Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 30-12-08, 11:01
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
O νόμος της ζούγκλας

Η οικογένεια μου την δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων, πλήρωσε, μάλλον, τον φόρο αίματος που της αναλογεί.

Στον δρόμο καρμανιόλα την λεγόμενη Εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, κάποιος πολύ βιαστικός που ήθελε σε διπλή γραμμή να προσπεράσει, σε ένα από τα χειρότερα σημεία, πίεσε το μπροστινό του αυτοκίνητο πλησιάζοντας το στο ένα μέτρο. Ένα μικρό φρενάρισμα όλης της σειράς των αυτοκινήτων, έκανε τον βιαστικό οδηγό να ακουμπήσει τον προπορευόμενο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Λόγω του ολισθηρού οδοστρώματος το αυτοκίνητο αν και πήγαινε με 70 χιλιόμετρα, έχασε τον έλεγχο και βγήκε κάθετα στο αντίθετο ρεύμα. Διερχόμενος οδηγός χωρίς δυνατότητα αντίδρασης, έπεσε στην θέση του συνοδηγού σκοτώνοντας ακαριαία τον δικό μας άνθρωπο.

Προχθές κάναμε την ίδια διαδρομή, για να παραστούμε στην εξώδικο ακολουθία. Στην διαδρομή Κόρινθος Πάτρα και Αντίρριο Αγρίνιο, σε εκατοντάδες περιπτώσεις, οδηγοί έκαναν ακριβώς το ίδιο. Κολλημένοι από πίσω θα επιχειρούσαν προσπέραση, σε απίθανα σημεία του δρόμου και θα την πραγματοποιούσαν με απίστευτο ποσοστό επικινδυνότητας.

Δεν καταλαβαίνω αυτό το ηλίθιο έθιμο οι οδηγοί να ειδοποιούν με τα φώτα, που είναι στημένοι αστυνομικοί.
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρούν οι αστυνομικοί παράβαση μόνο την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
Δεν καταλαβαίνω, γιατί αυτοί που βάζουν τους αστυνομικούς να στέκονται στον δρόμο, δεν τους βάζουν με συμβατικά αυτοκίνητα να καταγράφουν τα παράνομα προσπεράσματα και την μη τήρηση των υποχρεωτικών αποστάσεων.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει ποινή στον ΚΟΚ ότι οι παραβάτες των δύο αυτών αδικημάτων, θα χάσουν, για πρώτη φορά το δίπλωμα τους, για ένα χρόνο και αν το επαναλάβουν, θα το χάσουν ισόβια;

Είναι η κύρια αιτία του 98% των δυστυχημάτων, πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβει κανείς;
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-12-08, 12:08
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 20:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω, δεν κατάλαβα ποτέ και δεν θα καταλάβω ποτέ είναι κάτι που διαφαίνεται στο μήνυμά σου χωρίς ίσως να το θέλεις.

Γιατί οι Έλληνες οδηγοί συμμορφώνονται με τον ΚΟΚ, ένα σύνολο κανόνων ασφαλείας και επιβίωσης, μόνο αν υπάρχει πανταχού παρούσα η άμεση απειλή της τιμωρίας από την τροχαία;

Έχω οδηγήσει στην Κορίνθου-Πατρών πέντε φορές, και κάθε φορά έχασα ένα κιλό και κανά-δυο χρόνια από τη ζωή μου (μία απ'αυτές τις φορές μάλιστα με ακολουθούσε και το αφεντικό μου από τη Σκωτιά με την οικογένειά του — αναρωτιέμαι αυτός ο άνθρωπος πόσα κιλά ιδρώτα έχυσε μέχρι την Πάτρα). Είναι ένας απίστευτα επικίνδυνος δρόμος, και το μόνο που μπορεί (όχι εγγυημένα) να σου σώσει τη ζωή είναι η συμμόρφωση με τον ΚΟΚ και η αμυντική οδήγηση. Προσωπικά προτιμώ να βγαίνω από την «εθνική» όσο νωρίτερα μπορώ και να πηγαίνω από τα βουνά, κι ας πάρει 2-3 ώρες παραπάνω.

