αγώνα της πατρίδας του από τον Senna (1993)! Η Renault κατέκτησε το Πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς ο τελευταίος αγώνας του Michael Schumacher αποδείχθηκε επεισοδιακός, αν και ο Γερμανός τερμάτισε επάξια 4ος.

Ο Fernando Alonso έκανε ότι καλύτερο γινόταν με ένα μονοθέσιο που ήταν προφανές που δεν ήταν το ταχύτερο της ημέρας (οι Ferrari βρίσκονταν σε άλλο αγώνα, ενώ οι Honda βρίσκονταν σε θέση να πιέσουν τις Renault), διατηρώντας τους αντιπάλους που τον πίεζαν σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα πίσω του. Μονάχα ο Massa, στη δεύτερη νίκη της καριέρας του και ιδιαίτερα ξεχωριστή για τον ίδιο, αφού σημειώθηκε στην πατρίδα του, τερμάτισε εμπρός από τον Ισπανό, με τη Ferrari να βρίσκεται πολύ πιο μπροστά από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο στην πίστα. Ο Schumacher ήταν ο ταχύτερος πιλότος στην πίστα, ωστόσο πλήχθηκε από αρκετά προβλήματα, γεγονός που δεν τον εμπόδισε να κάνει έναν εκπληκτικό αποχαιρετιστήριο αγώνα.

Ο Alonso έγινε πλέον ο νεαρότερος διπλός Πρωταθλητής, κατακτώντας το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του στην ίδια πίστα που είχε κατακτήσει και τον περσινό. Ο 25χρονος του χρόνου θα είναι μοναδικός Πρωταθλητής του grid και φυσικά ο μοναδικός που θα έχει νικήσει τον Michael Schumacher! Ο Ισπανός στον γύρο του θριάμβου συνέχαιρε όλη την ομάδα, της ευχόταν το καλύτερο για το μέλλον καθώς την αποχωριζόταν μετά από την κατάκτηση 4 τίτλων μαζί, πριν ξεσπάσει σε δάκρυα...

To ατύχημα του Rosberg που επέφερε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Οι δυο Williams εγκατέλειψαν όπως και πέρυσι και οι δυο στον πρώτο γύρο, ενώ η Cosworth δεν αποχαιρέτησε τη Formula 1 με ιδεατό τρόπο...


Στην εκκίνηση, ο Massa απλά έφυγε μπροστά, ενώ ο Alonso δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Trulli. Πιο πίσω, οι δυο Williams συγκρούστηκαν μεταξύ τους, όταν ο Rosberg προσέκρουσε στο πίσω μέρος του Webber. Αποτέλεσμα αυτού ήταν ο Αυστραλός να εγκαταλείψει χωρίς πίσω αεροτομή, ενώ ο Γερμανός έχοντας χάσει την εμπρός αεροτομή του, προσέκρουσε με ορμή στον εξωτερικό τοίχο της στροφής 11. Η σταθμευμένη στη μέση της πίστας και κατεστραμμένη Williams επέβαλε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Εντωμεταξύ, Fisichella και Schumacher είχαν προσπεράσει τον Barrichello. Μετά την επιστροφή του αγώνα στον κανονικό του ρυθμό, ο Γερμανός επιτέθηκε στον Ιταλό από την εξωτερική στο S do Senna ωστόσο ο πιλότος της Renault δεν παραδόθηκε αμαχητί. Ο Fisichella ακούμπησε ανεπαίσθητα το πίσω αριστερό ελαστικό του Γερμανού το οποίο παρουσίασε αμέσως πρόβλημα και μετά από λίγες στροφές αστόχησε. Ο Γερμανός κατευθύνθηκε προς τα pits και επανήλθε στον αγώνα τελευταίος, σχεδόν ένα γύρο πίσω και αρκετά μακριά από τον προτελευταίο συνδυασμό.

H μάχη του Schumacher με τον Fisichella, αμέσως μετά την οποία το πίσω αριστερό ελαστικό του Γερμανού αστόχησε...


