Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Υπολογιστές και Τεχνολογία > Πληροφορική και Επικοινωνία > Internet
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-02-07, 09:26
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Vivodi: Απουσία ζεύγους καλωδίων για Shared LLU

Καθώς χθες έκλεισα 22 εργάσιμες από την αίτηση για DSLcube (μεριζώμενη προσβαση), και αφού άκουσα τη γνωστή πιπίλα από τη Vivodi "αναμένουμε τον ΟΤΕ, κλπ", πήρα τηλέφωνο στην ΕΕΤΤ. Ένας υπάλληλος που είχε πρόσβαση στο σύστημα του ΟΤΕ μου είπε ότι στη γραμμή μου φαίνεται αίτηση της Vivodi για μεριζώμενη πρόσβαση στις 8/1, απόρριψη στις 15/1 (λόγω έλλειψης ζεύγους καλωδίων του παρόχου) και τέλος πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης 30/1 (!)

Το γεγονός ότι αρχικά είχε απόρριψη στις 15/1 αλλά πιθανή ενεργοποίηση στις 30/1, κόλησε και τον υπάλληλο της ΕΕΤΤ. Μου είπε όμως ότι ο λόγος απόρριψης οφείλεται στη Vivodi για τον προαναφερόμενο λόγο, οπότε με προέτρεψε να τηλεφωνήσω στη Vivodi πάλι για εξηγήσεις.

Παίρνω πάλι στο 13880 και η κοπέλα λέει πολύ απλά ότι δε βλέπει κάποια απόρριψη από τον ΟΤΕ. Της είπα ότι μίλησα με ΕΕΤΤ και ότι υπάρχει από τις 15/1, αλλά εκείνη δεν έβλεπε τίποτα αν και όπως είπε καμιά φορά καθυστερεί να ενημερωθεί το σύστημα (22 μέρες??!!!!). Όταν δε, της είπα για απουσία ζεύγους καλωδίων, μάλλον δεν πολυκατάλαβε και πέταξε ένα απλό "λογικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα είστε ΟΚ". Της ζήτησα κάποιο τηλ. τεχνικού αλλά δεν.

Έχει κανείς ιδέα τί μπορεί να συμβαίνει και που μπορώ να απευθυνθώ; Μήπως σημαίνει απλά ότι το δίκτυο της vivodi στο κέντρο που ανήκω τίγκαρε;


Υ.Γ. Φέτος το χειμώνα κάποιος πρέπει να με μούτζωσε και να με καταράστηκε να μείνω χωρίς ADSL για πολύ καιρό.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-02-07, 09:30
Το avatar του χρήστη papa
papa Ο χρήστης papa δεν είναι συνδεδεμένος
Administratore Symphoroso (Ιταλιστι)
 

Τελευταία φορά Online: 17-10-14 00:05
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Μηπως δεν δινουν adsl σε πτηνα;
__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-02-07, 09:37
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Κοίτα να δεις τί γίνεται. Είμαι από τις 18/11 χωρίς ADSL και μετά από περιπέτειες με την Tellas τώρα μπαίνω σε περιπέτειες με τη Vivodi. Επειδή λοιπόν τα νεύρα μου έχουν γίνει κομφετί (μέρες που είναι), θα αυτοσυγκεντρωθώ, θα διαλογιστώ, θα κρατήσω την ψυχραιμία μου και δε θα απαντήσω.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 06-02-07, 09:49
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Μασαζάκι;
Εγώ είχα κάνει την πρώτη μου αίτηση στην Vivodi κάπου τον Σεπτέμβρη του 2004...
Μέχρι τον Ιανουάριο δεν είχα νέα.
Με πήρε κάποιος τηλέφωνο και με ρώτησε αν είμαι ευχαριστημένος μάλιστα με την Vivodi και πως πάει η σύνδεσή μου. Η απάντηση φυσικά ήταν "Ποιά σύνδεση;"
Το θέμα τέθηκε επί τάπητος (ακόμη δεν τα είχαν μαζέψει) και το πρόβλημα αποδείχθηκε ο ΟΤΕ (ή έτσι μου είπανε).
6 μήνες μετά, αποφάσισα να βάλω FULL LLU... Αποτέλεσμα; Είμουν συνδεδεμένος σε μία εβδομάδα.
Προσπάθησες ποτέ να πάρεις τηλέφωνο στο τμήμα λογαριασμών της Vivodi? :P
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 06-02-07, 09:53
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Τμήμα λογαριασμών; Βασικά επιλέγω "3" στο 13880 αφού λέει "για την πορεία της αίτησής σας".
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 06-02-07, 11:56
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 09:23
Φύλο: Άντρας
Η υπόθεση αυτή (η περιπέτεια του Kiwi) ήταν και ο λόγος που ανέβαλα "επ' αόριστον" σκέψεις για αλλαγή παρόχου και επιλογή zisto ή vivodi. Καλά κάθομαι στ' αβγά μου... με την ταπεινή 192/768.