Ακόμα κι έτσι όμως υπάρχουν ζητήματα σ'αυτό το δρόμο που αν δεν παρανομήσεις, μάλλον θα σου κοστίσουν τη ζωή σου ή το αυτοκίνητό σου.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 30-12-08, 13:41
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 09:23
Φύλο: Άντρας
Τα τελευταία χρόνια, απ' το 1999 και μετά, έχω κάνει τη διαδρομή αυτή (Αθήνα-Πάτρα [Αντίρριο]-Αγρίνιο-Πρέβεζα), δεκάδες φορές. Τολμώ να πω, πως την ξέρω απ' έξω...

Χρειάζεται μεγάλη προσοχή, συγκέντρωση, υπομονή και ηρεμία. Σε όλη τη διαδρομή, μετά την διασταύρωση για Τρίπολη-Πάτρα, μετά τη Κόρινθο, υπάρχει ΜΟΝΟ ένα διάστημα μερικών χιλιομέτρων με δύο ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (εκτός από τις εξόδους για Ξυλόκαστρο, Ακράτα, κλπ) μετά το Διακοπτό και πριν το Αίγιο (με κατεύθυνση προς Πάτρα). Θα μπορούσε κανείς να οδηγήσει με ασφάλεια στο διάστημα αυτό, αλλά το οδόστρωμα είναι σε τέτοια χάλια, που ούτε κι εκεί μπορείς να χαλαρώσεις.

Τεράστιο πρόβλημα, οι δεκάδες νταλίκες και τα λεωφορεία, καθώς και οι οδηγοί που δεν εννοούν, ενώ πηγαίνουν αργά, να βγουν στα δεξιά του δρόμου, αλλά πηγαίνουν στη μέση (με όλο το θράσος τους), βάζοντας σε κίνδυνο όλους τους άλλους, οι οποίοι κινούνται με «λογική» ταχύτητα.

Τα πράγματα χειροτερεύουν, αμέσως μετά τη γέφυρα Χ.Τρικούπης. Όμορφη και γραφική η διαδρομή, αλλά ...κόλαση. Εκεί, δεν προσπερνάς με ασφάλεια, σχεδόν πουθενά. Ο μέσος όρος ταχύτητας, από Αντίρριο μέχρι Πρέβεζα, είναι γύρω στα 60-80 χλμ. την ώρα.
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-12-08, 13:55
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 20:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
Τεράστιο πρόβλημα, οι δεκάδες νταλίκες και τα λεωφορεία, καθώς και οι οδηγοί που δεν εννοούν, ενώ πηγαίνουν αργά, να βγουν στα δεξιά του δρόμου, αλλά πηγαίνουν στη μέση (με όλο το θράσος τους), βάζοντας σε κίνδυνο όλους τους άλλους, οι οποίοι κινούνται με «λογική» ταχύτητα.
Αργά = στο όριο ταχύτητας;

Επίσης, «δεξιά» δεν υπάρχει σ'αυτό το δρόμο. Είναι κατά συνθήκη παρανομία. Η οδήγηση στη λωρίδα ασφαλείας εθνικής οδού απαγορεύεται, πόσο μάλλον η οδήγηση στη λωρίδα ασφαλείας, 30 εκατοστά από την απροστάτευτη άκρη του δρόμου, 50 χιλιόμετρα την ώρα πάνω από το όριο ταχύτητας (= «αργά» για πολλούς οδηγούς).

