Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-03-10, 06:40
Το avatar του χρήστη Elrik
Elrik Ο χρήστης Elrik δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 13-02-17 03:38
Φύλο: Άντρας
Airbus A350 εναντίον Boeing 787: Διαφορές και πολλές ομοιότητες

Αν σβήνατε το όνομα του απο τη σελίδα των τεχνικών χαρακτηριστικών του, το επιβατικό τζετ Airbus XWB (eXtra Wide Body) θα μπορούσε εύκολα να περαστεί για τον κύριο ανταγωνιστή του, το Boeing 787 Dreamliner. Θα πάρει λίγο επιπρόσθετο χρόνο για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε τα δυο αεροσκάφη όταν αρχίσουν πτήσεις.

Το Α350 θα κατασκευάζεται κατα 53 τις εκατό απο ανθρακονήματα, το 787 κατα 50 τις εκατό. Και τα δύο θα έχουν μεγάλη εμβέλεια και θα μπορούν να πετάνε πάνω απο 8,000 μίλια χωρίς ανεφοδιασμό. Σχετικά πιο μεγάλο, το Α350, θα έχει 270-440 θέσεις συγκριτικά με το 787 που θα έχει 210-330. Και τα δύο θα προσφέρονται σε τρείς διαφορετικές εκδόσεις αν και υπάρχει πιθανότητα το μικρότερο μοντέλο του 787 να ακυρωθεί.

Α350 ή Boeing 787; (Απάντηση: A350)


Το Α350 υπόσχεται 25 τις εκατό οικονομία καυσίμου απο παρόμοια ανταγωνιστικά αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας (δεν είναι ξεκάθαρο με ποιο αεροσκάφος κάνει τη σύγκριση η Airbus σχετικά την οικονομία καυσίμου, αν και η τελευταία το προσφέρει σαν αντικαταστάτη σε οποιαδήποτε εταιρία που χρησιμοποιεί το Boeing 747) - το 787 υπόσχεται οικονομία καυσίμου κατα 15% σε σύγκριση με του oμοίου μεγέθους (και γηρασμένο) Boeing 767.

To 787 έχει 876 παραγγελίες απο 53 πελάτες ενώ το Α350 έχει 505 απο 32 πελάτες (περίπου τον ίδιο αριθμό που είχε και η Boeing όταν το 787 ήταν στο ίδιο στάδιο ανάπτυξης). Τα παράθυρα του Α350 είναι φαρδύτερα, αυτά του 787 είναι ψηλότερα.

Οι συγκρίσεις δεν έχουν τελειωμό.

Φυσικά υπάρχουν και σημαντικές διαφορές.

Ένας τομέας που το Α350 θα ξεχωρίσει απο άλλα επιβατικά αεροσκάφη είναι ο θάλαμος διακυβερνήσεως, που θα εξοπλίζεται με έξι πολύ μεγάλες οθόνες υγρών κρυστάλλων που θα αποτελούν το κέντρο πτητικών πληροφοριών αντί των 10 οθονών που βρίσκει κανείς στο Α380 (πολλές απο τις τεχνολογίες που θα υπάρχουν στο Α350 έχουν μεταφερθεί απο το Α380). H χρησιμοποίηση ηλεκτρονικών solid state στο πιλοτήριο θα μειώσει τη χρήση εκατοντάδων ξεχωριστών κυκλωμάτων που τυπικά βρίσκει κανείς σε επιβατικά αεροσκάφη.

Άλλη μια διαφορά, για το Α350 είναι οτι το αεροσκάφος είναι ακόμα στα χαρτιά. Το πρώτο αεροσκάφος δεν πρόκειται να βγεί απο τη νέα γραμμη παραγωγής της Airbus στη Tουλουζη πριν απο το 2011. Η Airbus υπολογίζει να εισαγάγει το Α350 σε υπηρεσία το 2013, αλλά αν η διαδικασία είναι παρόμοια με αυτή της Boeing και του 787, τότε άνετα μπορούν να προστεθούν άλλα δυο χρόνια στο πρόγραμμα. Κάποιοι bloggers φημολογούν οτι το πρόγραμμα ανάπτυξης παρουσιάζει σημαντικές καθυστερήσεις.

Άλλη μια μεγάλη διαφορά είναι οτι το μεγαλύτερο μοντέλο, το Α350 1000 θα μεταφέρει ως και 100 παραπάνω επιβάτες απο το μεγαλυτερο μοντέλο του 787. Η απάντηση της Boeing είναι το 747-8 Ιntercontinental, μια νέα έκδοση του πρώτου jumbo στον κόσμο.

Το Α350 θα είναι πολύ πιο ακριβό απο το 787. Η τιμή του θα κυμαινεται απο 225 ως 285 εκ.δολάρια. Συγκριτικά με μια τιμή μεταξύ 150 και 205 εκ.δολαριων το 787 μπορεί να χαρακτηριστεί ως ευκαιρία. Αυτές οι τιμές ως συνήθως προσφέρονται με εκπτώσεις, αλλά όταν οι αρχικές συζητήσεις περι πωλήσεων ξεκινήσουν, το πλεονέκτημα είναι καθαρά υπερ της Boeing - εκτός και αν το Α350 αποδειχτεί σημαντικά ανώτερο.


Αγοράζοντας κάτι τόσο πολύπλοκο όπως ένα επιβατικό αεροσκάφος δεν είναι μόνο μια σύγκριση στη απόδοση τιμής. Το άγραφο μέρος που έχει να κάνει με την υπογραφή συμφωνιών έχει να κάνει με στενά κόρτε με τους αφοραστές, πολιτική, και σε ορισμένες περιπτώσεις συμπεριλαμβάνει και δωροδοκίες. Όσον αφορά το χρόνο και τις πωλήσεις, το πρόγραμμα του Α350 έχει μεγαλύτερες προκλήσεις μπροστά του σε σχέση με το 787 σε αυτό το σημείο.

Ένας τομέας όπου η Airbus είναι σίγουρα σημαντικά μπροστά απο την Boeing είναι η ιστιοσελίδα της. Ο διαδικτυακός χώρος Airbus.com ειναι πολύ πιο εύκολος στην περιήγησή του και ευχάριστος απο αισθητικής απόψεως. Αλλά είναι αυτό αρκετό για δώσει το προβάδισμα στην εταιρία όσον αφορά τις επιδόσεις των αεροπλάνων της...καθως και στις πωλήσεις τους;

Πηγή
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of.Clarence Darrow

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Elrik : 03-03-10 στις 06:56
Απάντηση με παράθεση
The Following 2 Users Say Thank You to Elrik For This Useful Post:
vgiagias (03-03-10), Xenios (03-03-10)
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:48.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.