Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 22-06-07, 14:25
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Εκτιμήσεις βάσεων 2007

1ο επιστηµονικό πεδίο

Η θεωρητική κατεύθυνση παρουσίασε καλύτερες αποδόσεις σε όλες τις βαθµολογικές περιοχές και σε όλα τα µαθήµατα κατεύθυνσης και γενικής παιδείας. Αυτό ήταν αναµενόµενο, δεδοµένου ότι η επιτροπή εξετάσεων «χάιδεψε», όπως είχαµε σχολιάσει κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, τη θεωρητική κατεύθυνση, µε αποτέλεσµα ένα ποσοστό περίπου 8% να µετακινηθεί βαθµολογικά πάνω από τη βάση 10. Όσον αφορά στα µαθήµατα κατεύθυνσης, λόγω των υψηλών αποδόσεων στην Ιστορία και τα Λατινικά, το ποσοστό στην περιοχή του 18-20 αυξήθηκε κατά 3%, το οποίο σηµαίνει ότι περίπου 1800 υποψήφιοι θεωρητικής κατεύθυνσης αναµένεται να έχουν γενικό βαθµό πρόσβασης άριστα. Συνεπώς οι βάσεις των υψηλής ζήτησης σχολών πιέζονται ανοδικά.

Ακόµα µεγαλύτερο είναι το πλήθος των υποψήφιων Θεωρητικής που έγραψαν καλύτερα σε σχέση µε το 2006 στην περιοχή 15-17,9. Περίπου 4% περισσότεροι υποψήφιοι σε σχέση µε αυτούς του 2006 θα διεκδικήσουν τις αντίστοιχες σχολές. Αλλά και 6% περισσότεροι υποψήφιοι έγραψαν καλύτερα στα µαθήµατα κατεύθυνσης στην περιοχή 10-14,9.

Αυτό σηµαίνει ότι και οι χαµηλές και οι µεσαίες και οι υψηλές βάσεις του 1ου επιστηµονικού πεδίου κινούνται ανοδικά.



2ο και 4ο επιστηµονικό πεδίο

Η θετική κατεύθυνση παρουσίασε µια πτώση της τάξεως του 2% στην περιοχή του 18-20, αναµενόµενη, δεδοµένου ότι η επιτροπή των θεµάτων πίεσε την θετική κατεύθυνση στο µάθηµα της Χηµείας µε αποτέλεσµα το ποσοστό των υποψηφίων που απέδωσε στην περιοχή 18-20 να ελαττωθεί περίπου 20%. Αυτό σηµαίνει ότι περίπου 2000 υποψήφιοι θετικής κατεύθυνσης θα έχουν γενικό βαθµό πρόσβασης στην περιοχή του 18-20.

Επειδή αυτό το ποσοστό µετατοπίστηκε στην περιοχή 15-17,9 παρατηρούµε µια αύξηση στις αποδόσεις των υποψηφίων θετικής της τάξεως του 5%. Συγχρόνως όµως η τεχνολογική κατεύθυνση απέδωσε καλύτερα σε όλη την περιοχή 15-20. Ειδικότερα περίπου 3% περισσότεροι υποψήφιοι τεχνολογικής κατεύθυνσης αρίστευσαν σε σχέση µε αυτούς του 2006, που σηµαίνει ότι 2700 περίπου υποψήφιοι τεχνολογικής κατεύθυνσης θα έχουν γενικό βαθµό πρόσβασης πάνω από 18. Συνεκτιµώντας τις αποδόσεις της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης µπορούµε να συµπεράνουµε ότι τουλάχιστον 4700 υποψήφιοι των δύο κατευθύνσεων θα έχουν γενικό βαθµό πρόσβασης από 18 έως 20. Αυτό σηµαίνει ότι οι βάσεις των υψηλής ζήτησης πολυτεχνικών σχολών θα κινηθούν ανοδικά. Ισχυρότερα ανοδικά θα κινηθούν οι βάσεις των σχολών 2ου και 4ου πεδίου που το 2006 κινήθηκαν στην περιοχή 15-18 και τούτο διότι οι υποψήφιοι της θετικής που δεν πήγαν καλά στη Χηµεία κατεύθυνσης µετατοπίστηκαν στην περιοχή 15-18 αλλά και οι υποψήφιοι της τεχνολογικής είναι περισσότεροι σε σχέση µε αυτούς του 2006 κατά 3%. Ανάλογη εικόνα παρατηρείται και στις χαµηλές βάσεις των πεδίων.

Συνεπώς, οι βάσεις των υψηλόβαθµων σχολών του 2ου και 4ου πεδίου θα κινηθούν ανοδικά οι µεσαίες βάσεις ισχυρά ανοδικά και οι χαµηλές ελαφρώς ανοδικά.



3ο επιστηµονικό πεδίο

Παρά το γεγονός, ότι το ποσοστό των υποψηφίων της θετικής που έγραψε από 18 έως 20 έπεσε από το 50% που ήταν πέρυσι στο 30%, δεν αναµένεται οι βάσεις των υψηλής ζήτησης ιατρικών σχολών να επηρεαστούν ουσιωδώς. Κι αυτό για δύο λόγους, πρώτον λόγω της επίδρασης του προφορικού βαθµού που θα ανεβάσει ένα ποσοστό υποψηφίων στην περιοχή 18-20 και δεύτερον διότι στα υπόλοιπα µαθήµατα κατεύθυνσης οι υποψήφιοι θετικής πήγαν καλύτερα. Συνεπώς οι βάσεις των υψηλής ζήτησης Ιατρικών σχολών θα κινηθούν ελαφρώς ανοδικά ενώ οι µέσες και χαµηλές βάσεις θα κινηθούν ισχυρά ανοδικά λόγω και της συµµέτοχης της θεωρητικής κατεύθυνσης η οποία δηλώνει σχολές ΤΕΙ.



