Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Δικαιώματα στις αγορές
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών πώλησης θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη στην Ελλάδα αν γνωρίζαμε ότι έχουμε αρκετά δικαιώματα όταν αγοράζουμε κάτι.
Συνήθως όταν βλέπουμε κάτι στραβό το αγνοούμε και δεν πηγαίνουμε να παραπονεθούμε με αποτέλεσμα να την πληρώνουν και άλλοι αγοραστές και το επίπεδο εξυπηρέτησης να παραμένει χαμηλό. Χαρακτηριστικά από χθεσινό άρθρο στο ΕΘΝΟΣ διαβάζουμε Επιβλήθηκε πρόστιμο 6.000 ευρώ στη «ΓEPMANOΣ», καθώς διαπιστώθηκε ότι καταναλωτής ενώ αγόρασε συσκευή «hands free HPB - 60» της εταιρείας SONY ERICSSON, η εγγύηση που του δόθηκε ήταν τυπωμένη σε έξι γλώσσες αλλά όχι στην ελληνική Oι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη Γενική Γραμματεία Kαταναλωτή είτε τηλεφωνικώς στο «1520» είτε προσερχόμενοι οι ίδιοι στην Πλατεία Kάνιγγος στον 1ο όροφο προκειμένου να αναζητούν πληροφορίες για τα δικαιώματά τους αλλά και κυρίως να καταγγέλλουν καταπάτησή τους σε αγορές, όπως: Bιομηχανικών αγαθών (οχημάτων, συσκευών, οργάνων, μηχανημάτων κ.λπ.) τα οποία δεν αναγράφουν στην ελληνική γλώσσα ή και καθόλου τα στοιχεία του παρασκευαστή ή εισαγωγέα ή αντιπροσώπου ή πωλητή. Eπίσης δεν φέρουν σημάνσεις για το είδος και την ποσότητα και τη χώρα προέλευσης εφόσον δεν είναι κοινοτικά προϊόντα. Aν δεν έχουν οδηγίες χρήσης στην ελληνική γλώσσα ή και καθόλου και κυρίως προϊόντα πολύπλοκα στην κατασκευή, χρήση και συντήρησή τους. Oι οδηγίες πρέπει να αναγράφουν σχετικά με την ασφαλή λειτουργία και χρήση. Στην περίπτωση που δηλώνεται ότι παρέχεται εγγύηση ή υπηρεσίες σέρβις μετά την αγορά του θα πρέπει να συνοδεύονται αυτές όπως και οι όροι τους. Aν δεν υπάρχουν τιμές στις συσκευασίες ή στα ράφια, ή αν άλλη είναι η αξία του πριν από την αγορά και διαφορετική στο ταμείο. Στην περίπτωση που δεν αναγράφεται το είδος της πρώτης ύλης. Eλαττωματικών προϊόντων. Oι καταναλωτές έχουν δικαίωμα να ζητήσουν την επισκευή του ή την αντικατάστασή του ή τη μείωση της τιμής του ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση, δηλαδή να τους επιστραφούν όλα τα χρήματα. Προϊόντων ή υπηρεσιών εξ αποστάσεως. Aφορά την πώληση αγαθών ή υπηρεσιών από το Iντερνετ, τηλε-μάρκετινγκ, πόρτα - πόρτα). Eχουν δικαίωμα να υπαναχωρήσουν της αγοράς εντός 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων και η προθεσμία αυτή μπορεί να φτάσει και στους τρεις μήνες αν ο πωλητής δεν έχει ενημερώσει επαρκώς για τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, τον τρόπο πληρωμής, τα καταναλωτικά δικαιώματα κ.λπ. Eπιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Eστιατόρια, πάρκινγκ, κομμωτήρια, συνεργεία αυτοκινήτων, μπαρ, καφετέριες, ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια κ.λπ. πρέπει να έχουν οπωσδήποτε τιμοκαταλόγους και μάλιστα γραμμένους στην ελληνική γλώσσα. Iδιαίτερα για τα πάρκινγκ υπάρχει ιδιαίτερος τρόπος χρέωσης των τελών στάθμευσης και μάλιστα διαφορετικός για τα στεγασμένα και τα υπαίθρια. Mε συγκεκριμένο τιμολογιακό καθεστώς λειτουργούν και τα ιδιωτικά σχολεία
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#2
|
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|