Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή
Αναδημοσιεύω από άρθρο συναδέλφου :
Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή είναι ο Υπ'αριθμ: 3043 του 2002 και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεbως στο τεύχος 192 στις 21 Αυγούστου 2002 Για όποιον θέλει να τον κατεβάσει βρίσκεται ΕΔΩ http://www.efpolis.gr/_database/docu...itefile-10.pdf Τα βασικά σημεία: 1) Η ελάχιστη διάρκεια εγγύησης είναι τα 2 ΧΡΟΝΙΑ. Τελεία και παύλα 2) Από τον παραπάνω νόμο ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ τα προϊόντα πληροφορικής ότι κι αν σας λένε στο κατάστημα. (Εχω πάρει εγγύηση από το ΠΛΑΙΣΙΟ 2 χρόνων αντί για 1 με βάση αυτό και μετά από πολλές κουβέντες και αφού τους πήγα τον νόμο) 3) Η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για ΟΛΗ την διάρκειά της ως προς κάθε ΝΕΟ προϊόν αντικατάστασης ή ως προς κάθε ανταλλακτικό. 4) Αν ενα νέο προϊόν που χαλάσει προκαλέσει και άλλες ζημιές αξίας άνω των 500 ευρώ, τότε δικαιούστε αποζημίωση. 5) Στις αγορές του Internet μπορείτε να επιστρέψετε -μέσα στις πρώτες 10 μέρες από την ημερομηνία ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ- ένα προϊόν και να πάρετε τα χρήματα πίσω απλώς και μόνο εαν ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΓΝΩΜΗ 6) Εαν η συσκευασία ενός προϊόντος που έχετε παραγγείλει από το Internet είναι στραπατσαρισμένη τότε ΜΗΝ το παραλλάβετε. Μετά ΔΕΝ θα δικαιούστε αντικατάσταση. 7) Σύμφωνα με τον νόμο 2414/1996 άρθρο 9, οι ΔΕΚΟ (πχ ΟΤΕ) είναι υποχρεωμένες να έχουν ενα χάρτη υποχρεώσεων στον οποίο να αναφέρονται με ακρίβεια τα χρονικά όρια κάθε αίτησης. Οι καθυστερήσεις ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ 8) Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να μην χρεώνουν τις "χαμένες κλήσεις" (ποιος κοιτάει τον λογαριασμό και θυμάται τι πήρε όμως....) Πηγή : Tεύχος 21 του PC WORLD Που μπορείτε να απευθύνεστε: - ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ_____________ 1520, 210-3829640____ www.efpolis.gr - ΕΚΑΤΟ (Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση)_____ 2310-949321_________ www.ekato.gr - Ένωση Πολιτών Παρέμβαση ________________ 210-3612963, 3616254___ www.paremvassi.gr - ΕΚΠΟΙΖΩ (Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής)__ 210-330444__________ www.ekpizo.gr - Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή _____________ 210-3847253, 3893104___ www.eccefpolis.gr - NEO INKA Ινστιτούτο Καταναλωτών__________ 210-9577877-9__________ www.inka.org.gr - ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών)_____ 801-11-17200___________ www.kepka.org - Συνήγορος του Πολίτη _______________________ 210-7289600_________ www.synigoros.gr - Υπουργείο Ανάπτυξης______________________ 210-6969000, 6969219____
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη amigos : 20-04-07 στις 23:17 |
#2
|
#3
|
|
||||
Εξαιρετικό!!!!
Άντε να δούμε πόσο δύσκολο θα είναι να το καταφέρουμε.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#4
|
|
||||
Αν το εχεις παρει απο Ιντερνετ μπορεις να το αλλαξεις εντος 10 ημερων οτι και να εχεις ανοιξει. Το θεμα με το στραπατσαρισμενο κουτι είναι οτι δεν μπορεις μετα την παραλαβη να αποδειξεις οτι δεν το εσπασες εσυ αν εχει χαλασει.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#5
|
|
||||
(Αν θυμάσαι πριν καποιο καιρό χρήστης της Acro είχε πρόβλημα με ένα router, τον οποίο είχε ανοίξει, οπότε δεν τον άλλαζαν.)
