Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-02-09, 12:03
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Πρόταση της Marfin για την Ολυμπιακή

Σοβαρή εξέλιξη στην ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής, είχαμε σήμερα.

Η Marfin μέσω του κ Βγενόπουλου, έκανε δημόσια πρόταση για εξαγορά της Ολυμπιακής, από τον όμιλο τους.

Ένας από τους όρους που βάζει η Marfin, είναι να υπάρχει ευρεία αποδοχή από τον πολιτικό κόσμο. Κάποιοι θα δείξουν τώρα, αν έχουν τα κότσια να συμφωνήσουν, ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία, η Ολυμπιακή να μείνει σε Ελληνικά χέρια.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-02-09, 23:10
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Κατατέθηκε η πρόταση της MIG για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Η κυβέρνηση έχει ήδη ξεκινήσει συνομιλίες με την εταιρεία.

Ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής, η επίσημη πρότασή της MIG για την Ολυμπιακή Αεροπορία, στην οποία αναφέρεται το ποσό για την απόκτηση του εθνικού αερομεταφορέα. Η κυβέρνηση έχει ήδη ξεκινήσει συνομιλίες με την εταιρεία, η οποία έχει εκφράσει την επιθυμία για την αγορά της ΟΑ.

O υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης αρμόδιος για την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής, δήλωσε ότι οι επενδυτικοί σύμβουλοι της Kυβέρνησης έλαβαν σήμερα δεσμευτική οικονομική προσφορά από την εταιρεία MIG για την αγορά των περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με το πτητικό έργο της Ολυμπιακής ύψους 45,7 εκ. ευρώ και των περιουσιακών στοιχείων της τεχνικής βάσης ύψους 16,7 εκ. ευρώ, καθώς και δεσμευτική οικονομική προσφορά από την εταιρεία SWISSPORT για τα περιουσιακά στοιχεία των κλάδων επίγειας εξυπηρέτησης ύψους 44,8 εκ. ευρώ.

Οι παραπάνω προσφορές μαζί με την εξαγορά των κεφαλαίων της ΠΑΝΘΕΟΝ, της νέας εταιρείας τεχνικής βάσης και της νέας εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης αντιστοιχούν με ποσό 177,2 εκ. ευρώ. Σημειώνεται ότι τα έσοδα του Ελληνικού Δημοσίου θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο από την πώληση των πρόσθετων περιουσιακών στοιχείων της Ολυμπιακής (π.χ. αεροπλάνα, εξοπλισμός επίγειας εξυπηρέτησης και τεχνικής βάσης) που αποτιμήθηκαν ξεχωριστά από τους ανεξάρτητους εκτιμητές.

Επίσης, συνάντηση με το Γιώργο Παπανδρέου ζήτησε και θα έχει ο Διευθύνων Σύμβουλος της MIG, Ανδρέας Βγενόπουλος. Η συνάντηση ορίσθηκε για τις 5 το απόγευμα, στο γραφείο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, στη Βουλή, και ο κ. Βγενόπουλος θα ενημερώσει τον κ. Παπανδρέου σχετικά με την πρόταση, που υπέβαλε, για εξαγορά της Ολυμπιακής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η κυβέρνηση έλαβε υπ΄ όψιν τα εξής :

- τις δεσμευτικές προσφορές των εταιρειών ΜIG και SWISSPORT για την Ολυμπιακή

- τα σχετικά τιμήματα που τις συνοδεύουν και τα οποία ισοδυναμούν με τις αποτιμήσεις των ανεξάρτητων εκτιμητών

- τα αιτήματα των εταιρειών για αποκλειστικές διαπραγματεύσεις

- την εισήγηση των επενδυτικών και νομικών συμβούλων της Κυβέρνησης

- τη σύμφωνη γνώμη του Επιτρόπου Παρακολούθησης που ορίσθηκε από κοινού από την Ελληνική Κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Αποφάσισε οι συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει να συνεχιστούν με αποκλειστικές διαπραγματεύσεις, διάρκειας έως τριών (3) εβδομάδων, με τις εν λόγω εταιρείες, χωρίς βεβαίως να προδικάζεται το τελικό τους αποτέλεσμα.

Κατά την περίοδο αυτή, δεν αποκλείονται άλλοι ενδιαφερόμενοι από την υποβολή σοβαρών επενδυτικών προτάσεων, οι οποίες θα εξετασθούν ανάλογα με την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων.

