Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
"Εξπρές Φιλίας" ή "Εξπρές Δεν ξεχνώ";
Τσαφ, τσουφ... τσαφ, τσουφ!
«Εξπρές Φιλίας». Φιλίας ελληνοτουρκικής και μάλιστα σιδηροδρομικής. Αυτός είναι ο τίτλος που βρήκαν έλληνες και τούρκοι αρμόδιοι για τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Κωνσταντινούπολης. Ούτε εξπρές είναι, ούτε και φιλίας. Φιλικό προς τον επιβάτη καθόλου δεν είναι. Αν έχετε για πέταμα 170 ευρώ κι αν πάλι οι ταξιδιωτικές σας συνήθειες έχουν δόσεις μαζοχισμού, τότε οπωσδήποτε πρέπει να ταξιδέψετε με αυτό το τραίνο. Από το 1988, Αθήνα και Άγκυρα συζητούσαν τη σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης. Μετά από περίπου είκοσι χρόνια, κι αφού μεσολάβησαν συναντήσεις, συσκέψεις επί συσκέψεων, ανταλλαγή απόψεων και όλα αυτά που κάνουν οι αρμόδιοι για να δικαιολογούν την παρουσία τους, αποφασίσθηκε πέρυσι το καλοκαίρι, να ξεκινήσει η γραμμή. Με τη διαφορά όμως ότι, για λόγους που μόνο οι αρμόδιοι γνωρίζουν και δεν αισθάνθηκαν απολύτως καμία υποχρέωση να μοιραστούν με τους πολίτες, η σιδηροδρομική γραμμή ήταν μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κωνσταντινούπολης και όχι Αθήνας. Πριν από τρία χρόνια κι ενώ έλληνες και τούρκοι υψηλά ιστάμενοι σιδηροδρομικοί βρίσκονταν στην τελική ευθεία για το τραίνο, δήλωναν πως "έχουμε ήδη παραγγείλει τα βαγόνια στην Αυστρία". Πράγμα που αποδείχθηκε παραμύθι. Δήλωναν επίσης ότι η αμαξοστοιχία θα περιλαμβάνει βαγόνι εστιατόριο και βαγόνι φορτηγό που θα μετέφερε αυτοκίνητα. Επίσης παραμύθια. Αν επαληθεύονταν οι δηλώσεις τους, και με την προϋπόθεση ότι το τραίνο θα πηγαινοερχόταν μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης, θα είχε Αν έχετε για πέταμα 170 ευρώ και δόσεις μαζοχισμού, τότε οπωσδήποτε πρέπει να ταξιδέψετε με αυτό το τραίνο δημιουργηθεί ένα άνετοκαι ελκυστικό μέσο που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί, όχι μόνο τα λεωφορεία, αλλά και τις αεροπορικές εταιρείες. Κι αυτό επειδή πρόκειται για τραίνο που ξεκινά βράδυ, που σημαίνει ότι επιβιβάζεσαι, τρως, απολαμβάνεις ταξίδι, κοιμάσαι σε κρεβάτι και την άλλη μέρα το μεσημέρι βρίσκεσαι στον προορισμό σου. Γιατί δεν έγιναν όλα αυτά; Οι αρμόδιοι ξέρουν! Πρέπει όμως να ξέρουν και κάτι άλλο οι αρμόδιοι. Η γραμμή εκτελείται εναλλάξ από μία ελληνική και μία τουρκική αμαξοστοιχία. Μπορώ να ρωτήσω όμως, για ποιο λόγο η τουρκική αμαξοστοιχία είναι τραίνο 21ου αιώνα, με σχετική άνεση στο θάλαμο, με μίνι μπαρ κ.λπ., ενώ το ελληνικό τραίνο είναι το τραίνο του Νώε; Ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια σε βαγόνι της ελληνικής αμαξοστοιχίας, διαβάζεις πάνω στο σκαλοπάτι την επιγραφή "1974", πράγμα που υποδηλώνει το έτος κατασκευής. Το τραίνο αυτό πρέπει να είναι κατασκευασμένο στην καλύτερη περίπτωση για πυγμαίους. Μπαίνοντας μέσα στο θάλαμο και προσπαθώντας να κάνεις μια επιτόπια στροφή μεταξύ τοίχου και καθίσματος, βρίσκουν τα πόδια σου! Θες να πιεις καφέ ή νερό; Θα κορακιάσεις. Δεν διαθέτει τέτοια το τραίνο. Βεβαίως, μπορεί κανείς να βάλει τη φαντασία του να οργιάσει και να σκεφθεί ότι το τραίνο όχι μόνο δεν είναι "φιλικό", αλλά είναι τραίνο "δεν ξεχνώ"! Να 'χει άραγε "συμβολική" σημασία το γεγονός ότι τα βαγόνια που επέλεξε ο ΟΣΕ για το τραίνο φιλίας, είναι κατασκευής 1974; Εισβολή στην Κύπρο, για... Πηγή : skai.gr
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | Αξιολογήστε αυτό το θέμα |
|
|