Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ενημέρωση > Ελλάδα
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-04-07, 20:12
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Sea Diamond : Υπήρξε δόλος στην βύθιση του πλοίου;

Πηγή : Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια 1.170 επιβατών του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond το οποίο περίπου στις 16:00 προσέκρουσε σε ξέρα κατά τους χειρισμούς κατάπλου στην Καλντέρα της Σαντορίνης, με αποτέλεσμα να πάρει κλίση 12 μοιρών μισό ν.μ. από τα Φηρά.

Στην περιοχή έσπευσαν άμεσα ελικόπτερα Super Puma, ελικόπτερα και πλοία του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και τα παραπλέοντα κρουαζιερόπλοια «Ocean Magestic», «Aegean 2», λάντζες και άλλα παραπλέοντα σκάφη, με τα οποία πραγματοποιήθηκε η παραλαβή των επιβαινόντων στο πλοίο και η μεταφορά τους στον λιμένα της Σαντορίνης.

Όλοι οι επιβάτες –οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι αμερικανοί, βρετανοί και γερμανοί πολίτες- είναι καλά στην υγεία τους και έχουν αποβιβαστεί με ασφάλεια στο παλιό λιμάνι της Σαντορίνης. Με μέριμνα της οικείας Λιμενικής Αρχής, των τοπικών αρχών και φορέων, καθώς και της πλοιοκτήτριας εταιρείας του ομίλου Louis, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία και άλλους χώρους φιλοξενίας. Επίσης, από την πλοιοκτήτρια εταιρεία γνωστοποιήθηκε στο ΥΕΝ ότι θα διαθέσει άλλο κρουαζιερόπλοιο για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Όπως έγινε γνωστό, το κρουαζιερόπλοιο «Πέρλα» θα καταπλεύσει στη Σαντορίνη περίπου στη μία το πρωί προκειμένου να παραλάβει τους επιβάτες.

Σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες, στο πλοίο μετά την πρόσκρουση στην ξέρα, δημιουργήθηκε ρήγμα στα ύφαλα και παρουσιάστηκε εισροή υδάτων πάνω ακριβώς από τα καταστρώματα 2 και 3 όπου υπήρχαν καμπίνες επιβατών. Η αρχική κλίση, σύμφωνα με το ΥΕΝ ήταν 12 μοίρες δεξιά, με αποτέλεσμα ο πλοίαρχος να διατάξει την εγκατάλειψη του σκάφους που ολοκληρώθηκε με πλήρη επιτυχία.

Σε δηλώσεις του ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι ο κρατικός μηχανισμός ανταποκρίθηκε άριστα σε όλα τα επίπεδα στο σημερινό περισταστικό και πως θα γίνουν έρευνες για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος. Τις έρευνες θα συντονίσει ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος που σπεύδει στη Σαντορίνη.

Προς αντιμετώπιση του έκτακτου συμβάντος από το υπουργείο Υγείας τέθηκε σε εφαρμογή έκτακτο σχέδιο για την αντιμετώπιση πιθανών απωλειών υγείας. Το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας έθεσε σε ετοιμότητα το Κ.Υ. Σαντορίνης και δύο ομάδες ειδικών Ιατρών του Ε.Κ.ΕΠ.Υ. και του ΕΚΑΒ. Επίσης, δόθησαν οδηγίες προς τα νοσοκομεία που εφημερεύουν να είναι έτοιμα για οποιαδήποτε έκτακτη αεροδιακομιδή προς την ευρύτερη περιοχή των Αθηνών. Το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρήσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και με το ΕΚΑΒ παρακολουθούν στενά την κατάσταση και βρίσκονται σε επιφυλακή.

