Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Πετάνε οι πιλότοι πέρα απο τα όρια τους;
Πολύωρες βάρδιες και πολλαπλές πτήσεις έχουν το τιμημά τους σύμφωνα με ένα επαγγελματία χειριστή αεροσκαφών. Τα τελευταία χρόνια, η κόπωση έχει οριστεί ως πιθανός παράγοντας σε τέσσερα αεροπορικά ατυχήματα.
Στα μέσα της 13ωρης βάρδιας του, ο πιλότος της Pinnacle Airlines ήταν ήδη κουρασμένος. Μετά απο τη προσγείωση του στην Ινδιανάπολη, κατευθύνθηκε στον αερολιμένα για ένα γρήγορο ύπνο κατα τη διάρκεια της 3ωρης αναμονής μεταξύ των πτήσεων του. Όταν έφτασε εκεί, ανακάλυψε οτι οι αίθουσες αναμονής ήταν γεμάτες με επιβάτες και δεν υπήρχε αίθουσα αναμονής για τα πληρώματα. Όταν τελικά βρήκε μια απόμακρη γωνιά στο κτήριο, ξάπλωσε στο πάτωμα, χρησιμοποιώντας το μαύρο σακάκι της στολής του σαν μαξιλάρι. Περισσότερα απο τους LA Times
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of. — Clarence Darrow |
#2
|
#3
|
|
||||
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, σ' ευχαριστώ.
Ήμουν σίγουρη πριν το διαβάσω. Ελπίζω να έλαβαν το μήνυμα. ...His starting pay as a first officer, or co-pilot, was $1,650 a month, plus benefits... !!! |
#4
|
|
||||
Το ποσό που αναφέρεται στο άρθρο δεν πρέπει να σε ξαφνιάζει, μιας και αυτός είναι ένας τυπικός μισθός που πληρώνεται ένας νεοπροσληφθής χειριστης αεροσκαφών στις ΗΠΑ. Πριν απο 4-5 χρόνια, αντίστοιχες σε μέγεθος αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα, πλήρωναν γύρω στα 900-1000 ευρώ το μήνα. Τα τελευταία χρόνια όμως τα πράγματα εχουν βελτιώθει δραματικά στον μισθολογικό τομέα.
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of. — Clarence Darrow Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Elrik : 19-01-10 στις 06:38 |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|