__________________
may you live in interesting times |
#6
|
|
||||
Αν είχε πρόβλημα λόγω ελαττώματος είναι υποχρεωμένοι να το αλλάξουν ακόμα και αν τον έχει ανοίξει (πώς θα το ήξερε αλλιώς). Αν απλά άλλαξε γνώμη μπορεί να τον αλλάξει μόνο αν είναι άθικτη η συσκευασία του (μέσα έξω).
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#7
|
|
||||
Για όποιον θέλει να τον κατεβάσει βρίσκεται ΕΔΩ
http://www.efpolis.gr/_database/docu...itefile-20.pdf για τη ιστορία Φίλε AMIGOS το πιο πάνω δεν λειτουργή πια |
#8
|
|
||||
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#9
|
|
||||
Που ακριβώς αναφέρεται αυτό? Γιατί λίγο που διάβασα το νόμο βρήκα μόνο μια αναφορά για "έυλογο χρονικό διάστημα" αλλά καμμια συγκεκριμένη αναφορά για 2 χρόνια.
ΜΦΧ, Γιώργος
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
#10
|
|
||||
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#11
|
|
||||
Πολυ κατατοπιστικό. Ευχαριστώ.
Αυτό που καταλαβαίνω ότι στην περίπτωση μου, που αγόρασα μία τηλεόραση πριν από 1,5 χρόνο με εγγυήση 1 χρόνου και μου παρουσίαση σοβαρή ζημιά (κάηκε το panel) δεν μπορώ να απαιτήσω δωρεάν επισκευή παρά μόνο εαν αποδείξω ότι οφείλετε σε πραγματικό ελλάτωμα της συσκευής. Σωστά? ΜΦΧ, Γιώργος
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
#12
|
|
||||
... τελικά δεν είχα καταλάβει τίποτα και μάλλον την έχω πατήσει
Με λίγο ψάξιμο στο Internet κατέληξα στα εξής συμπέρασμα: Από τον 3043/2002 όντως, ουσιαστικά η ελάχιστη διάρκεια εγγύησης είναι τα 2 χρόνια, αλλά υπέυθυνος για αυτήν είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και όχι ο κατασκευαστής/αντιπρόσωπος. Συνεπώς εγώ που πήγα για επισκευή την τηλεόραση μου στο επίσημο service και δεν την επέστρεψα στο μαγαζί που την αγόρασα ...καλά να πάθω ΜΦΧ, Γιώργος
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
#13
|
|
||||
Από το ΙΝΚΑ με ενημέρωσαν ότι στην προκειμένη περίπτωση την επισκευή θα πρέπει να την πληρώσω εγώ. Ενώ από την ΕΚΠΟΙΖΩ μου απάντησαν Η (sic) χρόνος εγγύησης ενός προϊόντος ορίζεται από τον κατασκευαστή και συνοδεύει το προϊόν κατά την αγορά του. Το χρονικό διάστημα των 24 μηνών που αναφέρετε, είναι οδηγία της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης που έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία και αφορά στο δικαίωμα του καταναλωτή, για προσφυγή (με ένδικα μέσα) κατά του πωλητή (σε περίπτωση διαφοράς) μέσα σε διάστημα 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Συμπέρασμα: Τα δύο χρόνια εγγύησης είναι μύθος (Πολύ μου αρέσει ο διάλογος με τον εαυτό μου έχω ανοίξει με τα τελευταία posts )
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
#14
|
|
||||
Οι περισσότερες συσκευές έχουν πλέον εγγύηση 2 χρόνια+ Που την βρήκες εσύ αυτή με τον 1 χρόνο;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#15
|
|
||||
Ο Diamond δεν μας τα λέει καλά my precious. Μας θεωρεί τρελούς... αλλά δεν είμαστε έτσι?
Sony rules... Όλες οι συσκευές της έχουν 1 χρόνο εκτός από τις τηλεοράσης Bravia μετα την 1 Απριλίου 2008 που έχουν 2.
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | Αξιολογήστε αυτό το θέμα |
|
|