Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Τα πλοία που μπαίνουν από την πλευρά του ηφαιστίου κάνουν το γύρο της καλντέρας για να πάνε στο λιμάνι της Σαντορίνης. Αυτός πως αποφάσισε να πάει κάθετα; Γιατί μισό μίλι από τα Φηρά έχει την Νέα Καμμένη, τη Παλαιά καμμένη, τη Θυρασιά κλπ κλπ.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#3
|
|
||||
Συνήθως τέτοια εποχή είναι πάντα αραγμένο εκεί ένα κρουαζερόπλοιο. Εκεί είναι η βάση τους, δεν πάνε στο λιμάνι της Σαντορίνης.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#4
|
|
|||
Αυτά που διαβάζω είναι ανατριχιαστικά. Η ελληνική κοντοφθαλμία στο μεγαλειο της. Η ιδιοκτήτρια εταιρία του Sea Diamond ζήτησε απο τις τοπικές αρχές το πλοίο να ρημουλκηθεί κοντά στην ακτή ώστε να προσαράξει και όχι να βυθιστεί. Αν αυτό συνέβενε η άντληση των καυσίμων του πλοίου θα ήταν δυνατή και γενικά ο περιορισμός της ρύπανσης. Ο καταστηματάρχης σου λέει, αμα το χουμε εδω κανα μήνα δεν θα πλησιάσει πλοίο και θα χάσουμε την κονόμα ! Τόση βλακεία. Και καλά οι τοπικές αρχές, το υπουργείο δεν θα έπρεπε να πάρει τις αποφάσεις ;
Σηκώσανε 2 σούπερ πούμα , και ένα C-130 για να δείξουμε ετοιμότητα τύπου χόλιγουντ. Καλά τα ελικόπτερα, το C-130 πώς δίαολο θα βοηθούσε ποτέ δεν κατάλαβα. Αν το θες να ρίξει φωτοβολίδες το βράδυ σήκωσέ το τότε, όχι απο τις 3 το μεσημέρι για να δείξουμε κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού. Λίγη κοινή λογική σε αυτόν τον τόπο ρε γαμωτο, λιγότερο θέαμα και περισσότερη ουσία. Να δώ τι επιπτώσεις θα έχει αυτό το ατύχημα, όχι στις τσέπες των σαντορινιών, αλλά στο οικοσύστημα μακροχρόνια. |
#5
|
|
||||
Υπάρχει περίπτωση ο ικανός καπετάνιος κ.Μαρινος να αφέθηκε μόνο στο GPS;
Γιατι συχνά οι Αμερικάνοι φίλοι μας το θέτουν για λίγο διάστημα ...εκτός λειτουργίας, έτσι για να δείξουν ότι έχουν τον έλεγχο και τότε....συμβαίνουν ατυχήματα σαν και της Σαντορίνης, άν αλλάξουν έτσι και ελάχιστα οι συντεταγμένες. Λέω, μήπως;;;;
__________________
Omnes ad Forum ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!! |
#6
|
|
|||
Και το αίσιο τέλος ακόμα δεν έχει φανεί δυστυχώς για τους δύο αγνοούμενους
__________________
Απόψεις Ελλήνων Άθεων (blog):atheoi.ORG Η πρώτη κοινότητα για Έλληνες άθεους:http://groups.myspace.com/GreekAtheists |
#7
|
|
||||
Οσον αφορά στην παρατήρηση, ότι το GPS επηρρεάζει την λειτουργία π.χ. αεροσκαφών,άρα δεν φαίνεται πιθανή η παρεμβολή των χειριστών του GPS για το ονόρε, επιτρέψτε μου την ένσταση, ότι η παράλλαξη εν πτήσει ή εν πλώ σε ανοιχτή θάλασσα μετά απο π.χ. 10λεπτη διακοπή, δεν είναι τόσο επικίνδυνη όσο κατα την είσοδο σε λιμένα, όπου μιλάμε για απόκλιση σε μερικά μέτρα. Πάντως είναι θλιβερό, να γίνονται τέτοια λάθη , πολύ περισσότερο όταν στοιχίζουν ζωές.
__________________
Omnes ad Forum ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!!!! |
#8
|
|
||||
Φυσικά η Ευρώπη καλώς ξεκίνησε το δίκτυο Galileo για να έχει απόλυτο έλεγχο στο σύστημα δορυφορικού εντοπισμού.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#9
|
|
|||
Ακριβώς, δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσουν τον διακόπτη επιλεκτικά χωρίς λόγο και αφορμή. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις. Αυτό το οποίο συμβαίνει είναι να υπάρχει μια πολύ μικρή απόκλιση στην ακρίβεια. Αν δεν κάνω λάθος τα αεροσκάφη χρησιμοποιούν το gps κατά την διάρκεια της πλοήγησης, στην προσέγγιση στηρίζονται αποκλειστικά στα επίγεια ραδιοβοηθήματα. Τα gps που είχαμε στο στρατό ήταν της rockwell, παρείχαν απίστευτη ακρίβεια και φυσικά δεν πωλούνται στο εμπόριο.
|
#10
|
|
||||
Τα προγράμματα πλοήγησης που στηρίζονται σ' αυτού του τύπου τα GPS, χρησιμοποιούν βελτιωμένες τεχνικές και αλγόριθμους (software), προκειμένου να πετύχουν διόρθωση του στίγματος και να το κρατήσουν, για παράδειγμα, μέσα στον δρόμο, κατά τη σχεδίαση και εκτέλεση μιας διαδρομής. Αντίθετα, τα "ακριβά" GPS που χρησιμοποιούνται στον Στρατό ή για εξειδικευμένες εφαρμογές (γαιοδέτηση, χαρτογράφηση κλπ), έχουν ακρίβεια ...χιλιοστού, με το ανάλογο βέβαια κόστος, στην τιμή αγοράς των σχετικών συσκευών. Το ευρωπαϊκό σύστημα εντοπισμού θέσης Galileo, απάντηση στο αμερικάνικο GPS, το οποίο ΘΑ παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια (δωρεάν) δυστυχώς καρκινοβατεί, λόγω έλλειψης κονδυλίων (λέει...).
