Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 26-08-09, 16:13
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Ολυμπιακή ψυχρολουσία!

Με τα εισιτήρια στα χέρια εκατοντάδες επιβάτες που έχουν προγραμματίσει να πετάξουν για Γιοχάνεσμπουργκ, Νέα Υόρκη, Τορόντο και Μόντρεαλ. Εντελώς ξαφνικά, εκπρόσωποι της νέας Ολυμπιακής, ανακοίνωσαν ότι σταματούν τα διηπειρωτικά δρομολόγια προς Αφρική και Αμερική, μετά τις 27 Σεπτεμβρίου.

Η είδηση προκάλεσε οργή και αγανάκτηση των ομογενών. Μάλιστα όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Νοτίου Αφρικής, η Ολυμπιακή έχει ήδη εκδώσει σε περίπου 500 ομογενείς εισιτήρια για Γιοχάνεσμπουργκ, για μετά την ημερομηνία κλεισίματος της γραμμής.

Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν εκατοντάδες ομογενείς που έχουν κλείσει εισιτήρια για Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ και Τορόντο. Όπως καταγγέλλουν, η Ολυμπιακή δεν είχε ενημερώσει μέχρι και την Τρίτη, 25 Αυγούστου, το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να εκδίδει εισιτήρια.

Σχόλιο :

Απίστευτο και τραγικό λάθος, που ακόμα δεν τολμώ να το πιστέψω. Τι εταιρεία θέλουν να φτιάξουν; Ποια εταιρεία;
Οι κερδοφόρες γραμμές της Ολυμπιακής, τελειώνουν;

Τι θέλουν να κάνουν; Την Ολυμπιακή, Ολυμπιακούλα, χωρίς αμερική;

Ντρέπομαι και λυπάμαι που είχα χειροκροτήσει, την ανάληψη της εταιρείας από την Marfin.
Είναι ένας από τους λόγους, που μόνο το 1% από τους πιλότους και συνοδούς υπέγραψαν συμβόλαιο με την νέα εταιρεία. ΝΤΡΟΠΗ !
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 26-08-09, 16:22
manos pm Ο χρήστης manos pm δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 02-02-10 13:31
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Δυστυχώς αυτοί είναι ΟΙ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΙ τα αλλά κόλπα
__________________
Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ότι δεν ποθήσαμε αρκετά.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 26-08-09, 17:59
Platinum Ο χρήστης Platinum δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 10-02-10 16:06
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Παιδιά οσο γρηγορότερα ξεχάσετε τα περί "εθνικού" αερομεταφορέα τόσο καλύτερα. Η Νέα Ολυμπιακή είναι μια καθόλα ιδιωτική εταιρεία που θα επιλέγει δρομολόγια κλπ όχι για να κάνει πολιτική αλλά για βγάλει κέρδος (και πολύ καλά θα κάνει). Τα "εθνικά" χρώματα κλπ κλπ θα τα χρησιμοποιεί μόνο όσο εξυπηρετούν σε μάρκετινγκ ή στην επίτευξη των στόχων της (πχ διαγωνισμοί, αναλήψεις έργων). Εγώ έχω χρόνια που φωνάζω πως όσο "εθνική" είναι η Ολυμπιακή είναι και η Aegean και δεν καταλαβαίνω όσους βλέπουν διαφορετικά τη δεύτερη.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum
Απάντηση με παράθεση
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην Platinum για αυτό το μήνυμα:
μαρια ψαθα (27-08-09)
  #4  
Παλιά 27-08-09, 00:53
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Αμέσως και αμέσως δεν έχει υπάρξει πρόβλεψη για αεροσκάφη ικανά να πραγματοποιήσουν υπερατλαντικά ταξίδια. Τα 4 υπέροχα Α340 της τωρινής Ολυμπιακής ανήκουν στο υπουργείο οικονομικών στο οποίο και θα επιστρέψουν με την έναρξη λειτουργίας της νέας εταιρίας. Σε κάθε περίπτωση όμως αδυνατώ να πιστέψω οτι η γραμμή προς Ν. Υόρκη θα καταργηθεί. Οπότε θα πρέπει να αναζητήσουν κατάλληλο αεροσκάφος.