«Η Κυβέρνηση εκφράζει την ικανοποίησή της για τη θετική ανταπόκριση της MIG που πρώτη απάντησε στη δημόσια πρόσκληση που απηύθυνε η διϋπουργική επιτροπή, καθώς και της SWISSPORT που ανέβασε την αρχική προσφορά της στα όρια που έθεσε η Κυβέρνηση. Στόχος της κυβέρνησης είναι μία υγιής αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής», είπε ο υπουργός.

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, σε παλιότερη δήλωσή του, είχε αναφέρει ότι ο διαγωνισμός της Ολυμπιακής έχει μπει σε μια καινούργια φάση και απευθύναμε πρόταση προς τον επιχειρηματικό κόσμο κυρίως στον ελληνικό.

Η MIG, από την πλευρά της είχε τονίζει ότι «εφ΄όσον οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε συμφωνία προτιθέμεθα να παραχωρήσουμε οικειοθελώς στο Ελληνικό Δημόσιο τη δυνατότητα επανακρατικοποίησης της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ σε χρονικό διάστημα μέχρι και 3 μήνες μετά τη διεξαγωγή των επόμενων εκλογών».

www.kathimerini.gr
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 14-02-09, 00:44
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Για ποιό λόγο η MIG δεν είχε καταθέσει επίσημη πρόταση εξαγοράς και περίμενε να κηρυχθεί άγωνος ο διαγωνισμός για να εκδηλώσει ενδιαφέρον ;

Χθές επιδικάστηκαν 200 εκατομμύρια ευρώ στην Ολυμπιακή που της χρωστάει το ελληνικό δημόσιο. Ακριβώς αυτό το ποσό εκτιμάται ότι θα πρέπει να καταθέσει ο ενδιαφερόμενος επενδυτής για να διασφαλιστεί το μέλλον της εταιρείας. Μήπως λοιπόν θα πρέπει να ξαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός επι νέας βάσης για να σταματήσει ο καθένας να παριστάνει τον σωτήρα ;
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 14-02-09, 01:02
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από palsar Εμφάνιση μηνυμάτων
Για ποιό λόγο η MIG δεν είχε καταθέσει επίσημη πρόταση εξαγοράς και περίμενε να κηρυχθεί άγωνος ο διαγωνισμός για να εκδηλώσει ενδιαφέρον ;
Πονάω πολύ την Ολυμπιακή, γιατί πολλά χρόνια στο τουριστικό επάγγελμα, πολλές φορές, παρά τα άλλα συμφέροντα της εταιρείας μου, παρακινούσα τους πελάτες μου να πετάξουν με τον εθνικό μας αερομεταφορέα, έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης.

Ανδρέα μου, η πρόταση της MIG / Marfin / SWISSPORT, είναι σανίδα σωτηρίας, για την διατήρηση της. Σανίδα σωτηρίας ακόμα και για μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας, που θα διατηρηθούν.

Δυστυχώς, με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, διαχειριστήκαμε αισχρά την Ολυμπιακή, βολέψαμε όλους τους βολεμένους ένθεν και ένθεν και βουλιάξαμε, μια πολύ καλή αεροπορική εταιρεία και εγώ μπορώ να ξέρω λίγο καλύτερα πρόσωπα και πράγματα.

Η Ολυμπιακή είναι ανάγκη για τον τόπο να συνεχίσει να υπάρχει, ακόμα και επιδοτούμενη, για κάποια δρομολόγια, άγονης γραμμής στα απομακρυσμένα νησιά μας.
Εγώ χαίρομαι που θα μείνει, σε ελληνικά χέρια, έστω και σε ιδιώτη.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 14-02-09, 02:33
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ναι" σε μία ιδιωτική Ολυμπιακή με ισχυρό όμως κρατικό έλεγχο και με ελληνικό "αφεντικό" φαίνεται ότι προτιμούν οι έλληνες πολίτες, σύμφωνα με έρευνα της Public Issue για την τύχη της εταιρίας.

Ειδικότερα, το 23% τη θέλει αποκλειστικά κρατική και το 32% αποκλειστικά ιδιωτική, ενώ 18% προτιμά κρατική με συμμετοχή ιδιωτών και 20% ιδιωτική με συμμετοχή του κράτους. Από τα παραπάνω λοιπόν συνάγεται το συμπέρασμα ότι ποσοστό 52% προτιμά μία ιδιωτική Ολυμπιακή με έντονη όμως παρουσία του κράτους.

Σε ό,τι αφορά το φορέα που θα εξαγοράσει την Ολυμπιακή, η συντριπιτική πλειοψηφία (82%) προκρίνει τη λύση ελληνικών εταιρειών, έναντι 9% από άλλη χώρα. Το 4% απαντά

• "Ιδιωτική με κρατικό έλεγχο"
• Η προσφορά για την Ολυμπιακή
και τα δύο και 2% λέει τίποτα από τα δυο.

