Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Παρόλο που το παιχνίδι είναι ζυγισμένο και όλοι έχουν αρνητικά και θετικά, υπάρχουν χώρες που είναι πιο δύσκολες ή πιο εύκολες σε κάθε φάση του παιχνιδιού (π.χ. η αυστρία ζορίζεται πολύ στην αρχή αλλά αν επιζήσει αρχικά έχει πολύ καλή συνοχή στον μετέπειτα επεκτατικό πόλεμο). Οπότε, για να ξεκινήσουμε κύριοι, θα πρέπει να επιλέξετε την χώρα που θέλετε να παίξετε.
Αυτό που περιμένω από εσάς, είναι ένα προσωπικό μήνυμα με μια ιεραρχική λίστα προτιμήσεων των χωρών. π.χ. 1. Αυστρία 2. Τουρκία 3. Αγγλία 4.Ρωσσία 5.Ιταλία 6.Γαλλία 7.Γερμανία Αν όλοι έχετε διαφορετικές πρώτες επιλογές, παίρνετε αυτό που συζήτησατε. Αν δυο επιλέξουν το ίδιο, πάνε στην δεύτερη επιλογή τους, κλπ. Καλή τύχη.
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
#3
|
|
||||
Πρόγραμμα/Διατητής
Την επεξεργασία των κινήσεων θα την κάνει το RealPolitik ένα χαριτωμένο open source εργαλειάκι για την διαχείριση τέτοιων παιχνιδιών. Δεν χρειάζεται να το κατεβάσετε εσείς, αλλά μαζί με τα αποτελέσματα κάθε γύρου θα ανεβάζω και το game file για όποιον θέλει να εξετάσει πιθανά σενάρια και να δει το ιστορικό των γύρων.
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
#4
|
|
||||
Έχω και εγώ πολλές απορίες και νομίζω ότι αν περιμένεις θα πάρουμε απαντήσεις.
Ερώτηση 1η Μερικά κράτη έχουν πολλά σύνορα με τους άλλους, άλλα κράτη έχουν 5-6 σημεία επίθεσης και άλλα 2 κύρια σημεία επίθεσης. Οταν επιτεθώ σε μια επαρχια αφυλακτη την καταλαμβάνω; Ερώτηση 2η Μπορώ να τα βρω με τον Pazo και τον Platinum να την πέσουμε στον άμοιρο Diamond και να μοιραστούμε την χώρα του; Ερώτηση 3η Θα ξέρει ο αμυνόμενος ότι στρατός βαρβάρων πάει να καταλάβει μια περιοχή του; Και πόσες κινήσεις μπορεί να κάνει για να φτάσει σ΄αυτήν; Άλλες ερωτήσεις στην συνέχεια.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#5
|
|
||||
Καλά, μην κλαις και εσύ (κλαίς και άσχημα πανάθεμά σε!)
Ούτε εγώ κατάλαβα my blindness αλλά δεν το κάνω θέμα. Το πολύ πολύ να μας φάνε τα ψάρια από τον πρώτο γύρο.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#6
|
|
||||
Μήνυμα από τον GM προς τους παίκτες: Xenios έχεις τη χώρα Α Pazo έχεις τη χώρα Β Concul έχεις τη χώρα Γ Diamond είχες τη χώρα Δ.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#7
|
|
||||
1η Ερωτηση Οντως καποια κρατη εχουν πολλα συνορα (πχ Αυστρια) και αλλα λιγοτερα (πχ Τουρκια). Δυνητικα δηλαδη αυτοι που εχουν πολλα συνορα εχουν περισσοτερους "εχθρους" να αντιμετωπισουν ή περισσοτερους "φιλους" για να συνεργαστουν. Ολα ειναι θεμα Διπλωματιας και οχι γεωγραφιας. Τωρα αν κινησεις ενα στρατο/στολο σου προς μια περιοχη η οποια ειναι αφυλακτη, τοτε θα την καταλαβεις εκτος κι αν προσπαθησει καποιος αλλος να κινηθει σε αυτην, οποτε δεν θα γινει τιποτε και η περιοχη θα παραμεινει κενη. Ο νικητης καθοριζεται απο το ποση υποστηριξη εχει η καθε κινηση που γινεται. Παραδειγμα η Στρατια(Α) κινειται απο την Περιοχη(Α) στην Περιοχη(Β) που ειναι αδεια. η Στρατια(Β) κινειται απο την Περιοχη(Γ) στην Περιοχη(Β) που ειναι αδεια. Αποτελεσμα: καμμια κινηση δεν πετυχαινει γιατι οι στρατοι ειναι ισοδυναμοι και προσπαθουν να κινηθουν στην ιδια περιοχη Παραδειγμα Β η Στρατια(Α) κινειται απο την Περιοχη(Α) στην Περιοχη(Β) που ειναι αδεια. η Στρατια(Β) κινειται απο την Περιοχη(Γ) στην Περιοχη(Β) που ειναι αδεια η Στρατια(Γ) υποστηριζει την κινηση της Στρατια(Α) απο την Περιοχη(Α) στην Περιοχη(Β) (εννοειται πως η στρατια(Γ) ειναι σε γειτονικη περιοχη της περιοχης(Β)) Αποτελεσμα: Η Στρατια(Α) επελαυνει στην Περιοχη(Β) γιατι εχει την υποστηριξη της Στρατια(Γ). Ελπιζω να εγινα κατανοητος και να μην τα εγραψα πολυ μπερδεμενα. 