Το κρουαζιερόπλοιο Sea Diamond ανήκει στην εταιρεία Louis Hellenic-Cruises και έχει ναυπηγηθεί το 1986, ενώ έχει ανακαινιστεί το 1999. Φέτος, ξεκίνησε δρομολόγια κρουαζιέρας με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά για τριήμερες και τετραήμερες εξορμήσεις στο Αιγαίο με προορισμούς τη Μύκονο, τη Ρόδο, την Πάτμο, το Κουσάντασι (στις τουρκικές ακτές), το Ηράκλειο και τη Σαντορίνη.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-04-07, 13:09
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια 1.170 επιβατών του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond το οποίο περίπου στις 16:00 προσέκρουσε σε ξέρα κατά τους χειρισμούς κατάπλου στην Καλντέρα της Σαντορίνης, με αποτέλεσμα να πάρει κλίση 12 μοιρών μισό ν.μ. από τα Φηρά.
Ο συνονόματος το στούκαρε στο ηφαίστιο;
Τα πλοία που μπαίνουν από την πλευρά του ηφαιστίου κάνουν το γύρο της καλντέρας για να πάνε στο λιμάνι της Σαντορίνης. Αυτός πως αποφάσισε να πάει κάθετα; Γιατί μισό μίλι από τα Φηρά έχει την Νέα Καμμένη, τη Παλαιά καμμένη, τη Θυρασιά κλπ κλπ.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-04-07, 14:00
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Συνήθως τέτοια εποχή είναι πάντα αραγμένο εκεί ένα κρουαζερόπλοιο. Εκεί είναι η βάση τους, δεν πάνε στο λιμάνι της Σαντορίνης.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 10-04-07, 16:59
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Αυτά που διαβάζω είναι ανατριχιαστικά. Η ελληνική κοντοφθαλμία στο μεγαλειο της. Η ιδιοκτήτρια εταιρία του Sea Diamond ζήτησε απο τις τοπικές αρχές το πλοίο να ρημουλκηθεί κοντά στην ακτή ώστε να προσαράξει και όχι να βυθιστεί. Αν αυτό συνέβενε η άντληση των καυσίμων του πλοίου θα ήταν δυνατή και γενικά ο περιορισμός της ρύπανσης. Ο καταστηματάρχης σου λέει, αμα το χουμε εδω κανα μήνα δεν θα πλησιάσει πλοίο και θα χάσουμε την κονόμα ! Τόση βλακεία. Και καλά οι τοπικές αρχές, το υπουργείο δεν θα έπρεπε να πάρει τις αποφάσεις ;

Σηκώσανε 2 σούπερ πούμα , και ένα C-130 για να δείξουμε ετοιμότητα τύπου χόλιγουντ. Καλά τα ελικόπτερα, το C-130 πώς δίαολο θα βοηθούσε ποτέ δεν κατάλαβα. Αν το θες να ρίξει φωτοβολίδες το βράδυ σήκωσέ το τότε, όχι απο τις 3 το μεσημέρι για να δείξουμε κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού. Λίγη κοινή λογική σε αυτόν τον τόπο ρε γαμωτο, λιγότερο θέαμα και περισσότερη ουσία.

Να δώ τι επιπτώσεις θα έχει αυτό το ατύχημα, όχι στις τσέπες των σαντορινιών, αλλά στο οικοσύστημα μακροχρόνια.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 10-04-07, 19:57
Το avatar του χρήστη tertios
tertios Ο χρήστης tertios δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 15-01-17 10:47
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Υπάρχει περίπτωση ο ικανός καπετάνιος κ.Μαρινος να αφέθηκε μόνο στο GPS;
Γιατι συχνά οι Αμερικάνοι φίλοι μας το θέτουν για λίγο διάστημα ...εκτός λειτουργίας, έτσι για να δείξουν ότι έχουν τον έλεγχο και τότε....συμβαίνουν ατυχήματα σαν και της Σαντορίνης, άν αλλάξουν έτσι και ελάχιστα οι συντεταγμένες. Λέω, μήπως;;;;
__________________
Omnes ad Forum ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-04-07, 21:23
SimonSays Ο χρήστης SimonSays δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 30-10-07 22:55
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από tertios Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπάρχει περίπτωση ο ικανός καπετάνιος κ.Μαρινος να αφέθηκε μόνο στο GPS;
Γιατι συχνά οι Αμερικάνοι φίλοι μας το θέτουν για λίγο διάστημα ...εκτός λειτουργίας, έτσι για να δείξουν ότι έχουν τον έλεγχο και τότε....συμβαίνουν ατυχήματα σαν και της Σαντορίνης, άν αλλάξουν έτσι και ελάχιστα οι συντεταγμένες. Λέω, μήπως;;;;
Οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι φταίνε που το καράβι χτύπησε χαρτογραφημένη ξέρα μέρα μεσημέρι; Δε πάμε καλά μου φαίνεται...

Και το αίσιο τέλος ακόμα δεν έχει φανεί δυστυχώς για τους δύο αγνοούμενους
__________________
Απόψεις Ελλήνων Άθεων (blog):atheoi.ORG
Η πρώτη κοινότητα για Έλληνες άθεους:http://groups.myspace.com/GreekAtheists
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-04-07, 22:37
Το avatar του χρήστη tertios
tertios Ο χρήστης tertios δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 15-01-17 10:47
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από SimonSays Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι φταίνε που το καράβι χτύπησε χαρτογραφημένη ξέρα μέρα μεσημέρι; Δε πάμε καλά μου φαίνεται...