Γιατί, ως γνωστόν, αν δεν σταθεροποιηθεί το .......
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 06-02-07, 12:35
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Πολύ καλά κάνεις. Σκέφτομαι μάλιστα μετά από ένα μήνα (που φυσικά δεν θα έχω ακόμα ADSL) να αφήσω μαλλί, μούσι και να τριγυρνώ ξυπόλητος στην Αθήνα... Ο κόσμος θα με δείχνει και θα λέει : "Αυτός κάποτε ήταν σπουδαίος άνθρωπος, μέχρι που αποφάσισε να φύγει από τον ΟΤΕ και να πάει σε εναλλακτικό" ή "Καμιά φορά τα βράδια με πανσέληνο, λένε ότι τον ακούνε να φωνάζει από την κορυφή του Λυκαβηττού: 400k/s!!! 400k/s!!!!"
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 06-02-07, 13:05
Το avatar του χρήστη papa
papa Ο χρήστης papa δεν είναι συνδεδεμένος
Administratore Symphoroso (Ιταλιστι)
 

Τελευταία φορά Online: 17-10-14 00:05
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
οπωρα σεληνιαζομενη....
θου κυριε φυλακη τω στοματι μου
__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 07-02-07, 07:48
Platinum Ο χρήστης Platinum δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 10-02-10 16:06
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Είπαμε φταίει για πολλά ο ΟΤΕ αλλά όχι για άλλο. Το άσχημο είναι πως οι υπόλοιπες εταιρείες προσπαθούν να αντιγράψουν τα κακά του ΟΤΕ. Προσωπικά είχα μια μικρή περιπέτεια αλλά από την ανάποδη. Η σύνδεσή μου είχε ενεργοποιηθεί στην ώρα της και από τη Forthnet και από τον ΟΤΕ αλλά κάποιοι στο τμήμα πωλήσεων τα μπέρδεψαν και δεν μου έστειλαν τους κωδικούς. Το κατάστημα που έκανα τη σύνδεση μου έλεγε (μέχρι να ανακαλύψω μόνος μου τι έγινε) ότι δεν έχει "πόρτες" ο ΟΤΕ. Από εύκολες δικαιολογίες.... Ευτυχώς το τηλεφωνικο κέντρο της Forthnet κάτι κάνει...
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 07-02-07, 09:42
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 09:23
Φύλο: Άντρας
Μ' αυτά κι αυτά, καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα, ότι το "μπάχαλο" της γραφειοκρατίας, της προχειρότητας, της αδιαφορίας για τον πελάτη (το κοινό) και όλων των δεινών, που ταλαιπωρούν αιώνες τώρα τον δημόσιο τομέα, πέρασαν και στον ιδιωτικό. Και κυρίως, στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Τρανό παράδειγμα, εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που μετά από δημόσιο διαγωνισμό, ανέλαβε να προσφέρει εταιρικά προγράμματα στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων. Μια από τις δεσμεύσεις (απαράβατος όρος της διακήρυξης του διαγωνισμού) ήταν και η υποχρέωση, η νέα σύνδεση με την εταιρεία αυτή, να γίνεται με τον παλιό αριθμό του κατόχου, εφ' όσον το επιθυμεί (πράγμα αυτονόητο πλέον παντού).

