Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
|||
ΕΛ.ΤΑ. ολέ
ή αλλιώς: μερικές υπηρεσίες πράγματι λειτουργούν καλά
Την προηγούμενη εβδομάδα παίρνω ένα πακετάκι, βάρους 1.5κ. και διαστάσεων 40 Χ20 εκ. και πάω στο ταχυδρομείο. Έχει τέσσερα γκισέ ανοιχτά, εξυπηρετούνται τρεις άνθρωποι (γιατί τόσοι είναι οι πελάτες), και η τέταρτη υπάλληλος είναι στη θέση της (δεν πίνει καφέ, δεν βάφει τα νύχια της, δεν μιλάει στο τηλέφωνο). Περιμένω για περίπου 20 δευτερόλεπτα στο ειδικό γκισέ των πακέτων μέχρι να εξυπηρετηθεί ο προηγούμενος, αλλά η υπάλληλος που μέ έχει δει σταματάει για ένα δευτερόλεπτο, και μου δίνει το κατάλληλο έντυπο για να συμπληρώσω, έτσι ώστε να μην υπάρξει καθυστέρηση όταν τελειώσει με τον προηγούμενο. Ένα λεπτό αργότερα έρχεται και η σειρά μου. "Γεια σας θα ήθελα νατο στείλω με το 'πόρτα πόρτα'," δηλώνω. "Γιατί;" με ρωτάει απορημένα. "Γιατί θέλω να φθάσει σύντομα, είναι επείγον." (σημειώνω ότι το πακέτο προοριζόταν για ένα ορεινό χωριό και είχα ήδη επικοινωνήσει με δύο μεγάλες εταιρείες κούριερ που είπαν ότι το πάνε μόνο μέχρι την έδρα του συγκεκριμένου δήμου (30 χιλιόμετρα μακριά, εντός 48 ωρών). "Και η δική μας ταχυμεταφορά, εκτός των μεγάλων πόλεων, όπως και όλες οι ιδιωτικές δίνουν 48 ώρες για να φθάσει, ενώ αν το στείλετε απλό πακέτο και θα σας έρθει πολύ φθηνότερα και πάλι θα είναι εκεί σε 48 ώρες. Αν γράψετε και τηλέφωνο πάνω, θα πάρουν και τηλέφωνο τον παραλήπτη μόλις φθάσει έτσι ώστε να μην χρειάζεται να πηγαινοέρχεται στο ταχυδρομικό πρακτορείο του χωριού." Έτσι, πλήρωσα ένα απειροελάχιστο ποσό και 46 ώρες αργότερα το πακέτο είχε φθάσει στο καφενείο του χωριού (βλ. ταχυδρομικό πρακτορείο), και πέντε λεπτά αργότερα ένα από τα εκεί πιτσιρίκια είχε κάνει και την παράδοση στην πόρτα του σπιτιού. Τελικά μερικές υπηρεσίες λειτουργούν χαμογελαστά Ελβερέτη |
#2
|
|
|||
Αλλα καλά παραδείγματα της ελληνικής πραγματικότητας: - Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών: άψογη εξυπηρέτηση και ευγενικότατοι! - Online συστήματα υποβολής φορολογικής δήλωσης (taxisnet), ηλεκτρονική εφαρμογή Ε9, ηλεκτρονικό εκκαθαριστικό κ.λπ. ... Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που πάνε στις εφορίες για τέτοιες διαδικασίες. Ε... δε μπορώ να σκεφτώ άλλα καλά αυτή τη στιγμή... |
#3
|
#4
|
|
||||
Εχεις βάλει τα νούμερα σωστα; Στην πρώτη πρόταση φαίνεται οτι τα ΕΛΤΑ είναι πιό αξιοπιστα ενώ στη δεύτερη όχι. Μήπως εννούσες ανάποδα οτι στα ΕΛΤΑ ειναι 10% το ποσοστό επιστροφής δεμάτων;
|
#5
|
|
||||
οι ταχυδρόμοι που τα <<βάζουν>> στην τσέπη είναι <<αξιοποιστοι>>?
αν την διαβάσεις δεν μιλάει για αξιοποιστία αλλά για <<εξαφάνιση δεμάτων>> ή ? στις επιστροφές των courier αν δεις τις δικαιολογίες που βάζουν 9/10 περιπτώσεις απλά βαρέθηκαν να το πάνε
__________________
Βρε βρε τα παιδιά...... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mimo : 22-08-06 στις 18:20 |
#6
|
|
||||
Εεε...δεν ξέρω για τους ταχυδρόμους να σου πω την αλήθεια, προσωπικά δεν μου έχει τύχει αλλά φαντάζομαι οτι εξαρτάται από τον ταχυδρόμο. Παντως αυτό που είχα σαν απορία εγώ είναι τελικά τι εννοούσες. Μαλλον εννοούσες απο ο,τι καταλαβαίνω οτι τα ΕΛΤΑ γενικά είναι πιό αναξιοπιστα από τις ιδιωτικές εταιρίες. Ειμαι βέβαια ο πιο ακατάλληλος άνθρωπος για να εκφράσω γνώμη για αυτό μια και δεν χρησιμοποιώ συχνά ιδιωτικές εταιρίες και ακόμα σπανιότερα χρησιμοποιώ τα ΕΛΤΑ.
|
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|