2η Ερωτηση. Οχι μονο μπορεις αλλα και επιβαλλεται να συμμαχησεις με καποιον για να φατε καποιον αλλον. Αυτος ειναι και ο σκοπος του παιχνιδιου... Μην ξεχνας βεβαια οτι το ιδιο μπορουν να (και θα) κανουν και οι αλλοι σε εσενα. 3η ερωτηση. Κανεις δεν γνωριζει με σιγουρια τι κινησεις θα κανει ο καθε αντιπαλος, ακομα και τι κινησεις θα κανει ο συμμαχος του. Ολες οι κινησεις στελνονται μυστικα στον διαιτητη και μονο εκεινος τις γνωριζει πριν τη ληξη της προθεσμιας. Επομενως κανεις δεν γνωριζει σε ποσες κινησεις μια στρατια θα εισβαλλει στην χωρα του, μπορει μονο να το υποθεσει απο τη συμπεριφορα των υπολοιπων.... Η καθε μοναδα του παιχνιδιου μπορει να κινηθει σε μια περιοχη το γυρο. Δηλαδη απο τη Μοσχα στην Βαρσοβια μια στρατια, ή απο την Αγκυρα στην Μαυρη Θαλασσα ενας στολος. Αν υπαρχουν και αλλες αποριες ριξτε τις... |
#8
|
|
||||
Καμμια μα καμμια χωρα δεν μπορει να βγει απο το παιχνιδι τους 3 πρωτους γυρους. Οποτε μην ανησυχεις. Εξαλλου συνηθως τους μικρους που βαλλονται απο πολλους τους υπερασπιζονται καποιοι αλλοι (για ιδιο συμφερον φυσικα).
|
#9
|
|
||||
Δεν ξέρω αν διαβάζω καλά την ερώτηση του Στέλιου, αλλά ελπίζω να είναι κατανοητό ότι κάθε γύρο οι στρατοί κινούνται από μια περιοχή σε γειτονική. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν είστε γείτονες με κάποιον θα τον δείτε να έρχεται από μακριά (εκτός και αν σας κάνει απόβαση, αλλά πάλι τα καράβια θα πρέπει να έχουν έρθει στις ακτές σας από προηγούμενο γύρο).
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
#10
|
|
||||
Ναι αυτό το κατάλαβα. Ποιος νικάει θα μου πειτε; Αφού πάντα θα έχεις σίγουρες μόνο 2 στρατιες εκτός αν το παίξουμε με αποκλεισμο. Αλήθεια αν μια περιοχή, έχει δύο σύνορα και του την πέσουν δύο στρατοί ταυτοχρονα, τι γίνεται;
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#11
|
|
||||
Άρα, δυνητικά, αν καταφέρεις το τέλειο, στο τέλος του 2ου γύρου έχεις και τις τρεις μονάδες σου σε νεα παραγωγικά κέντρα έξω από την αρχική σου χώρα. Αυτό σημαίνει ότι κατέχεις πλέον 6 παραγωγικά κέντρα και έχεις 3 μονάδες, άρα χτίζεις 3 καινούργιες για να φτάσεις στο όριο της παραγωγής σου. Στην περίπτωση που σε μια περιοχή θέλουν να μπουν 2 (ή παραπάνω) στρατοί, μπαίνει αυτός που έχει την μεγαλύτερη υποστήριξη (στην ισοπαλία κάθονται και κοιτιούνται). Αν τώρα υπάρχει και αμυνόμενος εκεί, ο στρατός που θα μπει τελικά στην περιοχή όχι μόνο πρέπει να έχει μεγαλύτερη υποστήριξη από τον άλλο στρατό, αλλά και από τον αμυνόμενο. Και εμένα όταν διάβαζα τους κανόνες πριν παίξω μου φαινότανε βουνό. Αλλά με το τέλος του 2ου γύρου λύθηκαν όλα τα προβλήματα.
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
#12
|
|
||||
Να υπενθυμίσω ότι περιμένω ακόμα μια λίστα με προτιμήσεις χωρών από pazo, corsair, trooper και ελπίζω και concul.
Αν ο τελευταίος παραμένει αμετάκλητος στην απόφαση του να αποχωρήσει, χρειαζόμαστε έναν ακόμα παίχτη :/
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
#13
|
|
||||
Με παίζετε;;
Θα βάλω τα δυνατά μου κι εγώ... νέο μέλος γάρ.
__________________
Ό,τι προλάβουμε |
#14
|
|
||||
Παιδιά, ψυχραιμία. Υπάρχει κι άλλο παιχνίδι σε εξέλιξη...
Εκτιμώ πως δεν πρέπει να τρέξουν και τα δυο παράλληλα. Τουλάχιστον, εγώ θα δυσκολευτώ να αφιερώσω χρόνο και στα δυο, με αποτέλεσμα, να μη δείξω σ' ένα απ' τα δυο, την προσοχή που πρέπει... Έχουμε και δουλειές, οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις για...
__________________
VmF Skisters of Mercy © An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi |
#15
|
|
||||
Άνετα, καλωσήρθες
Ρίξε μια ματιά σε όλα τα παραπάνω και κοίτα αν έχεις κάποια απορία. Στην συνέχεια περιμένω ένα προσωπικό μήνυμα με την σειρά προτίμησης των χωρών.
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|