Εκτός από τον αριθμό των δικαιολογητικών που απαιτεί η εταιρεία, για την ενεργοποίηση της νέας σύνδεσης, που θα ζήλευε κάθε δημόσια υπηρεσία, προβάλλει απίστευτα κολλήματα και δικαιολογίες σε ότι αφορά στην φορητότητα του αριθμού κλήσης. Και βέβαια πάντα είτε φταίει ο πελάτης επειδή κάτι δεν πάει καλά με τα χαρτιά που υποβάλλει, είτε η προηγούμενη εταιρεία κινητής.
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 07-02-07, 09:52
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Τί να πώ. Εν μέρει κατηγορώ και τους καταναλωτές για πλήρη έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης και πολλών συμβιβασμών. Προσπαθώ να αποφεύγω όσο μπορώ τις κλασσικές συγκρίσεις με το εξωτερικό, αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί εκεί, μετά από 1-2 λάθη της εταιρίας, ο πελάτης απλά σηκώνεται και φεύγει; Γιατί εκεί υπάρχουν Ανεξάρτητες Αρχές που δρουν γρήγορα και αποτελεσματικά;

Εν μέσω της περιπέτειάς μου με την Tellas, είχα κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Η καταγγελία κοινοποιήθηκε σε Tellas και ΟΤΕ μετά από 20 μέρες περίπου. Το τί τελικά έκανε η Tellas, είναι αγνωστό. Αλλά ούτε ένα τηλεφώνημα; Ένα ενδιαφέρον να με ρωτήσουν γιατί τους κατήγγειλα;

Πιστεύω ότι άμα ο κάθε καταναλωτής μετά από 1-2 λάθη ή κακή αντιμετώπιση από οποιαδήποτε εταιρία, έφευγε και έπαιρνε και αποζημίωση, οι εταιρίες (δημόσιες ή ιδιωτικές) θα ήταν πολύ προσεκτικότερες.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 07-02-07, 09:54
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου και συγκεκριμένα της Vivodi.

Τα πιο πολλά προβλήματα τα δημιουργεί ο ΟΤΕ στην παροχή ενοικιαζομένων ζεύξεων στους ανεξάρτητους φορείς.
Εγώ δεν ξέρω καμιά εταιρεία ιδιωτική που δεν θα ήθελε να ξεκινήσει να εισπράτει, από την πρώτη μέρα.

Επίσης βρε παιδιά να ρωτήσω τον Κωστή, γιατί θα έπρεπε να διακόψεις τον ΟΤΕ μέχρι να σε συνδέσει η Vivodi; Έχουν γίνει πολλές καταγγελίες γι αυτό στην ΕΕΤΤ και έχουν πέσει πρόστιμα στον ΟΤΕ που καθυστερεί επίτηδες να γυρίσει γραμμές σε άλλους παρόχους.

Εγώ θα προτιμούσα να βάλω νέα γραμμή εξ αρχής και μόλις μου την βάλουν λέω bye bye στον ΟΤΕ.
Πιστέψτε με η ποιότητα του Full LLU είναι εξαιρετική και σας το λέω εκ πείρας ειδικά με την Vivodi.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 07-02-07, 10:13
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Διέκοψα την ADSL πρόσβαση στον ΟΤΕ γιατί η γραμμή πρέπει να είναι καθαρή από ADSL. Αυτό μου το είπαν και στην Tellas και στη Vivodi. H EETT προσπαθεί να απλουστεύσει την όλη διαδικασία ώστε ο πελάτης με μία μόνο αίτηση να μη χρειάζεται να πονοκεφαλιάζει παραπάνω και σε συμφωνία μεταξύ παρόχου και ΟΤΕ, να μένει χωρίς ADSL ή τηλέφωνο το λιγότερο δυνατό. Το αυτονόητο δηλαδή.

Εμένα δε με χαλάει τόσο η γραφειοκρατία της όλης υπόθεσης ή ο χρόνος ενεργοποίησης, όσο η εξυπηρέτηση πελατών και η κακή πληροφόρηση. Τόσο στην Tellas όσο και στη Vivodi, πάντα μίλαγα με μία κοπελίτσα ή ένα αγοράκι που απλά δεν ήξεραν κάτι παραπάνω από αυτά που έβλεπαν στον υπολογιστή τους και ΠΑΝΤΑ απέφευγαν να με συνδέσουν με κάποιον αρμόδιο. Ξεκάθαρα λοιπόν είχαν εντολή, απλά να πετάνε ό,τι τους κατεβαίνει στο κεφάλι, απλά για να ξεφορτωθούν τον πελάτη από την τηλεφωνική επικοινωνία. Εμένα αυτό με χαλάει πολύ.