Η πρόταση της MIG χαρακτηρίζεται θετική από το 45%, αρνητική από το 13%, ενώ σε ποσοστό 32% οι πολίτες δηλώνουν ότι δεν την έχουν ακούσει.
skai.gr
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 07-03-09, 08:13
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Η κυβέρνηση επέλεξε τη λύση MIG για Ολυμπιακή

NAFTEMPORIKI.GR

Το «πράσινο φως» στις προσφορές της Marfin Investment Group (MIG) και της Swissport Hellas για την πώληση της Ολυμπιακής, συνολικού ύψους 177,2 εκατ. ευρώ, έδωσε χθες η κυβέρνηση. Η Ολυμπιακή Αεροπορία ύστερα από 35 χρόνια λειτουργίας της ως δημόσιας εταιρείας, περνά και πάλι (έως τα μέσα της δεκαετίας του '70 ανήκε στον Ωνάση) σε «χέρια» ιδιωτών.

Με δήλωσή του αργά χθες το βράδυ, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, επιβεβαίωσε την επιτυχή κατάληξη των διαπραγματεύσεων για την πώληση του εθνικού αερομεταφορέα.

«Οι επενδυτικοί και νομικοί σύμβουλοι της κυβέρνησης μας ενημέρωσαν ότι οι διαπραγματεύσεις τους με τους συμβούλους της MIG για την πώληση στοιχείων ενεργητικού του πτητικού έργου και της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής είχαν επιτυχή κατάληξη.

Για την επίγεια εξυπηρέτηση, καθώς οι συζητήσεις της MIG και της Swissport για την ολοκλήρωση μεταξύ τους εμπορικής συμφωνίας συνεχίζονται, ζητήθηκε και δόθηκε παράταση μιας εβδομάδας στις αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με το δημόσιο. Εντωμεταξύ, υπάρχει δέσμευση από την πλευρά της MIG, ότι αν δεν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις της με την Swissport, η MIG θα εξαγοράσει και τα στοιχεία ενεργητικού της επίγειας εξυπηρέτησης στην τιμή που έχει προσδιοριστεί από τους ανεξάρτητους εκτιμητές (44,8 εκ. ευρώ)», δήλωσε ο υπουργός.

Σύμφωνα με πληροφορίες η λύση της ΜΙG προτιμήθηκε από την Aegean για λόγους οικονομικούς και για προστασία του ανταγωνισμού.

Υπό την έγκριση της Ε.Ε.

Επισημαίνεται ότι η όποια συμφωνία με τη MIG τελεί υπό την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μόλις δοθεί η έγκριση αυτή, σε περίπου μια εβδομάδα, θα συνεδριάσει η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων, η οποία και θα επικυρώσει τη συμφωνία, για να αρχίσει η εφαρμογή της.

Η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, κατέληξε στην προσφορά της MIG, θεωρώντας ότι εξασφαλίζει: κεφαλαιακή επάρκεια, εργασιακή ειρήνη και προοπτική συνέχισης της λειτουργίας της εταιρείας, με βάση τις δεσμεύσεις για επενδύσεις 80 εκατ. ευρώ, την εγγύηση της Swissport στον τομέα της τεχνογνωσίας, αλλά και την παρουσία αναγνωρισμένων στελεχών - συμπεριλαμβανομένων των νεοπροσληφθέντων στελεχών από την Aegean - στο δυναμικό της MIG.

Υπενθυμίζεται ότι η ΜΙG, έναντι συνολικού τιμήματος 127,4 εκατ. ευρώ, θα αγοράσει το πτητικό έργο και την τεχνική βάση της Ολυμπιακής, ενώ η Swissport Hellas θα αναλάβει το έργο της επίγειας εξυπηρέτησης, καταβάλλοντας 49,8 εκατ. ευρώ.

Την κατάσταση που εξελίχθηκε σε θρίλερ περιέπλεξε η κατάθεση στο παρά πέντε των δύο προσφορών για την Ολυμπιακή, από την Aegean Airlines [AGNr.AT] και την Chrysler Aviation.

Σημειώνεται ότι η MIG είχε υπογραμμίσει πως, εάν δεν υπήρχε σύντομα συμφωνία, προτίθετο να αποχωρήσει τελεσίδικα από τη διαδικασία. Είναι θέμα πολιτικής απόφασης, εάν τελικά θα κλείσει η συμφωνία με τη ΜΙG ή θα επιλεγεί η λύση της συνέχισης των διαπραγματεύσεων με την Aegean Αirlines ή την Chrysler Aviation, που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή την τελευταία στιγμή, ανέφερε παράγοντας της αγοράς.

