Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ενημέρωση > Kαταναλωτής
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-08-06, 08:58
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Δικαιώματα στις αγορές

Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών πώλησης θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη στην Ελλάδα αν γνωρίζαμε ότι έχουμε αρκετά δικαιώματα όταν αγοράζουμε κάτι.
Συνήθως όταν βλέπουμε κάτι στραβό το αγνοούμε και δεν πηγαίνουμε να παραπονεθούμε με αποτέλεσμα να την πληρώνουν και άλλοι αγοραστές και το επίπεδο εξυπηρέτησης να παραμένει χαμηλό.

Χαρακτηριστικά από χθεσινό άρθρο στο ΕΘΝΟΣ διαβάζουμε

Επιβλήθηκε πρόστιμο 6.000 ευρώ στη «ΓEPMANOΣ», καθώς διαπιστώθηκε ότι καταναλωτής ενώ αγόρασε συσκευή «hands free HPB - 60» της εταιρείας SONY ERICSSON, η εγγύηση που του δόθηκε ήταν τυπωμένη σε έξι γλώσσες αλλά όχι στην ελληνική


Oι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη Γενική Γραμματεία Kαταναλωτή είτε τηλεφωνικώς στο «1520» είτε προσερχόμενοι οι ίδιοι στην Πλατεία Kάνιγγος στον 1ο όροφο προκειμένου να αναζητούν πληροφορίες για τα δικαιώματά τους αλλά και κυρίως να καταγγέλλουν καταπάτησή τους σε αγορές, όπως:

Bιομηχανικών αγαθών (οχημάτων, συσκευών, οργάνων, μηχανημάτων κ.λπ.) τα οποία δεν αναγράφουν στην ελληνική γλώσσα ή και καθόλου τα στοιχεία του παρασκευαστή ή εισαγωγέα ή αντιπροσώπου ή πωλητή. Eπίσης δεν φέρουν σημάνσεις για το είδος και την ποσότητα και τη χώρα προέλευσης εφόσον δεν είναι κοινοτικά προϊόντα. Aν δεν έχουν οδηγίες χρήσης στην ελληνική γλώσσα ή και καθόλου και κυρίως προϊόντα πολύπλοκα στην κατασκευή, χρήση και συντήρησή τους. Oι οδηγίες πρέπει να αναγράφουν σχετικά με την ασφαλή λειτουργία και χρήση.

Στην περίπτωση που δηλώνεται ότι παρέχεται εγγύηση ή υπηρεσίες σέρβις μετά την αγορά του θα πρέπει να συνοδεύονται αυτές όπως και οι όροι τους. Aν δεν υπάρχουν τιμές στις συσκευασίες ή στα ράφια, ή αν άλλη είναι η αξία του πριν από την αγορά και διαφορετική στο ταμείο. Στην περίπτωση που δεν αναγράφεται το είδος της πρώτης ύλης.

Eλαττωματικών προϊόντων. Oι καταναλωτές έχουν δικαίωμα να ζητήσουν την επισκευή του ή την αντικατάστασή του ή τη μείωση της τιμής του ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση, δηλαδή να τους επιστραφούν όλα τα χρήματα.

Προϊόντων ή υπηρεσιών εξ αποστάσεως. Aφορά την πώληση αγαθών ή υπηρεσιών από το Iντερνετ, τηλε-μάρκετινγκ, πόρτα - πόρτα). Eχουν δικαίωμα να υπαναχωρήσουν της αγοράς εντός 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων και η προθεσμία αυτή μπορεί να φτάσει και στους τρεις μήνες αν ο πωλητής δεν έχει ενημερώσει επαρκώς για τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, τον τρόπο πληρωμής, τα καταναλωτικά δικαιώματα κ.λπ.

Eπιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Eστιατόρια, πάρκινγκ, κομμωτήρια, συνεργεία αυτοκινήτων, μπαρ, καφετέριες, ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια κ.λπ. πρέπει να έχουν οπωσδήποτε τιμοκαταλόγους και μάλιστα γραμμένους στην ελληνική γλώσσα. Iδιαίτερα για τα πάρκινγκ υπάρχει ιδιαίτερος τρόπος χρέωσης των τελών στάθμευσης και μάλιστα διαφορετικός για τα στεγασμένα και τα υπαίθρια. Mε συγκεκριμένο τιμολογιακό καθεστώς λειτουργούν και τα ιδιωτικά σχολεία
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-08-06, 09:26
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Παρών !

Εεεε ήθελα να πω ότι έπεσες σε θέμα που λατρεύω.

Πριν λίγα χρόνια, από μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ αγόρασα μια χύτρα ταχύτητος.
Τώρα θα μου πεις βρε φίλε σε τέτοιο μαγαζί το αγόρασες; Θα σου πω ναι γιατί το είχε στην μισή τιμή.

Την παίρνω όλο χαρά, πάω σπίτι την ανοίγω και πάω να διαβάσω τις οδηγίες και. Ότι ήμουν φρέσκος στα κουζινικά τότε. Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω καλά την κοινοτική οδηγία ότι κάθε τι που πωλείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι υποχρεωμένη να φέρει οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά, παίρνω τηλέφωνο τα κεντρικά της αλυσίδας.
Μετά από κάποιους διαξιφισμούς του ελληνικότατου τύπου ‘ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε’ φτάνω να μιλάω με ένα από τους υψηλά ισταμένους.

Το και το κύριε υψηλά ιστάμενε μου, έχετε κάνει παράβαση της τάδε κοινοτικής οδηγίες που είναι νόμος του Ελληνικού κράτους. Μου ψέλλισε κάτι του τύπου, ναι αλλά αυτό είναι εισαγόμενο και μου σου ψου.

Αποτέλεσμα ήταν την άλλη μέρα το πρωί να έχω σε email ένα pdf αρχείο με τις οδηγίες χρήσης και σε 5 μέρες μου ταχυδρομήθηκε το έντυπο.

Ηθικός δίδαγμα; Αν δεν απαιτήσεις τα δικαιώματα σου σε έχουν λιώσει.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:21.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.