Για παράδειγμα, από την ΕΕΤΤ μου λένε ότι είναι θέμα vivodi και εγώ τηλεφωνάω στη vivodi απλά για να ζητήσω εξηγήσεις και κάποια πληροφόρηση. Αλλά άμα η κοπελίτσα στη vivodi μου πετάει ένα "είναι θέμα ΟΤΕ, αλλά στο τέλος της εβδομάδας λογικα θα είστε ΟΚ" ενώ πριν ένα λεπτό κι όλας μου έλεγε ότι δε γνωρίζει σε ποιο στάδιο είναι η αίτησή μου, σημαίνει ότι με κοροϊδεύει στα μούτρα μου. Μη μου λες κοπέλα μου ότι "λογικά θα είμαι ΟΚ στο τέλος της εβδομάδας" αφού δεν ξέρεις. Δώσε μου έναν τεχνικό που παρακολουθεί την αίτησή μου και γνωρίζει. Ή πες μου σε 2-3 εβδομάδες. Όχι όμως εμπαιγμό της νοημοσύνης μου!

Γι'αυτό το λόγο έφυγα από την Tellas. Γιατί αποδείχτηκε ότι απλά ήθελαν να αυξήσουν το πελατολόγιό τους χωρίς να έχουν έτοιμες υπηρεσίες και λέγοντας ψέμματα.

Και συγνώμη αλλά από τον ΟΤΕ σε θέμα εξυπηρέτησης δεν είχα ποτέ παράπονο. Το 134 σε ώρες αιχμής το πολύ να απαντήσει σε 5 λεπτά, όταν το 13880 απαντάει σε 20. Στο 134 όσα χρονοδιαγράμματα μου έχουν δώσει ισχύουν και με το παραπάνω. Ακόμα και άμα ο τηλεφωνητής δε γνωρίζει κάτι, μου έδινε έναν αρμόδιο. Στους εναλλακτικούς παρόχους έχουν ένα τηλεφωνικό κέντρο απλά για να "πουλάει υπηρεσίες" και τίποτα άλλο.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 07-02-07, 10:59
Το avatar του χρήστη papa
papa Ο χρήστης papa δεν είναι συνδεδεμένος
Administratore Symphoroso (Ιταλιστι)
 

Τελευταία φορά Online: 17-10-14 00:05
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
οτε και παλι οτε..
εκανα την αιτησουλα μου με συνεδεσαν σε τρεις μερες
διαφορες αποριες που ειχα μου της ελυσαν ειτε με ενα απλο τηλεφωνημα
ειτε με μια επισκεψη στο καταστημα του οτε απο οπου εκανα την αιτηση
με πολυ ευγενεια και ορεξη να εξυπηρετησουν τον πελατη.
Οι ιδιωτικες εταιρειες που παρουσιαζουν προβληματα και που λενε οτι
φταιει ο οτε κατα κανονα δεν εχουν πληρωσει τον οτε οπως εγινε επανηλημενα
με τις εταιρειες που πουλαγανε τηλεφωνικες υπηρεσιες φτηνωτερα απο τον
οτε
__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 07-02-07, 11:32
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Πάντως η forthnet ήταν σωστή σε όλα τα χρονοδιαγράμματα που μου έδωσε.
Να δούμε τι θα γίνει τώρα με το ιδιόκτητο δίκτυό της και με τη φορητότητα.
Έχω την εντύπωση πάντως ότι όλες οι εταιρείες βγάζουν ανακοινώσεις για να προλάβουν η μία την αλλη με σκοπό να πάρουν τους πελάτες χωρίς να έχουν έτοιμες τις υποδομές.
Έτσι κάνεις εσύ αίτηση, έχουν εξασφαλίσει ότι δεν θα πας αλλού (γιατί άντε να ξαναπεριμένεις) και σε έχουν σε stand by μέχρι να είναι έτοιμες προβάλλοντας μύριες δικαιολογίες.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη amigos : 07-02-07 στις 11:37
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:40.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.