Καταλαβαίνω ότι είναι αδύνατο να επιζήσεις σ'αυτό το δρόμο αλλιώς, και γι'αυτό τον αποφεύγω όσο περισσότερο μπορώ. Τα βουνά είναι πιο ενδιαφέροντα, άλλωστε.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 30-12-08, 14:01
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Χθες 09:23
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Morgul Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης, «δεξιά» δεν υπάρχει σ'αυτό το δρόμο. Είναι κατά συνθήκη παρανομία. Η οδήγηση στη λωρίδα ασφαλείας εθνικής οδού απαγορεύεται, πόσο μάλλον η οδήγηση στη λωρίδα ασφαλείας, 30 εκατοστά από την απροστάτευτη άκρη του δρόμου, 50 χιλιόμετρα την ώρα πάνω από το όριο ταχύτητας (= «αργά» για πολλούς οδηγούς).
Δεν έχεις καθόλου άδικο βέβαια. Απλά, η ενέργεια αυτή (οδηγώ ή κάνω δεξιά για ν' ανοίξω δρόμο), μπορεί να θεωρηθεί ως ευγενική συμπεριφορά στα πλαίσια της αμοιβαίας κατανόησης των οδηγών, στα όρια του ΚΟΚ, για την ασφάλεια όλων...
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 30-12-08, 14:11
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν έχεις καθόλου άδικο βέβαια. Απλά, η ενέργεια αυτή (οδηγώ ή κάνω δεξιά για ν' ανοίξω δρόμο), μπορεί να θεωρηθεί ως ευγενική συμπεριφορά στα πλαίσια της αμοιβαίας κατανόησης των οδηγών, στα όρια του ΚΟΚ, για την ασφάλεια όλων...
... και της ανυπαρξίας των δρόμων θα συμπλήρωνα.
Επειδή δηλαδή κομμάτια των δρόμων μας δεν έχουν "δεξιά" αλλά απλά και μόνο τη βοηθητική λουρίδα, δε σημαίνει ότι πρέπει να φαγωθούμε μεταξύ μας.
Σε αντίθετη περίπτωση, οι ίδιοι οδηγοί έχουν την απαίτηση να κάνει εσύ "μύγα παλιογιωταχιτζή" δεξιά, όταν αυτοί "γουστάρουν" να προσπεράσουν!!
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 30-12-08, 14:30
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα πράγματα χειροτερεύουν, αμέσως μετά τη γέφυρα Χ.Τρικούπης. Όμορφη και γραφική η διαδρομή, αλλά ...κόλαση. Εκεί, δεν προσπερνάς με ασφάλεια, σχεδόν πουθενά. Ο μέσος όρος ταχύτητας, από Αντίρριο μέχρι Πρέβεζα, είναι γύρω στα 60-80 χλμ. την ώρα.
Ναι αλλά προσπερνάς. Εγώ δεν συμφωνώ με το ότι οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι, επικίνδυνοι είναι οι οδηγοί. Αντί λοιπόν να προσαρμοστούν όλοι οι δρόμοι στους οδηγούς (κάτι εκ των πραγμάτων αδύνατο) θα πρέπει να προσαρμοστούν οι οδηγοί στους δρόμους.

Και ας πούμε ότι φτιάχνουν την Εθνική Οδό Κορίνθου Πάτρας, απλά δεν θα σκοτωνόμαστε εκεί αλλά θα προτιμούμε άλλα σημεία της Ελλάδας αφού η οδηγική μας συμπεριφορά παραμένει η ίδια.

Όσο για τους οδηγούς του αντίθετου ρεύματος που προειδοποιούν με τα φώτα τους για μπλόκο, πολύ καλά κάνουν. Η νοοτροπία του αστυνομίας είναι να απλά να εισπράξει λεφτά και όχι να κάνει ασφαλέστερη την κίνησή μας στους δρόμους. Κατά κανόνα τα μπλόκα στήνονται στις ευθείες (όπου και να τρεξεις 20 χιλιόμετρα παραπάνω δεν χαλασε και ο κόσμος) και όχι σε πραγματικά επικίνδυνα σημεία όπου η παράβαση μπορεί να αποβεί μοιραία.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 30-12-08, 14:41
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 20:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από pazo Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν έχεις καθόλου άδικο βέβαια. Απλά, η ενέργεια αυτή (οδηγώ ή κάνω δεξιά για ν' ανοίξω δρόμο), μπορεί να θεωρηθεί ως ευγενική συμπεριφορά στα πλαίσια της αμοιβαίας κατανόησης των οδηγών, στα όρια του ΚΟΚ, για την ασφάλεια όλων...
Συμφωνώ, αλλά δεν είναι στα όρια, και δεν υπάρχει «νομική ασάφεια» εδώ. Η οδήγηση στη λωρίδα ασφαλείας είναι 100% παραβίαση του ΚΟΚ (εκτός κι αν ανήκεις στα σώματα ασφαλείας). Δεν είναι καθόλου αμφιλεγόμενο ζήτημα. Το ζήτημα είναι ότι πρέπει (αναγκαστικά) να παραβιάσεις τον ΚΟΚ για να τηρήσεις το πνεύμα (και όχι το γράμμα) του νόμου — αν δεν παραβιάσεις τον ΚΟΚ κάνοντας δεξιά, ο επόμενος που θα παραβιάσει τον ΚΟΚ προσπερνώντας με 170 σε διπλή διαχωριστική, νύχτα, με ομίχλη και πάγο σε τυφλή στροφή, απλά θα πεθάνει (και μάλλον θα πάρει κι εσένα μαζί).