Και το αίσιο τέλος ακόμα δεν έχει φανεί δυστυχώς για τους δύο αγνοούμενους
Δεν επιρρίπτω ευθύνες στους Αμερικανούς. Υπενθυμίζω μόνο ότι αν κατα απαράδεκτο τρόπο ο κυβερνήτης εμπιστεύθηκε μόνο το GPS , πάντα υπάρχει κίνδυνος να είναι για πολύ λίγο εκτός λειτουργίας.

Οσον αφορά στην παρατήρηση, ότι το GPS επηρρεάζει την λειτουργία π.χ. αεροσκαφών,άρα δεν φαίνεται πιθανή η παρεμβολή των χειριστών του GPS για το ονόρε, επιτρέψτε μου την ένσταση, ότι η παράλλαξη εν πτήσει ή εν πλώ σε ανοιχτή θάλασσα μετά απο π.χ. 10λεπτη διακοπή, δεν είναι τόσο επικίνδυνη όσο κατα την είσοδο σε λιμένα, όπου μιλάμε για απόκλιση σε μερικά μέτρα.

Πάντως είναι θλιβερό, να γίνονται τέτοια λάθη , πολύ περισσότερο όταν στοιχίζουν ζωές.
__________________
Omnes ad Forum ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-04-07, 23:58
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από tertios Εμφάνιση μηνυμάτων
ότι η παράλλαξη εν πτήσει ή εν πλώ σε ανοιχτή θάλασσα μετά απο π.χ. 10λεπτη διακοπή, δεν είναι τόσο επικίνδυνη όσο κατα την είσοδο σε λιμένα, όπου μιλάμε για απόκλιση σε μερικά μέτρα.
Δεν γίνεται παράλλαξη GPS σε καμιά περίπτωση. Την ίδια στιγμή το σήμα των δορυφόρων το λαμβάνουν δεκάδες χιλιάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες δέκτες, θαλάσσιες εναέριες και επίγηιες.

Φυσικά η Ευρώπη καλώς ξεκίνησε το δίκτυο Galileo για να έχει απόλυτο έλεγχο στο σύστημα δορυφορικού εντοπισμού.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 11-04-07, 00:38
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν γίνεται παράλλαξη GPS σε καμιά περίπτωση. Την
Φυσικά η Ευρώπη καλώς ξεκίνησε το δίκτυο Galileo για να έχει απόλυτο έλεγχο στο σύστημα δορυφορικού εντοπισμού.
Ακριβώς, δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσουν τον διακόπτη επιλεκτικά χωρίς λόγο και αφορμή. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις. Αυτό το οποίο συμβαίνει είναι να υπάρχει μια πολύ μικρή απόκλιση στην ακρίβεια. Αν δεν κάνω λάθος τα αεροσκάφη χρησιμοποιούν το gps κατά την διάρκεια της πλοήγησης, στην προσέγγιση στηρίζονται αποκλειστικά στα επίγεια ραδιοβοηθήματα. Τα gps που είχαμε στο στρατό ήταν της rockwell, παρείχαν απίστευτη ακρίβεια και φυσικά δεν πωλούνται στο εμπόριο.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 11-04-07, 08:55
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 19:41
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από palsar Εμφάνιση μηνυμάτων
................................ Αυτό το οποίο συμβαίνει είναι να υπάρχει μια πολύ μικρή απόκλιση στην ακρίβεια. Αν δεν κάνω λάθος τα αεροσκάφη χρησιμοποιούν το gps κατά την διάρκεια της πλοήγησης, στην προσέγγιση στηρίζονται αποκλειστικά στα επίγεια ραδιοβοηθήματα. Τα gps που είχαμε στο στρατό ήταν της rockwell, παρείχαν απίστευτη ακρίβεια και φυσικά δεν πωλούνται στο εμπόριο.
Αν και βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος, να προσθέσω ότι, τα GPS που χρησιμοποιούνται στο εμπόριο, έχουν ακρίβεια στίγματος σε οριζόντιο επίπεδο +/- 10 περίπου μέτρα, ενώ σε κάθετο επίπεδο (υψόμετρο) +/- 30 περίπου μέτρα. Το λάθος αυτό γίνεται "εσκεμμένα", από το ίδιο το σύστημα, στο κομμάτι που έχει δοθεί ελεύθερα για χρήση από οποιονδήποτε.

