Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-07-07, 10:40
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Β787 Το πρώτο οικολογικό αεροσκάφος


Φιλικό για το περιβάλλον, άνετο για τους επιβάτες το Dreamliner 787 της Boeing

ΣΙΑΤΛ. Την Κυριακή όλα τα μάτια θα είναι στραμμένα στο Σιάτλ όπου θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το «τρομερό παιδί» της Boeing, το Dreamliner 787.

Το νέο επιβατικό αεροσκάφος αποτελεί μια πραγματική επανάσταση στον κόσμο της αεροναυπηγικής καθώς είναι διαφορετικό απ’ ό,τι είδαμε μέχρι σήμερα. Πρόκειται -λένε οι κατασκευαστές του- για ένα «πράσινο» αεροσκάφος φιλικό προς το περιβάλλον και τον επιβάτη.

Σε πολύωρες πτήσεις

Το μεσαίου μεγέθους αεροπλάνο μπορεί να μεταφέρει έως 330 επιβάτες και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί, κατά κύριο λόγο, σε μακρές, πολύωρες πτήσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς η κατανάλωση καυσίμων από το Β787 είναι κατά 20% μικρότερη από αυτή ενός αεροσκάφους αναλόγου μεγέθους, ενώ απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα πολύ μικρότερη ποσότητα αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και κατά συνέπεια δεν συμβάλλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη όσο τα άλλα «συμβατικά» πτητικά μέσα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Β787 είναι το πρώτο εντελώς καινούργιο μοντέλο που παρουσιάζει η Boeing κατά τα τελευταία 13 χρόνια. Θα κάνει την παρθενική του πτήση στα τέλη του χρόνου, ενώ πρόκειται να εκτελέσει δρομολόγια το 2008. Η πρώτη εταιρεία που θα το προσθέσει ενεργά στον στόλο της είναι η All Nippon Airways (ANA).

Το 50% του αεροπλάνου -όπως η άτρακτος επιβατών και τα φτερά- θα αποτελούνται εξ ολοκλήρου από ανθρακικές ίνες. «Η κατασκευή ενιαίας ατράκτου μας επέτρεψε να καταργήσουμε 1.500 αλουμινένιους πίνακες και 40 έως 50 χιλιάδες μπουλόνια», αναφέρει η Boeing.

Τα συνθετικά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για το Dreamliner είναι πολύ ισχυρότερα και ταυτόχρονα πιο ελαφρά από τα υλικά που χρησιμοποιούνται παραδοσιακά στην αεροναυπηγική, γεγονός που επιτρέπει την καλύτερη απόδοση καυσίμων.

Θεωρητικώς, η μείωση κατανάλωσης καυσίμων θα επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν την τιμή των εισιτηρίων κυρίως στις μακρές, πολύωρες πτήσεις.

«Αν κανείς μελετήσει το πρόβλημα από την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, δεν υπάρχει άλλη λύση από το να αγοράσεις τέτοια αεροπλάνα», εξηγεί ο Ρίτσαρντ Αμπουλάφια, αναλυτής του Teal Group Corp. «Αν δεν διαθέτεις ένα αεροσκάφος αυτής της τάξης αλλά έχει ο ανταγωνιστής σου, είναι προφανές ότι εκείνος θα μπορέσει να μειώσει τις τιμές και να αυξήσει τα κέρδη του. Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι το 787 είναι όσο καλό υποστηρίζει ότι είναι η κατασκευάστρια εταιρεία. Σίγουρα, όμως, είναι πρωτοποριακό τόσο όσον αφορά την οικονομική του πτυχή όσο βέβαια και την αντοχή του».

Ο Σκοτ Χάμιλτον, αναλυτής αεροπορικών θεμάτων στη Leeham Co συμφωνεί σε όλα με τον κ. Αμπουλάφια. «Είναι ένα επαναστατικό βήμα στην ιστορία της αεροναυπηγικής. Πρόκειται για ένα αεροσκάφος που θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, τόσο λόγω της κατασκευής όσο και λόγω των διαδικασιών συναρμολόγησής του. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα αεροπλάνα του μέλλοντος θα το μιμηθούν». Το νέο αεροσκάφος θα είναι πολύ πιο άνετο για τους ταξιδιώτες καθώς θα έχει υψηλότερα επίπεδα υγρασίας μέσα στην καμπίνα των επιβατών, ώστε να μην παθαίνουν αφυδάτωση, αλλά και ειδικό φωτισμό για τον περιορισμό του τζετ λαγκ.

Εδώ είναι και η Airbus



Η Airbus απάντησε αμέσως στη μεγάλη πρόκληση του Β787 με το σχεδιασμό του Α350, ενός επιβατικού αεροσκάφους με οργανικές πρώτες ύλες, μέσου μεγέθους που μπορεί να μεταφέρει 250 έως 300 άτομα (αναλόγως της εταιρείας που θα το δρομολογήσει). Η διατομή του είναι κατά τι μεγαλύτερη από του 787, ενώ η ταχύτητα πτήσης των δύο είναι ίδια (Mach 0,85). Η Αirbus υποστηρίζει ότι το κόστος συντήρησης του Α350 θα είναι κατά 10% μικρότερο από του 787. Το πιλοτήριο θα είναι ίδιο με αυτό του διώροφου Α380.

Πηγή : Καθημερινή
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-07-07, 11:24
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 19:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Οι δυνατότητες των αεροσκαφών αυτών είναι πολύ πάνω από το 0,85 Mach.(1050 χλμ/ωρα).Δεν ξεπερνούν πάντως το 1 Mach για λόγους ασφαλείας.Είχα πάει στην Ιταλία με σκάφος της Airbus.Είχε κάτι οθόνες μέσα που έβλεπες στοιχεία για το που είσαι και πόσο γρήγορα πηγαίνει.Στα 950χιλιόμετρα κλείσανε οι οθόνες αυτές και ένιωσα την επιτάχυνση.Το αεροσκάφος άρχίσε να τρέμει.Μετά από 45 λεπτά άρχισε να μειώνει ταχύτητα και άνοιξαν οι οθόνες ξανα.Η ταχύτητα μειωνόταν αλλά έπεφτε απο τα 1100χιλιόμετρα...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:47.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.