Να τι λέει ο ΚΟΚ (τον οποίο μπορείτε να κατεβάσετε σε PDF αν θέλετε), σελίδα 72, παράγραφος 9:
9. Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται.
(το άρθρο 3 επιτρέπει τη χρήση της Λ.Ε.Α. σε περίπτωση βλάβης)
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 30-12-08, 14:55
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 20:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από palsar Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι αλλά προσπερνάς. Εγώ δεν συμφωνώ με το ότι οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι, επικίνδυνοι είναι οι οδηγοί. Αντί λοιπόν να προσαρμοστούν όλοι οι δρόμοι στους οδηγούς (κάτι εκ των πραγμάτων αδύνατο) θα πρέπει να προσαρμοστούν οι οδηγοί στους δρόμους.
Αρχική Δημοσίευση από palsar Εμφάνιση μηνυμάτων
Όσο για τους οδηγούς του αντίθετου ρεύματος που προειδοποιούν με τα φώτα τους για μπλόκο, πολύ καλά κάνουν. Η νοοτροπία του αστυνομίας είναι να απλά να εισπράξει λεφτά και όχι να κάνει ασφαλέστερη την κίνησή μας στους δρόμους.
Γενικεύεις. Κι ακόμα κι αν είναι έτσι, την κίνηση στους δρόμους δεν την απαρτίζει ούτε η αστυνομία, ούτε το κράτος, ούτε κάποιοι απρόσωποι τρίτοι, αλλά εμείς. Εμείς και μόνο εμείς ως οδηγοί κάνουμε την κίνηση ασφαλή (ή μη).

Εξηγούμαι: ακόμα και 1.000.000 τροχαίους να έχουμε, ακόμα κι αν σε γράφουν για το παραμικρό, υπάρχουν στιγμές και σημεία που δε θα υπάρχει κάποιος τροχαίος να σε γράψει/προστατέψει. Αν πηγαίνεις με 100 στους δρόμους της Πεντέλης, 4 η ώρα το πρωί την Πρωτοχρονιά, μάλλον δε θα συναντήσεις πολλά μπλόκα — η δική μας ευθύνη για την ασφάλειά μας πού είναι;

Η αστυνομία δε μπορεί να επιβαίνει στο αυτοκίνητό σου και να σου κρατάει το χεράκι και να σου δίνει οδηγίες 100%. Η ασφάλεια και η επιβίωση είναι έννοιες «αδύναμου κρίκου». Δεν πεθαίνουμε με point system, άλλωστε. Ούτε πεθαίνουμε όταν οδηγούμε απερίσκεπτα 25%+ του χρόνου μας. Ένα λάθος αρκεί να σε σκοτώσει. Ένας ψωροτσαμπουκάς 5 δευτερολέπτων μέσα σε 20 χρόνια οδήγησης αρκεί να σε αφήσει ανάπηρο.

Άρα, προκειμένου να κάνουμε την κίνηση ασφαλή, πρέπει ΕΜΕΙΣ να οδηγούμε με ασφάλεια ΣΥΝΕΧΕΙΑ, χωρίς δικαιολογίες («έλα μωρέ, υπερβάλλεις, και τι θα συμβεί;»), ούτε επιλεκτικά, ούτε μόνο όταν βλέπουμε μπάτσους/μπαμπούλες.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 30-12-08, 15:10
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
[QUOTE=Morgul;233515]Γενικεύεις. Κι ακόμα κι αν είναι έτσι, την κίνηση στους δρόμους δεν την απαρτίζει ούτε η αστυνομία, ούτε το κράτος, ούτε κάποιοι απρόσωποι τρίτοι, αλλά εμείς. Εμείς και μόνο εμείς ως οδηγοί κάνουμε την κίνηση ασφαλή (ή μη).