Τα προγράμματα πλοήγησης που στηρίζονται σ' αυτού του τύπου τα GPS, χρησιμοποιούν βελτιωμένες τεχνικές και αλγόριθμους (software), προκειμένου να πετύχουν διόρθωση του στίγματος και να το κρατήσουν, για παράδειγμα, μέσα στον δρόμο, κατά τη σχεδίαση και εκτέλεση μιας διαδρομής.

Αντίθετα, τα "ακριβά" GPS που χρησιμοποιούνται στον Στρατό ή για εξειδικευμένες εφαρμογές (γαιοδέτηση, χαρτογράφηση κλπ), έχουν ακρίβεια ...χιλιοστού, με το ανάλογο βέβαια κόστος, στην τιμή αγοράς των σχετικών συσκευών.

Το ευρωπαϊκό σύστημα εντοπισμού θέσης Galileo, απάντηση στο αμερικάνικο GPS, το οποίο ΘΑ παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια (δωρεάν) δυστυχώς καρκινοβατεί, λόγω έλλειψης κονδυλίων (λέει...).
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 11-04-07, 09:42
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος, να προσθέσω ότι, τα GPS που χρησιμοποιούνται στο εμπόριο, έχουν ακρίβεια στίγματος σε οριζόντιο επίπεδο +/- 10 περίπου μέτρα
Να μου επιτρέψεις να σου πω ότι κάνεις λάθος, υπάρχουν στο εμπόριο GPS ακρίβειας +- μερικών εκατοστών.

Έβλεπα ένα παρόμοιο στημένο σε ένα palm και έμεινα άναυδος όταν κατέγραφε και τις αλλαγές λωρίδας με ακρίβεια εξαιρετική.

Και εδώ πάει το ρητό "ότι πληρώσεις παίρνεις". Αν θα έχεις εντοπισμό από πόσους δορυφόρους για να έχεις τεράστια ακρίβεια σε μήκος πλάτος και ύψος.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 11-04-07, 11:10
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αυτό που ξέρω είναι πως είχαμε ένα ναυάγιο με σχεδόν 2000 άτομα μέσα όπου χάθηκαν μόνο 2.
Δύο τις χιλίοις είναι ένα ποσοστό απειροελάχιστο και σε περιπτώσεις ναυαγίου τέτοιου μεγέθους απόλυτα αποδεκτό! Αυτό σημαίνει πως το πλήρωμα έκανε πολύ καλά τη δουλειά του και ας λένε μερικοί ότι το πλήρωμα τους παράτησε.
Μέχρι και το ότι φταίνε οι αμερικάνοι άκουσα γιατί λέει τους άρπαζαν τα σωσίβια από την πλάτη! Ελεος!
Απλά σκεφτείτε πόσο εύκολο είναι να οργανώσεις 2000 άτομα σε κατάσταση πανικού!
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 11-04-07, 12:10
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 19:41
Φύλο: Άντρας
"Εντός θέματος"
-------------------

Αρχική Δημοσίευση από Diamond Εμφάνιση μηνυμάτων
.................................................. .....Απλά σκεφτείτε πόσο εύκολο είναι να οργανώσεις 2000 άτομα σε κατάσταση πανικού!
Αν και δεν έχω παρακολουθήσει, είναι η αλήθεια, την ειδησιογραφία των τελευταίων ημερών (όποια κι αν είναι αυτή...) για τις λεπτομέρειες του θέματος του ναυαγίου, δεν τολμώ να αναλογιστώ τι θα συνέβαινε, αν οι ταξιδιώτες ήσαν Έλληνες, σε ότι έχει σχέση με το θέμα της αντίδρασης των επιβατών και τον ενδεχόμενο πανικό!

"Εκτός θέματος"
-------------------

Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Να μου επιτρέψεις να σου πω ότι κάνεις λάθος, υπάρχουν στο εμπόριο GPS ακρίβειας +- μερικών εκατοστών.

Έβλεπα ένα παρόμοιο στημένο σε ένα palm και έμεινα άναυδος όταν κατέγραφε και τις αλλαγές λωρίδας με ακρίβεια εξαιρετική.

Και εδώ πάει το ρητό "ότι πληρώσεις παίρνεις". Αν θα έχεις εντοπισμό από πόσους δορυφόρους για να έχεις τεράστια ακρίβεια σε μήκος πλάτος και ύψος.
Νέε μου (χε χε), σε πιάνω και αδιάβαστο και απρόσεκτο!