H Olympic Air του κυρίου Βγενόπουλου δεν αγοράζει αεροσκάφη, απλά τα υπενοικιάζει από εταιρίες leasing ή αεροπορικές εταιρίες. Πρόκειται ουσιαστικά για διαχείριση πτήσεων κατά τη γνώμη μου παρά για αυτοτελή ανάληψη πτητικού έργου. Φυσικά και θα στηριχθεί στο συναισθηματικό δέσιμο του ελληνικού κοινού με τα σήματα της ολυμπιακής αλλά κατά τα άλλα μιλάμε για μια καθαρά ιδιωτική επιχείρηση.

Η γνώμη μου είναι ότι το μέγεθος της αγοράς, οι συνθήκες σε παγκόσμιο επίπεδο στις αερομεταφορές καθώς και οι ιδιαίτερες επιχειρηματικές πρακτικές που επικρατούν στην Ελλάδα θα οδηγήσουν σε μία μορφή συνεργασίας μεταξύ Aegean και νέας Ολυμπιακής ώστε να μοιραστεί η αεροπορική πίτα, να διαμορφωθούν παραπλήσιες τιμές και να αποφευχθεί ο αλληλοσκοτωμός.

Στα υπόψη οτι η διαφορά τιμής μεταξύ των δυο εταιριών σήμερα ειναι περίπου στα 40 με 80 για πτήσεις εσωτερικού. Αναμένω τις νέες ιδιωτικοποιημένες !
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 27-08-09, 00:54
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Που τα ξερετε ολα αυτα ρε παιδια;
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-08-09, 01:35
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 13-03-18 23:30
Φύλο: Άντρας
Επί της ουσίας, ευτυχώς υπάρχει και αντικειμενικός τρόπος να κριθεί το έργο που θα γίνει στην Ολυμπιακή: τα οικονομικά αποτελέσματα. Αν η εταιρεία γίνει βιώσιμη και κερδοφόρα τηρώντας τους νόμους και τις διατάξεις που πρέπει, δε με απασχολεί ακόμα κι αν η μοναδική πτήση της είναι Αθήνα - Τιμπουκτού με 20 άτομα προσωπικό.

Για την είδηση τώρα, παράδειγμα "αντικειμενικού" τρόπου μετάδοσής της είναι στα Νέα και την Αυγή, όπου φυσικά φταίει η κυβέρνηση που οι υπουργοί της δε δίνουν "εξηγήσεις" στην ομογένεια.

Βέβαια οι υπουργοί δε δίνουν εξηγήσεις και γιατί ο κυρ Μήτσος έκλεισε το μπακάλικο στη γωνία, αλλά προφανώς οι έγκριτοι δημοσιογράφοι ξέρουν καλύτερα.

Και φυσικά αν διαβάσει κανείς λίγο πιο κάτω στα Νέα, βλέπει το προφανές:

Κύκλοι της ΜΙG ανέφεραν πάντως ότι η εταιρεία προσανατολίζεται στη συνέχιση των δρομολογίων της Οlympic Αir προς τη Νέα Υόρκη, το Γιοχάνεσμπουργκ, το Μόντρεαλ και το Τορόντο μέσω κοινού κωδικού με άλλες αεροπορικές εταιρείες. Σημείωναν δε ότι από τον Οκτώβριο η εταιρεία θα προχωρήσει στην επανέναρξη των δρομολογίων προς την Αυστραλία με την ίδια μέθοδο της συνεργασίας

Κοινώς το τρομερό "νέο" είναι απλώς κομματική κατανάλωση, τώρα που γυρίζει.


υγ: η αρχική παράθεση στο thread έγινε από το zougla.gr άνευ παραπομπής
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-08-09, 08:53
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Archmage Εμφάνιση μηνυμάτων
[I]Κύκλοι της ΜΙG ανέφεραν πάντως ότι η εταιρεία προσανατολίζεται στη συνέχιση των δρομολογίων της Οlympic Αir προς τη Νέα Υόρκη, το Γιοχάνεσμπουργκ, το Μόντρεαλ και το Τορόντο μέσω κοινού κωδικού με άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Κοινώς το τρομερό "νέο" είναι απλώς κομματική κατανάλωση, τώρα που γυρίζει.
Αν εργαζόσουν στον κλάδο του τουρισμού, θα ήξερες ότι ο " κοινός κωδικός ", στην συγκεκριμένη περίπτωση, σημαίνει ότι αποχωρείς από μια γραμμή και παραχωρείς την εκμετάλευση της σε άλλες εταιρείες.