Δεν βλέπω που διαφωνούμε και που γενικεύω :-) Λέω ακριβώς αυτό που λές και εσύ (Ντάξει, με δικά μου λόγια ). Απλά συμπλήρωσα ότι από τη στιγμή που βγαίνει η αστυνομία έξω , καλό είναι να βγαίνει για τη ουσία και όχι για την είσπραξη. Και φυσικά η οδηγική μας συμπεριφορά εντάσσεται στην γενικότερη συμπεριφορά μας και στη μη οδηγική μας καθημερινότητα.
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 30-12-08, 15:48
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 20:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από palsar Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν βλέπω που διαφωνούμε και που γενικεύω :-) Λέω ακριβώς αυτό που λές και εσύ (Ντάξει, με δικά μου λόγια ). Απλά συμπλήρωσα ότι από τη στιγμή που βγαίνει η αστυνομία έξω , καλό είναι να βγαίνει για τη ουσία και όχι για την είσπραξη. Και φυσικά η οδηγική μας συμπεριφορά εντάσσεται στην γενικότερη συμπεριφορά μας και στη μη οδηγική μας καθημερινότητα.
Διαφωνούμε σε ψιλοπράγματα, αλλά θα τα γράψω για να γίνεται συζήτηση.

Διαφωνούμε (ξέρω, πιάνομαι από λεπτομέρειες, αλλά η ουσία ελλοχεύει στις λεπτομέρειες πολλές φορές) στη φράση σου ότι το να οδηγείς στη Λ.Ε.Α. είναι «στα όρια» του ΚΟΚ (δεν είναι στα όρια, είναι 100% παράβαση του ΚΟΚ).

Επίσης διαφωνώ στη χρήση του ουσιαστικού «αστυνομία» λες και υπάρχει ένας (κλωνοποιημένος) μπάτσος σ'όλη τη χώρα. Μπορεί να φοράνε στολή, αλλά είναι άνθρωποι και έχουν τις ίδιες αδυναμίες που έχουν όλοι οι άνθρωποι. Αυτό μπορεί να τους κάνει και αλαζονικούς, ανίκανους, ηλίθιους ξερεισποιοσειμεγώ υπερκάφρους, αλλά η στολή δε σου αλλάζει νοοτροπία/ευφυΐα. Και στην τελική ανάλυση η ελληνική νοοτροπία τους δεν τους διαφοροποιεί από τους «αθώους» οδηγούς που (δεν) σταματάνε. Αν άλλαζαν ρούχα και θέσεις δε θα καταλάβαινες διαφορά.

Τέλος διαφωνούμε (ελάχιστα) στο ότι η αστυνόμευση (πρέπει να) είναι απαραίτητη για την τήρηση του ΚΟΚ. Το δικό μου επιχείρημα είναι ότι το πρόβλημα είναι πρόβλημα νοοτροπίας και δε λύνεται με κατασταλτικά μέτρα και αστυνόμευση.

Παράδειγμα νοοτροπίας: όταν βλέπεις μπατσικό επιβραδύνεις στο όριο, ωραία και δουλικά (βρίζοντας από μέσα σου). Όταν περνάς το μπατσικό το μουτζώνεις (μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι είναι άλλωστε), και επιταχύνεις πάλι στα 180. Τι το πήρες τόσα λεφτά το ρημάδι το 3λιτρο αν είναι να κόβεις κάθε 5 χιλιόμετρα για τα χοιρινά; Τουλάχιστον γλύτωσες το πρόστιμο.

Αν δεν αλλάξει αυτή η «εξαίσια» (αλλά κοινότατη) νοοτροπία, η μόνη λύση είναι να έχεις έναν τροχαίο με αυτόματο κάθε 50 μέτρα σε κάθε δρόμο και να εκτελεί τους παραβάτες (και πάλι θα του ξέφευγαν κάποιοι). Όπως καταλαβαίνεις δε γίνονται τέτοια πράγματα.

