Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 14-06-09, 22:25
Το avatar του χρήστη FiBeR
FiBeR Ο χρήστης FiBeR δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 13-11-17 23:03
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Προτάσεις Γ. Μπαμπινιώτη

Ανάβει «φωτιές» ο Γ. Μπαμπινιώτης με αξιολόγηση, αλλαγή στους διορισμούς και κατάρτιση
Κυριακή, 14 Ιούνιος 2009
Ρεπορτάζ:esos.gr


Eντεκα προτάσεις (αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την αλλαγή στους διορισμούς,την κατάρτιση φοιτητών «καθηγητικών» σχολών κλπ ) για την Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίεδευση -οι οποίες απ ότι φαίνεται θα υιοθετηθούν- από το Φθινόπωρο θα προωθηθούν προς ψήφιση στη Βουλή ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΣΔΕ Γ. Μπαμπινιώτης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο δημοσιογράφο Απόστολο Λακασά, στην Καθημερινή.

Ειδικότερα η Επιτροπή Μπαμπινιώτη προτείνει:

– Αναλυτικά προγράμματα: Αλλάζουν όλα με άξονα την περιγραφή των μορφωτικών στόχων και όχι την ύπαρξη ενός λεπτομερούς αναλυτικού προγράμματος που θα δεσμεύει τον εκπαιδευτικό.

– Μέθοδοι διδασκαλίας: Υιοθετείται η μαθητοκεντρική και συνεργατική μέθοδος, η οποία έχει κεντρικό άξονα την καθοδήγηση του μαθητή από τον δάσκαλο στην επεξεργασία και τη σύνθεση της γνώσης.

– Βιβλία, νέες τεχνολογίες: Οι αλλαγές σε αναλυτικά προγράμματα και τη μέθοδο διδασκαλίας θα απαιτήσουν καινούργια βιβλία. Ταυτόχρονα, κρίνεται απαραίτητη η δημιουργία σχολικών βιβλιοθηκών και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία.

– Μικρότερη ύλη: Η μείωση της ύλης σε βασικά μαθήματα κρίνεται απαραίτητη. Βέβαια, ο αριθμός των μαθημάτων θα παραμείνει ο ίδιος.

– Ζώνες πολιτισμού: Κρίνεται απαραίτητη η προσθήκη ωρών με αντικείμενο τη μουσική, τη λογοτεχνία, το θέατρο, τον αθλητισμό κ.ά. Ο μαθητής θα μπορεί να επιλέξει αντικείμενο, όμως οι ώρες αυτές θα είναι υποχρεωτικές και όχι ως «χόμπι», όπως συμβαίνει τώρα στο πλαίσιο του προγράμματος της ευέλικτης ζώνης.

– Ολοήμερα σχολεία: Οι επιπλέον ώρες οδηγούν στην παράταση του σχολικού ωραρίου στα γυμνάσια και στα λύκεια έως τις 4 το απόγευμα.

– Αξιολόγηση: Καθίσταται υποχρεωτική η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου με τη θέσπιση διδακτικών στόχων, στο πλαίσιο και των αλλαγών που θα προωθηθούν σε όλο το σύστημα.

– Αλλαγή στους διορισμούς: Χορήγηση κινήτρων ώστε οι εκπαιδευτικοί να παραμένουν σε παραμεθόριες περιοχές και να μην υπάρχει συνεχής αλλαγή εκπαιδευτικών στα σχολεία· κάτι που προκαλεί υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. Αυτό θα βοηθήσει στην άρση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

– Μαθητική διαρροή: Στοχευμένες δράσεις για περιοχές όπου υπάρχει μεγάλη διαρροή μαθητών κατά τη διάρκεια της 12ετούς εκπαίδευσης ή μεγάλη σχολική αποτυχία.

