Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ενημέρωση > Οικονομία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-03-11, 09:50
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Ακτοπλοΐα: «Ανοίγουν πανιά» για την Απω Ανατολή

Οι πωλήσεις πλοίων ή ακόμη και οι μακροχρόνιες ναυλώσεις στο εξωτερικό μεγάλων πλοίων, είτε νεώτερων είτε μεγαλύτερης ηλικίας, αποτελούν μια διέξοδο, όπως εκτιμούν ακτοπλοϊκοί κύκλοι.

Ετοιμα να σαλπάρουν για τις θάλασσες της Απω Ανατολής είναι μία σειρά πλοίων της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Το έντονο ενδιαφέρον πλοικτητριών εταιρειών από Ιαπωνία και άλλες χώρες της Απω Ανατολής, όπως είναι η Κορέα, για «έτοιμα» για δουλειά πλοία αποτελεί μια διέξοδο για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες που βυθίζονται στις ζημιές λόγω της κρίσης, του ακριβού πετρελαίου, και των μεγάλων υποχρεώσεων.

Οι πωλήσεις πλοίων ή ακόμη και οι μακροχρόνιες ναυλώσεις στο εξωτερικό μεγάλων πλοίων, είτε νεώτερων είτε μεγαλύτερης ηλικίας, αποτελούν μια διέξοδο, όπως εκτιμούν ακτοπλοϊκοί κύκλοι.

Οι ίδιοι κύκλοι επισημαίνουν ότι η κατάσταση επιτείνεται από τα χαμηλά μισθώματα που προβλέπονται για ορισμένες μεγάλες άγονες γραμμές (π.χ. Θεσσαλονίκη-Κυκλάδες-Κρήτη ή Θεσσαλονίκη-Δωδεκάνησα) τα οποία δεν εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του πλοίου.

Φέρνουν μάλιστα σαν παράδειγμα ακτοπλοϊκή εταιρεία η οποία στο παρελθόν προτίμησε να αποσύρει το πλοίο από άγονη γραμμή (Θεσσαλονίκη-Κρήτη) και να το πουλήσει αφού το δρομολόγιο δεν «έβγαινε» οικονομικά.

Ακτοπλοϊκοί παράγοντες επικαλούνται εκτιμήσεις διεθνών brokers σύμφωνα με τις οποίες η ανάπτυξη στην Απω Ανατολή δημιουργεί νέες ανάγκες για διεθνείς πλόες στην περιοχή. Τα ελληνικά επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία εξυπηρετούν πλήρως τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και καθίστανται ελκυστικά είτε για αγορά είτε για μακροχρόνια ναύλωση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, το τελευταίο διάστημα τουλάχιστον τρία ελληνικά πλοία με σημαντικό έργο στην ελληνική ακτοπλοΐα και τις γραμμές της Αδριατικής επιθεωρήθηκαν από εκπροσώπους πλοικτητριών εταιρειών από την Απω Ανατολή.

Σε κάθε περίπτωση η πώληση πλοίων είναι ένα από τα σενάρια που έχουν πέσει στο τραπέζι όλων των ακτοπλοϊκών εταιρειών προκειμένου να βελτιώσουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα, να αντεπεξέλθουν στην κρίση και να καλύψουν τα τραπεζικά τους ανοίγματα.

Υπενθυμίζεται ότι το 2010 ήταν ο χειρότερος χρόνος στη σύγχρονη ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας καθώς οι ζημίες που θα παρουσιάσει ο κλάδος θα ξεπεράσουν τα 300 εκατ. ευρώ.

Παράγοντες των ακτοπλοϊκών εταιρειών επισημαίνουν στη «Ν» ότι το 2011 προβλέπεται ακόμη πιο δύσκολο καθώς και οι τιμές των καυσίμων συνεχίζουν να κινούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ και από πλευράς πολιτείας δεν φαίνεται να αναλαμβάνεται κάποια πρωτοβουλία που θα μειώσει το κόστος λειτουργίας του πλοίου.

Οι πωλήσεις πλοίων και η μείωση δρομολογίων μοιάζουν προς το παρόν ως η μόνη διέξοδος για τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.

Ηδη το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Λισσός» της ΑΝΕΚ, που μεταφέρει Βιετναμέζους πολίτες από τη Λιβύη στο Βιετνάμ, δεν πρόκειται να επιστρέψει, καθώς η εταιρεία εξετάζει είτε να το ναυλώσει στην περιοχή είτε να το πουλήσει για σκραπ.

Πηγή : Ναυτεμπορική

Σχόλιο : Δυστυχώς, η απόλυτη ανικανότητα της πολιτείας, να στηρίξει ουσιαστικά την ακτοπλοΐα και αφ' ετέρου οι υπερβολικές απαιτήσεις και απεργίες, της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, οδηγούν και τον σημαντικό αυτό τομέα, στον μαρασμό.

Ποιος χάνει;

Πρώτα απ' όλα η ηλίθια ανελαστική πολιτική, της πολιτικά κατευθυνόμενης από το ΚΚΕ, ΠΝΟ. Χάνουν οι Έλληνες ναυτικοί, που νόμιζαν ότι το αυγό ήταν από ατόφιο χρυσάφι και θα του έκαναν συνεχώς άρμεγμα.

Χάνει ο Ελληνικός τουρισμός, από το ανεκδιήγητο νέο υπουργείο θαλάσσιας μπουρμπουλήθρας, που έχει χρεώσει το εισιτήριο, με τόσους φόρους, που από τα 10 ευρώ για αξία ενός εισιτηρίου, μόλις τα 3.5€ να φτάνουν στην εταιρεία και τα υπόλοιπα να πηγαίνουν και να βουλώνουν τρύπια ταμεία.

Χάνει ο τουρισμός μας και χάνουν τα νησιά μας, την τακτική σύνδεση, ειδικά στις περιόδους αιχμής.

Δεν υπάρχει ελπίδα, ο επί των θαλασσών υπουργός Διαμαντίδης, ή το άλλο αστέρι, ο επί του τουρισμού Γερουλάνος, να καταλάβουν οτιδήποτε... Είναι στόκοι, είναι φύση αδύνατον να καταλάβουν οτιδήποτε. Είναι άλλωστε παράδοση στις Ελληνικές κυβερνήσεις, στα υπουργεία αυτά, τα πιο κρίσιμα και τα πιο συναλλαγματοφόρα, να διαλέγουν οι πρωθυπουργοί μας, τους πιο ανόητους, τους πιο βλάκες, τους αδύναμους κρίκους της κάθε κυβέρνησης.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:53.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.