Νομική εξέταση

Οι νέες προσφορές εξετάστηκαν από τους οικονομικούς και νομικούς συμβούλους της κυβέρνησης, προκειμένου να διαπιστωθεί η νομική και η οικονομική τους επάρκεια, καθώς και κατά πόσον αυτές ήταν σύμφωνες με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία για τον ανταγωνισμό. Οι σύμβουλοι αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής, σύμφωνα με πληροφορίες, γνωμοδότησαν ότι πιθανή εξαγορά της εταιρείας από την Aegean, θα δημιουργούσε καθεστώς μονοπωλίου στην εσωτερική αγορά αερομεταφορών.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 07-03-09, 08:27
Το avatar του χρήστη papa
papa Ο χρήστης papa δεν είναι συνδεδεμένος
Administratore Symphoroso (Ιταλιστι)
 

Τελευταία φορά Online: 17-10-14 00:05
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
τι το συζητας;;;

οι "γαλαζιοι" φταινε παλι που ανεβηκε η τιμη του .... καφε....

__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 09-03-09, 19:18
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Είχα μείνει με την εντύπωση ότι τα 4 Α340 που χρησιμοποιεί η ΟΑ ήταν ιδιοκτητα. Και φυσικά είχα την απορία πώς η μαρφίν αγοράζει την ολυμπιακή με τίμημα που είναι μικρότερο της αξίας αυτών των υπερσύγχρονων αεροσκαφών.

Τα αεροσκάφη αυτά τελικά ανοίκουν στο υπουργείο οικονομίας και δεν μεταβιβάζονται οπότε και είναι άγνωστη η τύχη τους. Πάντως είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω με αυτά αρκετές φορές αφού η ΟΑ ήταν η μοναδική εταιρία που χρησιμοποίουσε τέτοια αεροσκάφη για τις πτήσεις προς Λονδίνο και Παρίσι.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 10-03-09, 16:47
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
«Πράσινο» από Κομισιόν για την Ολυμπιακή

Την έγκρισή της για τη συμφωνία του ελληνικού δημοσίου με τη MIG έδωσε σήμερα η Κομισιόν από το Στρασβούργο. Τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ληφθεί η τελική απόφαση από τη διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων, προτού η συμφωνία κατατεθεί στη Βουλή για κύρωση.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Κομισιόν αποφάσισε ότι το αναθεωρημένο σχέδιο ιδιωτικοποίησης για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές και τις υπηρεσίες της Ολυμπιακής Αεροπορίας δεν παρουσιάζει προβλήματα που να αφορούν τις κρατικές ενισχύσεις.

Το αρχικό σχέδιο ιδιωτικοποίησης, το οποίο είχε εγκριθεί από την Επιτροπή στις 17 Σεπτεμβρίου 2008, βασιζόταν σε ανοικτή, διαφανή και αμερόληπτη διαδικασία δημόσιου διαγωνισμού. Ωστόσο, λόγω της χρηματοοικονομικής κρίσης, η διαδικασία του διαγωνισμού απέβη άκαρπος. Οι ελληνικές αρχές επιδιώκουν πλέον την πώληση με άμεση διαπραγμάτευση με τα ενδιαφερόμενα μέρη σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.

Σχόλιο : Είναι για να τους φτύνεις, όταν από το ΠΑΣΟΚ δήλωσαν ότι θα επαναδιαπραγματευτούν την πώληση της Ολυμπιακής, όταν γίνουν κυβέρνηση.

Αυτοί που έχουν την κύρια ευθύνη για το κατάντημα της Ολυμπιακής, ειδικά την αμαρτωλή 5ετία 81-85, όταν στον εθνικό μας αερομεταφορέα, έγιναν σημεία και τέρατα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 11-03-09, 20:56
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
«Πράσινο» και από Διυπουργική για ΟΑ

Ενέκρινε η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων την πώληση της Ολυμπιακής στη Marfin Investment Group (MIG).

«Υπάρχει δέσμευση της MIG για μία νέα Ολυμπιακή» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης μετά την αρχική συμφωνία πώλησης που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα. «Εύχομαι καλή επιτυχία στη Νέα Ολυμπιακή και στα φιλόδοξα σχέδια της MIG» πρόσθεσε.

Την Τρίτη η Κομισιόν ενέκρινε το νέο αναθεωρημένο σχέδιο αποκρατικοποίησης της εταιρείας.

Σχόλιο : Καλή επιτυχία στην νέα Ολυμπιακή, μακάρι και πάλι να μας κάνει να νοιώθουμε ευτυχείς να πετάμε με τα ασφαλή φτερά της.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:50.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.