«Απαράδεκτη» η εξυπηρέτηση από τους παρόχους συνδέσεων Internet
ΑΠΕ
H διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα αυξάνεται, ωστόσο το επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης των πολιτών από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών είναι σήμερα «απαράδεκτο», δήλωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Πρόκειται για «παιδικές ασθένειες» μιας νέας αγοράς που εξελίσσεται ραγδαία στην Ελλάδα και προκαλούν αύξηση στα παράπονα των πολιτών, είπε ο καθηγητής Νικήτας Αλεξανδρίδης, μιλώντας την Τρίτη σε ημερίδα της ΕΕΤΤ με τίτλο «Προϊόντα Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών και Προστασία Καταναλωτών».
Ο κ. Αλεξανδρίδης σημείωσε ότι υπάρχει ανάγκη να αρχίσει ένας διάλογος όλων των φορέων με:
-Σύσταση ομάδας εργασίας για την οριοθέτηση αρμοδιοτήτων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων του δημοσίου.
-Καταγραφή από την ΕΕΤΤ συγκριτικών δεικτών ποιότητας.
-Δημιουργία Κώδικα Δεοντολογίας και Συμπεριφοράς των παρόχων.
-Σύσταση Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών
-Ενημερωτική καμπάνια εντός του 2008 για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή
Σχόλιο
Γιατί αγαπητό Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων έβαλες το απαράδεκτη σε εισαγωγικά; Με κεφαλαία bold γράμματα έπρεπε να το βάλεις, να κάνουν και γκλιν γκλον.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
|