– Κατάρτιση φοιτητών «καθηγητικών» σχολών: Οσοι φοιτητές μαθηματικών, φυσικών, ιστορικών, φιλολογικών κ.λπ. τμημάτων επιθυμούν να εργαστούν στην εκπαίδευση, υποχρεωτικά θα πρέπει να διδάσκονται νέα προγράμματα με αντικείμενο ψυχοπαιδαγωγικά θέματα, αλλά και τη φιλοσοφία και τους στόχους της σχολικής ύλης της ειδικότητάς τους.

– Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Καθίσταται υποχρεωτική για όλους, σε προγράμματα παράλληλα με τα διδακτικά τους καθήκοντα. Εξετάζεται η χρονική περιοδικότητα και η ανανέωση των προγραμμάτων επιμόρφωσης.

«Θα ταρακουνήσουμε πολιτικούς, δασκάλους και γονείς»

«Η τελική απόφαση για τις αλλαγές ανήκει στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Πιστεύω ότι το Συμβούλιο θα καταθέσει σύγχρονες και πειστικές προτάσεις, και πολιτικό κόστος θα έχει, όχι όποιος τις υιοθετήσει αλλά όποιος τις αγνοήσει», ανέφερε, μιλώντας στην «Κ», ο πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ) κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης.

Προφανής στόχος του ΣΠΔΕ είναι να εξασφαλίσει τη διακομματική αποδοχή των προτάσεων που θα καταθέσει. «Οι εκπρόσωποι των δύο κομμάτων που συμμετέχουν εκτός της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, βοηθούν ουσιαστικά όπως και οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών», λέει ο κ. Μπαμπινιώτης. «Θέλουμε να ταρακουνήσουμε τους πολιτικούς, τους δασκάλους, τους γονείς. Στην Ελλάδα έχουμε εθιστεί στο βόλεμα, που σημαίνει μη λύσεις», προσθέτει.

Στόχος του Συμβουλίου είναι, μέσω των αλλαγών, να γίνει το σχολείο ελκυστικό για τους μαθητές. «Κύριο ζητούμενο, που συνδέεται με την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, είναι πώς θα φέρουμε ψυχολογικά τους μαθητές πίσω στο σχολείο. Πώς να τους κάνουμε να το αγαπήσουν, να θέλουν να βρίσκονται εκεί, να νιώθουν ότι παίρνουν από το σχολείο. Αυτό συνδέεται με μια σειρά δράσεων. Ομως, για την επιτυχία των αλλαγών, απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας. Και αυτό φαίνεται και σε θέματα οργάνωσης. Ξέρετε, σε σχολεία υπάρχουν σωροί βιβλίων σε κασόνια και υπολογιστές αχρησιμοποίητοι. Δεν λείπουν τα μέσα, απλώς δεν έχουν οργανωθεί...», καταλήγει ο κ. Μπαμπινιώτης.

Για την εισαγωγή υποψηφίων στα ΑΕΙ

Eναλλακτικές, «ευέλικτες» προτάσεις για το σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ αναμένεται να καταθέσει στην τελική του εισήγηση το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ). Μεταξύ άλλων, στόχος είναι να περιοριστεί (κατά το δυνατόν...) η οικογενειακή οικονομική αιμορραγία προς τα φροντιστήρια. Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ των μελών του ΣΠΔΕ δεν προκρίνεται η εισαγωγή υποψηφίων ύστερα από εξετάσεις, αφού πρώτα περάσουν ένα έτος προετοιμασίας είτε στα λύκεια είτε εντός των ΑΕΙ. Συγκεκριμένα:

– Για την τελική βαθμολογία του κάθε υποψηφίου θα συνυπολογίζονται οι επιδόσεις του και στις τρεις τάξεις του λυκείου.

– Οι επιδόσεις θα προκύπτουν από περιφερειακά τεστ που θα δίνουν οι υποψήφιοι στις τάξεις του λυκείου. Θα συνυπολογίζεται και η προφορική τους βαθμολογία, η οποία θα προκύπτει βάση αλγορίθμου που θα λαμβάνει υπόψη τους βαθμούς των τεστ με τους προφορικούς (στόχος, η αποφυγή «πριμοδότησης» από το σχολείο).