__________________
VmF Skisters of Mercy © An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi |
#11
|
|
||||
Έβλεπα ένα παρόμοιο στημένο σε ένα palm και έμεινα άναυδος όταν κατέγραφε και τις αλλαγές λωρίδας με ακρίβεια εξαιρετική. Και εδώ πάει το ρητό "ότι πληρώσεις παίρνεις". Αν θα έχεις εντοπισμό από πόσους δορυφόρους για να έχεις τεράστια ακρίβεια σε μήκος πλάτος και ύψος.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#12
|
|
||||
Αυτό που ξέρω είναι πως είχαμε ένα ναυάγιο με σχεδόν 2000 άτομα μέσα όπου χάθηκαν μόνο 2.
Δύο τις χιλίοις είναι ένα ποσοστό απειροελάχιστο και σε περιπτώσεις ναυαγίου τέτοιου μεγέθους απόλυτα αποδεκτό! Αυτό σημαίνει πως το πλήρωμα έκανε πολύ καλά τη δουλειά του και ας λένε μερικοί ότι το πλήρωμα τους παράτησε. Μέχρι και το ότι φταίνε οι αμερικάνοι άκουσα γιατί λέει τους άρπαζαν τα σωσίβια από την πλάτη! Ελεος! Απλά σκεφτείτε πόσο εύκολο είναι να οργανώσεις 2000 άτομα σε κατάσταση πανικού!
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#13
|
|
||||
"Εντός θέματος"
------------------- "Εκτός θέματος" -------------------
Απρόσεκτο, διότι δεν υπάρχουν τέτοια GPS στο εμπόριο (με ακρίβεια εντοπισμού θέσης +- μερικών εκατοστών). Το palm που είδες, είναι κοινό PDA με ενσωματωμένο δέκτη GPS και ένα από τα προγράμματα πλοήγησης (TomTom, iGO, Destinator, κλπ), το οποίο, με ειδικούς αλγόριθμους ενσωματωμένους στο software (όπως είπα και πιο πάνω, απρόσεκτε) προσπαθεί να διορθώσει το πρόβλημα της απόκλισης της θέσης και να κρατήσει το στίγμα σου, μέσα στη διαδρομή που ακολουθείς (και να μην σε "πετάξει" στον διπλανό δρόμο, για παράδειγμα...). Αδιάβαστο (το θεωρώ φυσικό, μιας και δεν έχεις ασχοληθεί με το "άθλημα"), διότι, η ακρίβεια της θέσεις σου, δεν εξαρτάται από τον αριθμό των δορυφόρων (24 στο σύνολο) που πιάνεις κάθε στιγμή. Για τον καθορισμό του στίγματος στον χώρο με την δεδομένη ακρίβεια (+- 10m), χρειάζεται να "βλέπεις" κάθε στιγμή 3+1 δορυφόρους (3dFix ονομάζεται τεχνικά, το κλείδωμα των 4 δορυφόρων που δείχνουν τη θέση σου). Έστω κι αν το GPS, στη θέση που βρίσκεσαι, "πιάνει" 9-10 δορυφόρους, μόνο από τους 4 απ' αυτούς έχει τη δυνατότητα να παίρνει δεδομένα (συνήθως, ονομάζονται NMEA sentences). Και βέβαια, η ακρίβεια του στίγματος, είναι ανάλογη και με την ένταση του σήματος των 4 συγκεκριμένων δορυφόρων. Και για να σε μπερδέψω ακόμα πιο πολύ, να σου πω πως, προκειμένου να περιορισθεί το λάθος του στίγματος, σε ότι αφορά στο οριζόντιο επίπεδο, χρησιμοποιούνται και "σταθμοί εδάφους". Αυτά...
__________________
VmF Skisters of Mercy © An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pazo : 11-04-07 στις 12:17 |
#14
|
|
||||
Αφού έμαθα να κάνω προσέγγιση και εντοπισμό με συμβατά όργανα, έμαθα να κάνω χρήση και GPS. Δεν ξέρω τι παίζεται στα επίγεια μέσα, αλλά το GPS αεροσκάφους δίνει απόλυτη πιστοτητα θέσης σε τρεις διαστάσεις.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#15
|
|
||||
Είναι καθαρά θέμα του πληρώματος το οποίο ήταν Ελληνικότατο. Ναι, κατάφεραν και τους οργάνωσαν! Όσο για το "θύμα" παίζεται να μην υπάρχει κιόλλας. Φίλος Σαντορινιός που συμετείχε στις έρευνες έδωσε τα εξής hints... 1) Η Γαλλίδα έφυγε την επόμενη μέρα αφού πρώτα συμπεριφερόνταν σαν να έχασε καρφίτσα και όχι τον άντρα και την κόρη της 2) Δεν έφυγε μόνη της αλλά με έναν άντρα (ο οποίος δεν ήταν ο άντρας της) 3) Δεν βρέθηκε κανείς στην καμπίνα που υποτίθεται πως ήταν ο άντρας της 4) Κάποιοι λένε ότι είδαν τον άντρα της να βγαίνει στην ακτή. 5) Το φινιστρίνι της καμπίνας δεν ήταν σπασμένο (στην πρώτη εξέτασή της είπε πως έσπασε το φινιστρίνι και βγήκε κολυμπώντας) Όσο για συμπεράσματα, τα αφήνω σε εσάς...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|