Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Για μια και πλέον ώρα οι φορείς του νομού, αλλά και κάτοικοι της περιοχής, προχώρησαν σε κατάληψη των διοδίων του Ρίου, αφήνοντας τα οχήματα να περνούν ελεύθερα, χωρίς να πληρώνουν το σχετικό αντίτιμο.
Η ενέργεια αυτή ήταν συμβολικού χαρακτήρα και πραγματοποιήθηκε στις 8.30 το πρωί της Τετάρτης, ως διαμαρτυρία προς την αδιαφορία που δείχνει η Πολιτεία για την κάκιστη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο δρόμος που συνδέει την Πάτρα με την Κόρινθο και έχουν σημειωθεί αμέτρητα τροχαία δυστυχήματα. «Τα λόγια πλέον περισσεύουν, δεν αντέχουμε άλλα θύματα», τόνισε χαρακτηριστικά ο αντινομάρχης περιβάλλοντος, Ανδρέας Τριανταφυλλόπουλος. οι εκπρόσωποι των φορέων της Πάτρας και της Αχαΐας, περίπου στις 9.30 αναχώρησαν από σημείο με προορισμό την Αθήνα, προκειμένου να συναντηθούν με τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ και να του θέσουν για μία ακόμα φορά, το θέμα της επικινδυνότητας του εθνικού οδικού δικτύου και να ζητήσουν τη λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπισή του. Οι φορείς της Αχαΐας, θα ζητήσουν από το υπουργείο: - Την άμεση αποκατάσταση των φθορών του ασφαλτοτάπητα στην Πατρών – Κορίνθου και την τοποθέτηση αντιολισθηρής στρώσης, παράλληλα με την άμεση έναρξη των εργασιών, για το νέο αυτοκινητόδρομο. Επίσης θα ζητήσουν: - Αμεση τοποθέτηση διαχωριστικών στηθαίων ασφαλείας στα διαπιστωμένα επικίνδυνα τμήματα της εθνικής οδού. - Ηλεκτροφωτισμό των επικίνδυνων τμημάτων και, - Αναστολή της καταβολής διοδίων, μέχρι της αποκατάστασης ασφαλών συνθηκών χρήσης των οδών. Πηγή: Patrasnews, 16/01/2008 Κώδικας:
http://www.patranews.gr/news.asp?ID=8060
__________________
Ό,τι προλάβουμε |
#3
|
|
||||
Μιλάει για αυτήν και ως τώρα δεν έχω βρεί κάτι που να δικαιολογεί άρνηση πληρωμής.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#4
|
|
||||
Αν οι υποχρεώσεις της μίας πλευράς δεν τηρούνται, οι υποχρεώσεις της άλλης αναστέλλονται ή το συμβόλαιο σπάει. Κοινώς: αν δεν σου παρέχουν ό,τι υποχρεούνται να σου παρέχουν, δεν υποχρεούσαι κι εσύ να τους πληρώσεις. Ξέρει κανείς αν ισχύει αυτό στην Ελλάδα;
__________________
www.bedroomlan.org |
#5
|
|
||||
Με την ίδια λογική δε θα έπρεπε να πληρώνουμε φόρους...
Άλλο με τη λογική το τι νομίζουμε και άλλο να υπάρχει νόμος που να μας δίνει το δικαίωμα να μην πληρώσουμε τα διόδια..Έτσι δεν είναι?
__________________
Με όποιο Sysopa καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις |
#6
|
|
||||
Ας βρεθεί η σχετική νομοθεσία (ελληνική ή της ΕΕ) και το συζητάμε. Όπως και να'χει, και χωρίς διόδια, έχω οδηγήσει σ'αυτό το δρόμο συνολικά τρεις φορές, και δε θέλω να τις κάνω τέσσερεις. Πίκρα, ειδικά για νέο οδηγό που έχει πάρει δίπλωμα σε λάθος χώρα.
__________________
www.bedroomlan.org |
#7
|
|
||||
Αυτο γίνεται οταν εισαι απολύτιστος και το μόνο που θαυμάζει ο κοσμος ειναι το παρελθόν των προγόνων σου και η χαλαρότητα της σύγχρονης κουλτούρας σου..
Οι δρόμοι είναι απαράδεκτοι!
__________________
Με όποιο Sysopa καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις |
#8
|
|
|||
<<από τους νόμους της ΕΕ περί συμβολαίων (που δεν ξέρω κατά πόσον ισχύουν στην Ελλάδα). Η καταβολή των διοδίων αποτελεί σύναψη συμβολαίου — πληρώνεις προκειμένου να χρησιμοποιήσεις αυτοκινητόδρομο>>
τσκ τσκ.... αγγλοσάξονες :-) με την εξαίρεση των διοδίων βάσει παραχώρησης (concession), στην Ελλάδα τουλάχιστον το ποσό που πληρώνουμε στα διόδια είναι "τέλος", δηλαδή χαράτσι δημοσίου χαρακτήρα. |
#9
|
|
||||
Όχι τίποτα άλλο, εμένα μου τη λένε ότι δεν διαβάζω προσεκτικά...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#10
|
|
|||
τελικά Μιχάλη βρήκες κάτι στο κείμενο ή όχι;
εγώ πάντως μια γρήγορη ματιά που έριξα διαπίστωσα ότι με την Ελλάδα δεν έχει ασχοληθεί καθόλου. Ειδικότερα αναφέρει την Ελλάδα ανάμεσα σε άλλες χώρες < Για όλες τις υπόλοιπες ΕΘνικές οδούς φορέας των διοδιών είναι η ΤΕΟ, όπου <<Η ΤΕΟ Α.Ε. είναι δημόσια επιχείρηση, μονομετοχική με κύριο μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο το οποίο εκπροσωπείται από το Υπουργείο Οικονομικών.>> (γιακ, πώς μπορεί να είναι αφενός μονομετοχική αφετέρου να έχει κύριο μέτοχο; ) ΥΓ τελικά τα περί απόσβεσης του κόστους κατασκευής κλπ, τα έχει στην οδηγία 38/2006 (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...008:01:EN:HTML), η οποία όμως ακόμα δεν ισχύει, δηλαδή διαχωρίζει τα διόδια που λειτουργούν πριν το καλοκαίρι του 2008. Δεν νομίζω ότι ακόμα μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία για να μην πληρώσει κάποιος Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη elbereth : 18-01-08 στις 09:19 Αιτία: προσθήκη |
#11
|
|
||||
Δεν έχω βρεί τίποτα ως τώρα, όχι ότι μπορώ να καταλάβω και όλους τους όρους ή να μυρίσω τα παραθυράκια.
Για αυτό στο πρώτο μήνυμά μου λέω ότι ο κύριος Νομάρχης μιλάει γενικά για μία οδηγία χωρίς να την έχει διαβάσει. Αυτό το θεωρώ απαράδεκτο και επικίνδυνο, μιας και αν κάποιος δεν δεχτεί να πληρώσει μάλλον τον περιμένει η στενή. Τι θα πεί τότε; "Ο κύριος Νομάρχης μου είπε να μην πληρώσω";
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|