Μετά την αποφοίτηση, οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ θα δίνουν εξετάσεις που θα οργανώνονται από έναν Εθνικό Φορέα Εξετάσεων, ο οποίος θα έχει τράπεζα θεμάτων με το βάρος να δίνεται στα θέματα πολλαπλών επιλογών (multiple choise). Τα υπό εξέταση μαθήματα θα μειωθούν, πιθανότατα σε τέσσερα (από έξι σήμερα). Ο Εθνικός Φορέας θα δίνει τα θέματα και για τα περιφερειακά τεστ.

– Ο υποψήφιος θα έχει δυνατότητα να κατοχυρώνει τη βαθμολογία του σε όποιο μάθημα θέλει και να επανεξετάζεται (πιθανόν έως τρεις φορές) σε όποιο επιθυμεί βελτίωση βαθμολογίας.

– Οι σχολές ΑΕΙ θα ορίζουν το βαθμό βαρύτητας του κάθε μαθήματος, έχοντας λόγο και στη διαμόρφωση της εξεταστέας ύλης.
__________________
Αν βιάζεσαι να δεις τον κόσμο να γίνεται καλύτερος, άρχισε από τον εαυτό σου. Είναι ο συντομότερος δρόμος.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-06-09, 18:19
Το avatar του χρήστη FiBeR
FiBeR Ο χρήστης FiBeR δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 13-11-17 23:03
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Εθνικό απολυτήριο αντί εξετάσεων

Πρόταση 10 σημείων της ΠΟΣΔΕΠ για εισαγωγή στα πανεπιστήμια με θέσπιση κριτηρίων και από τα ΑΕΙ

Η απόκτηση εθνικού απολυτηρίου, που θα λαμβάνεται ύστερα από εξετάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο και ύστερα από νέες διαδικασίες πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων, θα ανοίγει την πόρτα των πανεπιστημίων για τους υποψήφιους φοιτητές.

Αυτός είναι ο κεντρικός άξονας της πρότασης που θα καταθέσει η ΠΟΣΔΕΠ, το συνδικαλιστικό όργανο των πανεπιστημιακών, στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την προσεχή Τρίτη.

Σημαντικό ρόλο στο νέο σύστημα εισαγωγής θα έχουν και τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα θεσπίζοντας κριτήρια εισόδου, όπως συντελεστές βαρύτητας σε συγκεκριμένα μαθήματα.

Η τελική πρόταση της ΠΟΣΔΕΠ περιλαμβάνει 10 σημεία, τα εξής:

1 Θεωρείται απαραίτητη η καθιέρωση ενιαίας υποχρεωτικής εκπαίδευσης, η οποία θα περιλαμβάνει τις βαθμίδες από νηπιαγωγείο έως το λύκειο, δηλαδή, στα 13 χρόνια από τα 10 που είναι σήμερα. Αυτό θα έπαιζε, επισημαίνουν, «καθοριστικό ρόλο σε ζητήματα οργανωτικά, αλλά και ουσιαστικά, σχετιζόμενα με τη δομή της διδασκαλίας διαφόρων μαθημάτων».

2 Το λύκειο, όπως και το γυμνάσιο, να μετατραπεί σε σχολείο ολοήμερης λειτουργίας. Η διδασκαλία, η εμπέδωση της γνώσης και η αξιολόγηση να οργανώνονται με νέο τρόπο εντός του σχολικού προγράμματος και να μην μεταφέρονται εκτός σχολείου.

3 Να προσφέρονται υποχρεωτικά και κατ' επιλογήν μαθήματα στο λύκειο στη λογική του International Baccalaureat, για τα οποία πρέπει να εκφράζουν τη γνώμη τους τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.