Για την Ολυμπιακή σημαίνει :

1ον Την απώλεια δικαιώματος πτήσης στο αεροδρόμιο Κένεντι, της Νέας Υόρκης, που η αναμονή εισόδου νέων πτήσεων, κρατάει πολλά χρόνια.

2ον Την απώλεια της χρήσης δικών σου desk cqin, στο ίδιο αεροδρόμιο.

3ον Την εκμετάλευση των χρυσοφόρων πτήσεων, από τους άλλους και η Νέα Υόρκη είναι χρυσοφόρα πτήση, η μόνη ίσως κερδοφόρα της παλιάς Ολυμπιακής.

Και επειδή το ξέρω, η Ολυμπιακή θα συνεργαστεί στον Καναδά με την Air Transat, μια πτήση που παρ ότι είχε μισή τιμή από την αντίστοιχη της Ολυμπιακής, δεν πήγαινε κανείς Έλληνας. Είναι από εκείνες τις πτήσεις ευκαιρίας, που σε ένα αεροσκάφος βάζουν 30% περισσότερες θέσεις και σε παστώνουν, χωρίς κανένα σέρβις.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 27-08-09, 11:16
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 13-03-18 23:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν εργαζόσουν στον κλάδο του τουρισμού, θα ήξερες ότι ο " κοινός κωδικός ", στην συγκεκριμένη περίπτωση, σημαίνει ότι αποχωρείς από μια γραμμή και παραχωρείς την εκμετάλευση της σε άλλες εταιρείες.
Δε διαφωνώ σε όλα αυτά που λες ότι θα κάνει ή δε θα κάνει ή θα χάσει.

Το ερώτημα είναι γιατί μας ενδιαφέρει εμάς αυτό.

Όπως κάθε νόμιμη ιδιωτική εταιρεία, η συγκεκριμένη θα κριθεί μόνο από τα οικονομικά αποτελέσματά της.
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 27-08-09, 11:36
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Archmage Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ερώτημα είναι γιατί μας ενδιαφέρει εμάς αυτό.

Όπως κάθε νόμιμη ιδιωτική εταιρεία, η συγκεκριμένη θα κριθεί μόνο από τα οικονομικά αποτελέσματά της.
Δημήτρη γνώρισα την Ολυμπιακή στα καλά της χρόνια, σαν συνεργαζόμενος μαζί της για πάρα πολλά χρόνια, είδα την απίστευτη δομή, της εποχής Ωνάση, την αποδοτικότητα ενός φορέα που είχε πίσω της πολύ αξιόλογα στελέχη.
Μετά το 1981, είδα την απίστευτη κατηφόρα της Ολυμπιακής, γνώρισα από πρώτο χέρι, τι σημαίνει κακός επιχειρηματίας και τι σημαίνει να εμπλέκονται οι πολιτικοί όλων των αποχρώσεων.
Είδα το παράξενο φαινόμενο να πολλαπλασιάζεται το προσωπικό της και να έχει μια αντιστρόφως ανάλογη κίνηση, η αποδοτικότητα της εταιρείας.

Είδα να αναλαμβάνουν τα ηνία της εταιρείας, εντελώς ακατάλληλοι άνθρωποι, απλά και μόνο επειδή είχαν πράσινη ή γαλάζια κάρτα. Είδα οδηγό αποσκευών του αεροδρομίου, να γίνεται προϊστάμενος του τμήματος πωλήσεων, του πιο κρίσιμου τμήματος.

Είδα το Olympic Catering, να έχει πελάτες όλες τις εταιρείες που έρχονταν στα Ελληνικά αεροδρόμια. Το φαγητό του να είναι από τότε, το ποιοτικότερο που έχει σερβιριστεί ποτέ και αυτό μπορώ να το ξέρω καλύτερα. Είδα τα 94 άτομα προσωπικό του 1978, να γίνεται 3000 άτομα το 1985, με αποτέλεσμα, το τελικό κλείσιμο.

Πόνεσα και πονάω για την Ολυμπιακή, θα προτιμούσα το σημερινό τερατούργημα να λέγετε κάπως αλλιώς.

Ξέρω καλά ότι το συναίσθημα δεν έχει χώρο στις επαγγελματικές δουλειές. Όμως κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε στο πούλημα της Ολυμπιακής, να υπήρχε όρος για την Νέα Υόρκη τουλάχιστον.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:22.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.