5ο επιστηµονικό πεδίο

Επειδή 12% περισσότεροι υποψήφιοι θετικής, τεχνολογική και θεωρητικής κατεύθυνσης έγραψαν στην περιοχή 18-20 στις Αρχές οικονοµική θεωρίας και 6% περισσότεροι σε σχέση µε αυτούς του 2006 στα Μαθηµατικά γενικής παιδείας, οι βάσεις των υψηλής ζήτησης οικονοµικών σχολών θα κινηθούν ισχυρά ανοδικά. Το ίδιο αναµένεται και για τις µέσες και χαµηλές βάσεις του 5ου πεδίου. Σηµαντική θα είναι η συµµετοχή των υποψηφίων της θεωρητικής κατεύθυνσης στους επιτυχόντες διότι η ευκολία των θεµάτων στις Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας και τα Μαθηµατικά γενικής σε συνδυασµό µε την καλή τους επίδοση στα µαθήµατα κατεύθυνσης τους επιτρέπει να πετύχουν υψηλές βαθµολογίες και στο 5ο επιστηµονικό πεδίο.

Πηγή και περισσότερα στην Καθημερινή
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 22-06-07, 14:35
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Έχω περάσει από αυτή τη φάση σα μαθήτρια, αλλά όχι ακόμα σα γονιός. Αυτό που δεν μπορώ πραγματικά να αποφασίσω, είναι αν τελικά όλοι αυτοί οι υπολογισμοί βοηθούν καθόλου ή αγχώνουν τα παιδιά περισσότερο.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-06-07, 14:54
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Η εκπαίδευση της αμάθειας

Και μια και τέθηκε το θέμα... να μην το βάλω αλλού και μπερδευτούμε.
Νομίζω είναι σχετικό:

΄Ενα ζήτημα που είναι ακόμη πιο σοβαρό από τον αριθμό των αποκλεισμένων στις Πανελλαδικές εξεξτάσεις είναι, όπως αναφέρουν Τα Νέα (20.06.2007), το τι ακριβώς μαθαίνουν τα παιδιά είτε αυτά που πετυχαίνουν την είσοδό τους στα ΑΕΙ-ΤΕΙ είτε αυτά που μένουν απ΄ έξω.

Ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται ένα αντιφατικό φαινόμενο: γραπτά μαθητών που απαντούν με επιτυχία στα περισσότερα ερωτήματα των εξετάσεων, σκοντάφτουν σε ερωτήσεις που απαιτούν κρίση, εκφράζουν με δυσκολία τις σκέψεις τους και εμφανίζουν τερατώδη λάθη.

Εμφανίζονται, δηλαδή, σε δεκάδες εκατοντάδες περιπτώσεις, γραπτά που παραπέμπουν, με βάση τις απαντήσεις τους στα ερωτήματα των εξετάσεων, σε υποψηφίους που είναι «καλά προετοιμασμένοι» και ταυτόχρονα έχουν έλλειψη ικανότητας να αρθρώνουν συνεχή λόγο, να ελέγχουν και να λογικοποιούν τις σκέψεις τους χωρίς χάσματα και αντιφάσεις, να κάνουν λογικές αφαιρέσεις ή να κατανοούν γραπτά κείμενα εκτός από τα υποτυπώδη. Ένα είδος προσοντούχων αγραμμάτων.

e-paideia.net
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-06-07, 15:23
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 20:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Τοπε τοπε ο παπαγάλος δηλαδή...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-06-07, 09:24
Platinum Ο χρήστης Platinum δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 10-02-10 17:06
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ε, καλά είναι κοινό μυστικό αυτό και η παθογενεια της παπαγαλίας είναι απόρροια του γενικότερου προβλήματος της κοινωνίας μας που εκφράζεται με την έλλειψη φαντασίας, πρωτοβουλίας, δημιουργικότητας και την προσκόλληση στον τύπο και όχι στην ουσία! Δυστυχώς η αναζήτηση (και πολύ σωστά) της αντικειμενικότητας στη χώρα μας έχει καταλήξει στην τυπολατρία.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 28-06-07, 09:30
Το avatar του χρήστη papa
papa Ο χρήστης papa δεν είναι συνδεδεμένος
Administratore Symphoroso (Ιταλιστι)
 

Τελευταία φορά Online: 17-10-14 00:05
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από purple anemone Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμφανίζονται, δηλαδή, σε δεκάδες εκατοντάδες περιπτώσεις, γραπτά που παραπέμπουν, με βάση τις απαντήσεις τους στα ερωτήματα των εξετάσεων, σε υποψηφίους που είναι «καλά προετοιμασμένοι» και ταυτόχρονα έχουν έλλειψη ικανότητας να αρθρώνουν συνεχή λόγο, να ελέγχουν και να λογικοποιούν τις σκέψεις τους χωρίς χάσματα και αντιφάσεις, να κάνουν λογικές αφαιρέσεις ή να κατανοούν γραπτά κείμενα εκτός από τα υποτυπώδη. Ένα είδος προσοντούχων αγραμμάτων. ]
ελα μωρε ενταξει...κανενα προβλημα...
εχουν ολα τα προσοντα και με το παραπανω να γινουν πολιτικοι η δημοσιογραφοι
__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:48.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.