Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-06-07, 14:51
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Εργοαστάσιο της Airbus στην Κίνα

ΥΠΕΓΡΑΦΗ σήμερα στο Πεκίνο η συμφωνία για την κατασκευή στην Κίνα του - πρώτου εκτός Ευρώπης - εργοστασίου τελικής συναρμολόγησης αεροσκαφών Airbus.

Παράλληλα, υπεγράφη συμφωνία αγοράς 150 αεροσκαφών A320 από έντεκα κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, γεγονός που επιβεβαιώνει την προτίμηση που δείχνει η κινεζική αγορά αεροσκαφών στην Airbus.

Στην τελετή υπογραφής για την κατασκευή του εργοστασίου στην Τιαντζίν, περίπου 100 χιλιόμετρα νοτιανατολικά του Πεκίνου, παρέστησαν ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας Μίκαελ Γκλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus Φαμπρίς Μπερζιέ και ο αναπληρωτής πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων Ζανγκ Σιαοτσιάνγκ.

Τη νέα εργοστασιακή μονάδα θα διαχειρίζεται κοινοπραξία της Airbus (ποσοστό συμμετοχής 51%) με την Tianjin Zhongtian Aviation Industry Investment Co. Αν και οι δύο πλευρές τήρησαν σιγή ιχθύος ως προς τη συνολική επένδυση, οι σχετικές εκτιμήσεις την τοποθετούν στα 8 με 10 εκατομμύρια γουάν (1 με 1,3 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με το κινεζικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Σινχουά.

Η έναρξη της λειτουργίας του εργοστασίου τοποθετείται στον Αύγουστο του 2008, ενώ το πρώτο A320 εκτιμάται ότι θα παραχθεί στα μέσα Ιουλίου. Υπολογίζεται ότι το εργοστάσιο θα παράγει από το 2011 και μετά 4 αεροσκάφη A320 το μήνα. Στη μονάδα, η οποία θα είναι πιστό αντίγραφο της μονάδας τελικής συναρμολόγησης στο Αμβούργο, θα εργάζονται περίπου 500 Κινέζοι και αρχικά 120 Ευρωπαίοι εργαζόμενοι. Στόχος της κοινοπραξίας είναι η παραγωγή 300 αεροσκαφών μέχρι το 2016.

AΠΕ-ΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο

Σχόλιο :

Πανέξυπνη κίνηση ματ της Airbus.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-06-07, 16:16
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 20:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ανέκδοτο:
Κινέζικα αεροπλάνα!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-06-07, 16:22
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Fireseaker Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανέκδοτο:
Κινέζικα αεροπλάνα!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Ο πύραυλος που τους πάει στο διάστημα κινέζικος είναι.

Μην τους υποτιμάς, εκτός από τα φτηνιάρικα κάνουν και σημαντικά. Η βαριά τους βιομηχανία έχει αναπτυχθεί σημαντικά και σε λίγο καιρό 1 στα δύο αυτοκίνητα θα είναι Κινέζικο.

Όσο για τα ναυπηγεία τους, δεν προλαβαίνουν να βγάζουν φορτηγά πλοία και αυτή την στιγμή τουλάχιστον 80 πλοία Ελληνικών συμφερόντων ναυπηγούνται εκεί. 'Ηδη έχουν περάσει στην πρώτη θέση παγκοσμίως.

Η Κίνα δεν βγάζει μόνο φτηνιάρικα ρούχα. Για το καλό σας μάθετε κινέζικα στα παιδιά σας :-)
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-06-07, 16:46
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 20:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ο δικός μου προβληματισμός έχει να κάνει με την ασφάλεια και την ποιότητα.Εταιρεία που δούλευα συνεργαζόταν με Κίνα.Τα standards είναι πολύ χαμηλά.Τόσο στην ποιότητα όσο και στην ασφάλεια.Βέβαια αυτά τα θέτει η εταιρεία που κάνει την παραγγελία.Όταν λοιπόν βάζαμε υψηλά standards μας συνέφερε οριακά να τα φέρουμε από την Κίνα.Μεταφορικά και τελωνεια τα έφερναν στα ίσια.Έχει εργατικό δυναμικό αλλά χωρις εκαπίδευση και χωρίς καμία κατάρτηση.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-06-07, 16:55
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Fireseaker Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχει εργατικό δυναμικό αλλά χωρις εκαπίδευση και χωρίς καμία κατάρτηση.
Λες η Airbus να φτιάχνει αεροπλάνα στην Κίνα αμφιβόλου ποιότητας; Άλλωστε συναρμολόγηση θα γίνεται με τις αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαικής εταιρείας.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 28-06-07, 17:38
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 15:08
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
. Αν και οι δύο πλευρές τήρησαν σιγή ιχθύος ως προς τη συνολική επένδυση, οι σχετικές εκτιμήσεις την τοποθετούν στα 8 με 10 εκατομμύρια γουάν (1 με 1,3 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με το κινεζικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Σινχουά.
1 εκατομμύριο δολάρια αποκλείεται ! Μόνο τα φτερά ενός Α340 στοιχίζουν τόσο :-)
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 28-06-07, 17:56
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Fireseaker Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο δικός μου προβληματισμός έχει να κάνει με την ασφάλεια και την ποιότητα.Εταιρεία που δούλευα συνεργαζόταν με Κίνα.Τα standards είναι πολύ χαμηλά.
Τα standards και την ποιότητα τα θέτει η ίδια η Airbus. Εδώ η ΕΑΒ δέχεται κάθε μήνα τακτικές επιθεωρήσεις από τη Boeing για τη διασφάλιση ποιότητας στην κατασκευή των τμημάτων α/φων που κατασκευάζονται στην ΕΑΒ.

Στην Κίνα σίγουρα θα υπάρχει συνεχής επιθεώρηση. Άλλωστε η πτητικότητα ενός α/φους, βάσει διεθνούς νομοθεσίας, περνάει από χίλιες μύριες δοκιμές πριν παραδωθεί στον πελάτη.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 29-06-07, 04:05
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 20:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ο λόγος της μετακίνησης λέγεται "περιορισμός του κόστους παραγωγής".Από μόνο του σημαίνει πολλά..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:58.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.