Απρόσεκτο, διότι δεν υπάρχουν τέτοια GPS στο εμπόριο (με ακρίβεια εντοπισμού θέσης +- μερικών εκατοστών). Το palm που είδες, είναι κοινό PDA με ενσωματωμένο δέκτη GPS και ένα από τα προγράμματα πλοήγησης (TomTom, iGO, Destinator, κλπ), το οποίο, με ειδικούς αλγόριθμους ενσωματωμένους στο software (όπως είπα και πιο πάνω, απρόσεκτε) προσπαθεί να διορθώσει το πρόβλημα της απόκλισης της θέσης και να κρατήσει το στίγμα σου, μέσα στη διαδρομή που ακολουθείς (και να μην σε "πετάξει" στον διπλανό δρόμο, για παράδειγμα...).

Αδιάβαστο (το θεωρώ φυσικό, μιας και δεν έχεις ασχοληθεί με το "άθλημα"), διότι, η ακρίβεια της θέσεις σου, δεν εξαρτάται από τον αριθμό των δορυφόρων (24 στο σύνολο) που πιάνεις κάθε στιγμή. Για τον καθορισμό του στίγματος στον χώρο με την δεδομένη ακρίβεια (+- 10m), χρειάζεται να "βλέπεις" κάθε στιγμή 3+1 δορυφόρους (3dFix ονομάζεται τεχνικά, το κλείδωμα των 4 δορυφόρων που δείχνουν τη θέση σου). Έστω κι αν το GPS, στη θέση που βρίσκεσαι, "πιάνει" 9-10 δορυφόρους, μόνο από τους 4 απ' αυτούς έχει τη δυνατότητα να παίρνει δεδομένα (συνήθως, ονομάζονται NMEA sentences). Και βέβαια, η ακρίβεια του στίγματος, είναι ανάλογη και με την ένταση του σήματος των 4 συγκεκριμένων δορυφόρων.
Και για να σε μπερδέψω ακόμα πιο πολύ, να σου πω πως, προκειμένου να περιορισθεί το λάθος του στίγματος, σε ότι αφορά στο οριζόντιο επίπεδο, χρησιμοποιούνται και "σταθμοί εδάφους".

Αυτά...
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pazo : 11-04-07 στις 12:17
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 11-04-07, 12:55
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
Και για να σε μπερδέψω ακόμα πιο πολύ, να σου πω πως, προκειμένου να περιορισθεί το λάθος του στίγματος, σε ότι αφορά στο οριζόντιο επίπεδο, χρησιμοποιούνται και "σταθμοί εδάφους". Αυτά...
Εγώ δεν το παίζω ειδικός, Πρωτοχρησιμοποίησα GPS στην εκπαίδευση μου σαν πιλότος ελαφρών αεροσκαφών.

Αφού έμαθα να κάνω προσέγγιση και εντοπισμό με συμβατά όργανα, έμαθα να κάνω χρήση και GPS.

Δεν ξέρω τι παίζεται στα επίγεια μέσα, αλλά το GPS αεροσκάφους δίνει απόλυτη πιστοτητα θέσης σε τρεις διαστάσεις.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 11-04-07, 14:34
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
...δεν τολμώ να αναλογιστώ τι θα συνέβαινε, αν οι ταξιδιώτες ήσαν Έλληνες, σε ότι έχει σχέση με το θέμα της αντίδρασης των επιβατών και τον ενδεχόμενο πανικό!
Τίποτα.
Είναι καθαρά θέμα του πληρώματος το οποίο ήταν Ελληνικότατο. Ναι, κατάφεραν και τους οργάνωσαν!
Όσο για το "θύμα" παίζεται να μην υπάρχει κιόλλας.
Φίλος Σαντορινιός που συμετείχε στις έρευνες έδωσε τα εξής hints...
1) Η Γαλλίδα έφυγε την επόμενη μέρα αφού πρώτα συμπεριφερόνταν σαν να έχασε καρφίτσα και όχι τον άντρα και την κόρη της
2) Δεν έφυγε μόνη της αλλά με έναν άντρα (ο οποίος δεν ήταν ο άντρας της)
3) Δεν βρέθηκε κανείς στην καμπίνα που υποτίθεται πως ήταν ο άντρας της
4) Κάποιοι λένε ότι είδαν τον άντρα της να βγαίνει στην ακτή.
5) Το φινιστρίνι της καμπίνας δεν ήταν σπασμένο (στην πρώτη εξέτασή της είπε πως έσπασε το φινιστρίνι και βγήκε κολυμπώντας)

Όσο για συμπεράσματα, τα αφήνω σε εσάς...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:42.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.