Παράλληλα, στις πρώτες θέσεις και οι δυο Toyota μπήκαν στα pits και εγκατέλειψαν με το ίδιο πρόβλημα στην ανάρτηση. Στον πρώτο ανεφοδιασμό ευνοήθηκαν οι πιλότοι που άργησαν να μπουν στα pits. Ο Alonso κατάφερε να περάσει δεύτερος, εμπρός από τον Raikkonen, ενώ ο Button πέρασε εμπρός από τους Barrichello και Fisichella, ενώ προσπέρασε τον Raikkonen και ξεκίνησε την άσκηση πίεσης επί του Alonso. Ωστόσο ο Ισπανός διατηρούσε τη Honda και τη McLaren πίσω του, χωρίς να είναι απαραίτητα ταχύτερός τους…

Συνάμα, ο ταχύτερος πιλότος στην πίστα ήταν αναμφισβήτητα ο Michael Schumacher o οποίος είχε ήδη φτάσει μέχρι την 8η θέση. Στην προσπάθειά του να πάρει την 7η από τον Kubica ο Schumacher πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα στο τέλος της κύριας ευθείας, ωστόσο στο S do Senna, έχασε στιγμιαία τον έλεγχο του μονοθεσίου του και παρέδωσε ξανά πίσω τα κεκτημένα. Δυο γύρους αργότερα (στον 42ο) ο Schumacher επανέλαβε την κίνησή του με επιτυχία. Μπήκε στα pits έξι περάσματα μετά και ξεκίνησε την επίθεσή του επί του Barrichello, ο οποίος δεν προέβαλε αντίσταση στον 52ο γύρο. 11 γύρους αργότερα ο Γερμανός με την πίεσή του οδήγησε τον Fisichella σε μπλοκάρισμα των φρένων της Renault στην πρώτη στροφή και ανέβηκε 5ος. Επόμενος στόχος του Schumacher ήταν ο μελλοντικός αντικαταστάτης του στη Ferrari, Kimi Raikkonen. O Φινλανδός καταλάμβανε την εσωτερική στο τέλος της μεγάλης ευθείας για να αποτρέψει το προσπέρασμα, ωστόσο στον προτελευταίο γύρο ο Schumacher βρήκε αρκετό χώρο για να τοποθετήσει τη 248 F1 στην εσωτερική για το πρώτο chicane και να περάσει τέταρτος!

Ο Massa παραδέχθηκε μετά τον τερματισμό ότι αυτός ήταν ένας από τους πιο εύκολους αγώνες της καριέρας του, καθώς δε χρειάστηκε ποτέ να πιέσει στο όριο και έλεγχε καθ’ όλη τη διάρκεια την κατάσταση… Ο Alonso δήλωσε ότι η κατάκτηση του Πρωταθλήματος με τον Schumacher αντίπαλο δίνει στο επίτευγμά του ακόμη μεγαλύτερη αξία.

Κώδικας:
Tα αποτελέσματα αναλυτικά

 1.  Massa         Ferrari              (B)  1h31:53.751

 2.  Alonso        Renault              (M)  +    18.658

 3.  Button        Honda                (M)  +    19.394

 4.  M.Schumacher  Ferrari              (B)  +    24.094

 5.  Raikkonen     McLaren-Mercedes     (M)  +    28.503

 6.  Fisichella    Renault              (M)  +    30.287

 7.  Barrichello   Honda                (M)  +    40.294

 8.  de la Rosa    McLaren-Mercedes     (M)  +    52.068

 9.  Kubica        BMW-Sauber           (M)  +  1:07.642

10.  Sato          Super Aguri-Honda    (B)  +     1 γύρος

11.  Speed         Toro Rosso-Cosworth  (M)  +     1 γύρος

12.  Doornbos      Red Bull-Ferrari     (M)  +     1 γύρος

13.  Liuzzi        Toro Rosso-Cosworth  (M)  +     1 γύρος

14.  Albers        Spyker MF1-Toyota    (B)  +     1 γύρος

15.  Monteiro      Spyker MF1-Toyota    (B)  +     1 γύρος

16.  Yamamoto      Super Aguri-Honda    (B)  +     2 γύροι

17.  Heidfeld      BMW-Sauber           (M)  +     6 γύροι



Ταχύτερος γύρος

M.Schumacher, 1:12.162



Εγκατέλειψαν

Coulthard     Red Bull-Ferrari     (M)    15

Trulli        Toyota               (B)    11

R.Schumacher  Toyota               (B)    10

Webber        Williams-Cosworth    (B)    1

Rosberg       Williams-Cosworth    (B)    1
Πηγή : rally.gr
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Xenios : 23-10-06 στις 14:27
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης Αξιολογήστε αυτό το θέμα
Αξιολογήστε αυτό το θέμα:

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:27.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.