Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-06-07, 10:38
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Μονομαχία Airbus - Boeing στο Παρίσι

ΣΕ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ γιγάντων αναμένεται να εξελιχθεί η έκθεση αεροπορίας που ξεκίνησε σήμερα στο Παρίσι. Airbus και Boeing κατεβαίνουν στο στίβο με άγριες διαθέσεις, με την μεν πρώτη να προσπαθεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος από την πτώση που παρουσίασε τα τελευταία δύο χρόνια και την μεν δεύτερη, να προσπαθεί να κρατήσει την πρωτοκαθεδρία της.



Όταν πριν από δύο χρόνια έκλεινε η τελευταία έκθεση αεροπορίας στο Παρίσι, η Airbus βρισκόταν με διαφορά στην πρώτη θέση και επιβεβαίωνε την επιτυχία της, παρουσιάζοντας πανηγυρικά το νέο της μοντέλο, το σούπερ - τζάμπο Α380. Γρήγορα όμως, η ευφορία μετατράπηκε σε σκεπτικισμό, καθώς οι συνεχείς αναβολές οδήγησαν σε μία καθυστέρηση δύο χρόνων στην παράδοση των αεροσκαφών τύπου Α380 στις εταιρείες που είχαν ήδη παραγγείλει το συγκεκριμένο μοντέλο.

Σ' αυτό το σημείο ήρθε η Boeing, η οποία εκμεταλλευόμενη την δυσαρέσκεια των πελατών της αντιπάλου εταιρείας, λάνσαρε με επιτυχία το δικό της νέο μοντέλο για μεσαίες αποστάσεις, το Dreamliner 787, για το οποίο η εταιρεία έχει δεχθεί ήδη 600 παραγγελίες και αναμένεται σ' ένα μήνα να κάνει το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο. Από την άλλη πλευρά, η απάντηση της Airbus στις μεσαίες αποστάσεις, το Α350, δεν φαίνεται να προσελκύει το ενδιαφέρον των εταιρειών και επιπλέον, στην παραγωγή θα βγει πέντε χρόνια αργότερα από το 787. Μόλις 13 εταιρείες έχουν προχωρήσει στην παραγγελία του Α350.

Συμφωνίες για γερά νεύρα στο Παρίσι

Αυτή τη φορά στο Παρίσι αναμένεται να υπογραφούν συμφωνίες ύψους 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων και αναμένεται να πωληθούν περίπου 300 αεροσκάφη. Ήδη σήμερα το πρωί, η Qatar έκλεισε με την Airbus μία συμφωνία ύψους 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επιβεβαιώνει παλαιότερη συμφωνία για την αγορά 80 αεροσκαφών τύπου Α350, από το 2013, ύψους 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όσο και την αγορά 3 αεροσκαφών τύπου Α380, ύψους 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, περιμένει να κλείσει συμφωνίες με την Air - Berlin για πενήντα αεροπλάνα τύπου Α330 και Α350 και την US Air για 90 αεροσκάφη, 60 τύπου Α320, 8 τύπου Α330 και 22 τύπου Α350. Από τον χώρο της Μ. Ανατολής αναμένεται και η παραγγελία της Emirates για 10 αεροσκάφη τύπου Α380.



Η Boeing από την πλευρά της προβλέπει ότι στις επόμενες δεκαετίες θα πουλήσει 28.600 αεροπλάνα αξίας ύψους 2,8 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Όλοι, συμφωνούν ότι η Boeing έχει επιστρέψει δυναμικά στο παιχνίδι, όμως η Airbus είναι εκείνη που έχει όλη την δυναμική για ανακάμψει, καθώς το τελευταίο διάστημα παρουσιάζει ανοδικές τάσεις. Αν και θα χρειαστεί να περάσει λίγος χρόνος, φαίνεται ότι οι Ευρωπαίοι θα κερδίσουν το στοίχημα.

Οι προκλήσεις για το μέλλον

Η έκθεση όμως, φέρνει στην επικαιρότητα και άλλα ζητήματα που απασχολούν την αεροπορική βιομηχανία, κυρίως όσον αφορά τα αεροπλάνα του μέλλοντος. Ένα είναι σίγουρο, ότι τα αεροπλάνα πρέπει να γίνουν πιο γρήγορα, πιο ελαφρά, πιο οικονομικά και κυρίως περισσότερο «οικολογικά». Σήμερα, η αεροπορία και αεροπλοΐα συμβάλουν στο 0,6% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Όμως, η αύξηση της επιβατικής κίνησης και η σημαντική αύξηση του αριθμού των αεροσκαφών που θα βρίσκονται σε εμπορική χρήση, υποδεικνύουν ότι το 2050, ο τομές της αεροπορίας θα συμβάλει στο 5% των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.

Μία λύση είναι τα «καθαρά» καύσιμα, με τα οποία οι αεροπορικές εταιρείες θα μείωναν σημαντικά τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα από τα αεροπλάνα τους. Κάτι τέτοιο θα επέβαλε την τροποποίηση στα αεροσκάφη που πετούν ήδη και έχουν προοπτική ζωής 20 ετών. Ήδη, η ΕΕ έχει κάνει κρούσει προς τις αεροπορικές εταιρείες να συμμετάσχουν πληρώνοντας αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ, που τους αναλογεί το μερίδιό τους, στην πολιτική για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η αεροπορική βιομηχανία εξετάζει ήδη όλα τα ενδεχόμενα, προκειμένου να είναι έτοιμη το συντομότερο δυνατό, για ν' αντιμετωπίσει τις εξελίξεις.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από BBC, Spiegel Online, AP, AFP και Reuters
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-06-07, 10:48
Το avatar του χρήστη tertios
tertios Ο χρήστης tertios δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 15-01-17 11:47
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Airbusψηφίζω αν θελουμε να σωσουμε την ευρωπαικη αγορα.
__________________
Omnes ad Forum ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-06-07, 13:32
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Δυστυχώς το θέμα δεν είναι τί ψηφίζουμε εμείς, αλλά πόσες παραγγελίες θα λάβει από αεροπορικές εταιρίες

Οι καθυστερήσεις στην παραγωγή του Α380 έβαλαν την Airbus σε μία απότομη καμπή προς τα κάτω. Πιστεύω όμως ότι σύντομα θα ανακάμψει.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:00.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.