Τα μαθήματα του λυκείου να οργανωθούν σε κύκλους και να προσφέρονται σε δύο επίπεδα (προχωρημένα και βασικά). Απαραίτητη η εισαγωγή σε όλες τις τάξεις γυμνασίου και λυκείου, Ζώνης Τέχνης και Πολιτισμού, ενταγμένης στο επίσημο πρόγραμμα και αναγνωριζόμενης ως ισότιμης στη διαδικασία αξιολόγησης.

4 Μείωση του αριθμού των μαθημάτων κατά 40% σε κάθε τάξη. Προτείνεται, δηλαδή, να μην γίνονται περισσότερα από 8-9 μαθήματα.

Η ύλη τους να περιοριστεί σημαντικά και να δοθεί περισσότερη έμφαση στην ποιοτική διάσταση της διδακτέας ύλης (για παράδειγμα στην κατανόηση βασικών εννοιών). Αυτό συνεπάγεται και ριζική αλλαγή του προγράμματος. Κανένα μάθημα να μην διδάσκεται λιγότερο από δύο ώρες την εβδομάδα.

5 Να μην καθορίζεται ασφυκτικό αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά επιστημονικές ενότητες σε κάθε μάθημα (όπως κεφάλαια και θέματα) και να τίθενται διδακτικοί στόχοι τους οποίους θα υλοποιούν εκπαιδευτικοί και μαθητές, χρησιμοποιώντας τις προσφορότερες μεθόδους και με αυξημένη τη δυνατότητα αυτενέργειας.

6 Σημαντικό λόγο στη σύνταξη και διαμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος κάθε ενότητας πρέπει να έχουν: α) το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, β) οι αντίστοιχες επιστημονικές ενώσεις και γ) τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά τμήματα, με την ισότιμη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων στις ομάδες σύνταξης αναλυτικών προγραμμάτων.

7 Αμεση κατάργηση του ενός σχολικού εγχειριδίου και εισαγωγή του πολλαπλού εναλλακτικού βιβλίου, που θα επιλέγεται από τη σχολική μονάδα, η οποία έχει παράλληλα τη δυνατότητα παραγωγής διδακτικού υλικού με βάση τα αναλυτικά προγράμματα.

8 Η επιτυχής ολοκλήρωση του λυκείου να οδηγεί στην απόκτηση εθνικού απολυτηρίου έπειτα από εξετάσεις σε εθνικό επίπεδο με νέα μορφή και νέες διαδικασίες ποιοτικής αξιολόγησης και πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων, σε συνδυασμό με προφορικές εξετάσεις, συνθετική εργασία κι άλλες ανάλογες δοκιμασίες.

9 Τα διάφορα τμήματα των ΑΕΙ και των ΤΕΙ να καθορίζουν τον τρόπο εισδοχής των νέων φοιτητών. Κάποια από τα τμήματα να μπορούν να απαιτήσουν μόνο εθνικό απολυτήριο και να δέχονται εισακτέους ανάλογα με τον βαθμό του. Αλλα, τα πιο περιζήτητα, να μπορούν να απαιτούν και βαθμολογία των υποψηφίων σε συγκεκριμένα μαθήματα, να θέτουν συντελεστές βαρύτητας γι' αυτά, καθώς και άλλους τρόπους επιλογής που θα τους καθορίσουν τα ίδια τα τμήματα.

10 Η εισαγωγή θα γίνεται αφού ο υποψήφιος καταθέσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (βαθμούς μαθημάτων, εθνικό απολυτήριο και βαθμό του, φάκελο εργασιών και φάκελο δραστηριοτήτων) στα τμήματα των ΑΕΙ ή των ΤΕΙ, επιλέγοντας ο ίδιος με βάση τις επιθυμίες του και ιεραρχώντας ανάλογα τις σχολές επιλογής του.

ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΛΙΑΤΣΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 14/06/2009

ΥΓ Αλλάξτε σας παρακαλώ τον τίτλο του θέματος σε "Προτάσεις για τη Β'θμια Εκπαίδευση".
__________________
Αν βιάζεσαι να δεις τον κόσμο να γίνεται καλύτερος, άρχισε από τον εαυτό σου. Είναι ο συντομότερος δρόμος.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-06-09, 19:12
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από FiBeR Εμφάνιση μηνυμάτων
ΥΓ Αλλάξτε σας παρακαλώ τον τίτλο του θέματος σε "Προτάσεις για τη Β'θμια Εκπαίδευση".
Μια χαρά είναι ο τίτλος.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-06-09, 19:19
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Οι προτάσεις Μπαμπινιώτη δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, ούτε πρωτότυπο.
Ακουλουθούν τα διεθνή πρότυπα αλλά δυστυχώς μέχρι να εφαρμοστούν... ε, καλά, μπορεί να προλάβω και εγγόνια στο σχολείο, δεν ξέρω! Ας μην είμαστε κι απαισιόδοξοι...
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-06-09, 20:54
Το avatar του χρήστη FiBeR
FiBeR Ο χρήστης FiBeR δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 13-11-17 23:03
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Μήπως αρχίζουν οι αλλαγές;

Κάθε Νομός και Ολοήμερο Γυμνάσιο και Πρόγραμμα εγγραμματισμού
Παρασκευή, 12 Ιούνιος 2009
Ρεπορτάζ:esos.gr

Τη λειτουργία του ολοήμερου Γυμνασίου πιλοτικά κατά τη σχολική χρονιά 2010-11, σε ένα γυμνάσιο ανά νομό ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρός του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Σωτήρης Γκλαβάς.

Ο κ. Γκλαβάς ανακοίνωσε επίσης την εφαρμογή προγράμματος εγγραμματισμού των μαθητών, στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οπως είπε ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Σωτήρης Γκλαβάς ένα ποσοστό τουλάχιστον 10% των μαθητών, μετά το δημοτικό στο γυμνάσιο, έχουν σοβαρές μαθησιακές ελλείψεις στη γλώσσα και τα μαθηματικά.
__________________
Αν βιάζεσαι να δεις τον κόσμο να γίνεται καλύτερος, άρχισε από τον εαυτό σου. Είναι ο συντομότερος δρόμος.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-05-10, 09:22
Το avatar του χρήστη Chressida
Chressida Ο χρήστης Chressida δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 18-07-14 10:45
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Παραίτηση Μπαμπινιώτη

Την παραίτησή του υπέβαλε χθες ο καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης αφήνοντας ωστόσο αιχμές κατά τη ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας. Ο Γ. Μπαμπινιώτης κατείχε τη θέση του προέδρου του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Δεν έχω πλέον ενεργό ρόλο που να δικαιολογεί τη θέση μου» αναφέρει στην επιστολή παραίτησής του και υπογραμμίζει: «Υπό τις συνθήκες αυτές, δεν μπορώ να συγκαλέσω το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού ο ρόλος του θεωρείται από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι έχει περατωθεί, μετά την υποβολή τού πορίσματος στο οποίο κατέληξε ο εθνικός διάλογος».

Πηγή: Ημερησία
__________________
Vis Imaginativa
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 14-05-10, 09:27
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Chressida Εμφάνιση μηνυμάτων
Την παραίτησή του υπέβαλε χθες ο καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης αφήνοντας ωστόσο αιχμές κατά τη ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.
Σε καιρούς που κυριαρχεί η κυρά Δραγώνα, σιγά μην δίνουν σημασία, σε καθηγητές σαν τον Μπαμπινιώτη.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 14-05-10, 09:36
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 10:41
Φύλο: Άντρας
Στα υπόψη, για όσα έχουν ειπωθεί (γραφεί) μέχρι τώρα περί Δραγώνα και αμφισβητούνται ή θεωρούνται υπερβολές.

Μ' ενοχλεί που αυτές οι «υπερβολές», μια-μια, επαληθεύονται...
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:50.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.