Δε θέλω περισσότερους αστυνομικούς στο δρόμο, θέλω περισσότερους υπεύθυνους οδηγούς στο δρόμο. Πχ, υπεύθυνος οδηγός δεν είναι αυτός που βάζει ζώνη για να μη φάει το πρόστιμο. Υπεύθυνος οδηγός είναι αυτός που (μεταξύ άλλων) βάζει ζώνη ασχέτως του προστίμου, επειδή αναγνωρίζει ότι ο νόμος αυτός δεν είναι αυθαίρετος, αλλά ζήτημα κοινής λογικής και ασφάλειας. Η διαφορά είναι λεπτή, αλλά υπαρκτή: ο πρώτος οδηγός δε θα βάλει ζώνη αν πιστέψει ότι δεν κινδυνεύει να φάει πρόστιμο. Ο δεύτερος θα τη βάλει ούτως ή άλλως γιατί θέλει τη ζωούλα του.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην Morgul για αυτό το μήνυμα:
trooper (30-12-08)
  #12  
Παλιά 30-12-08, 19:53
Το avatar του χρήστη vgiagias
vgiagias Ο χρήστης vgiagias δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 27-01-18 13:21
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
το πιο βασικό είναι ότι πληρώνουμε διόδια στην Κορίνθου -Πατρών αδικαιολόγητα διότι δεν θεωρείται Εθνική Οδός .
Ήδη οι ξένοι δεν πληρώνουν και το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εμείς . Έως πότε θα είμαστε τα κορόιδα .
ηδη δυο φορές που είπα στην κοπέλα άνοιξε την μπάρα διότι δεν πληρώνω και πάρε τον αριθμό δεν είχα έως τώρα καμια συνέπεια, διότι οι αρμόδιοι ήδη γνωρίζουν ότι είναι παράνομη η είσπραξη γι' αυτό το κομμάτι του δρόμου
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 30-12-08, 23:13
avel Ο χρήστης avel δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω αυτό το ηλίθιο έθιμο οι οδηγοί να ειδοποιούν με τα φώτα, που είναι στημένοι αστυνομικοί.
Οι αστυνομικοί τη στήνουν στο μόνο σημείο που είναι ασφαλές να προσπεράσεις, εκεί που μπαίνει το διαχωριστικό στη μέση, οι λωρίδες ανά ρεύμα γίνονται 2 και το όριο γίνεται 60 ή 70. (Το όριο παλιά ήταν 80, αλλά το κατεβάσανε για να προλαβαίνουν να σταματάνε τους οδηγούς).

Συνεπώς καλά κάνουν και ειδοποιούν οι απέναντι οδηγοί με τα φώτα.


Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρούν οι αστυνομικοί παράβαση μόνο την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
Κοίτα, για πολλούς αστυνομικούς ισχύουν τα εξής:

α) Ένα ποσοστό είναι αυτό που δεν ξέρει καν τον Κ.Ο.Κ. και δε θα ήξερε ποιες στο καλό είναι αυτές οι άλλες παραβάσεις πέραν της "υπερβολικής ταχύτητας" (sic)

β) Ένα άλλο ποσοστό είναι αυτό που δεν τούς νοιάζει και δεν πρόκειται να ασχοληθούν γιατί οι πολίτες "θα τους βρίζουν και από πάνω όταν κάνουν το σωστό". (Quote από αστυνομικό που είχε μπει σε άλλο forum που συχνάζω).

Όμως για όλους ισχύει το εξής: ακολουθούν εντολές από άνωθεν.

Και αυτές οι εντολές δεν είναι "κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς" ή "γράψτε τους ηλίθιους". Είναι "φέρτε λεφτά".

Για την ακρίβεια είναι "έχουμε στόχο 50 κλήσεις σήμερα, βγείτε και φέρτε τις".

Ε και πώς να προλάβει ο κακόμοιρος ο αστυνόμος να φέρει τόσες πολλές σε μία μέρα εάν κυνηγάει τους βλάκες; Γι'αυτό πάει και στήνεται με τη φραπεδιά σε σκιερό μέρος και γράφει όσους πάνε με 61.



Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω, γιατί αυτοί που βάζουν τους αστυνομικούς να στέκονται στον δρόμο, δεν τους βάζουν με συμβατικά αυτοκίνητα να καταγράφουν τα παράνομα προσπεράσματα και την μη τήρηση των υποχρεωτικών αποστάσεων.
Βλέπε παραπάνω. Δεν είναι αποδοτικό.


Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει ποινή στον ΚΟΚ ότι οι παραβάτες των δύο αυτών αδικημάτων, θα χάσουν, για πρώτη φορά το δίπλωμα τους, για ένα χρόνο και αν το επαναλάβουν, θα το χάσουν ισόβια;
Επειδή αυτοί που γράφουν τους νόμους είναι ανίδεοι και ενδιαφέρονται, πάλι, μόνο για το εισπρακτικό κομμάτι.

Επειδή δεν είναι ικανοί να συντάξουν σωστούς νόμους που να εφαρμόζονται.

Επειδή οι ίδιοι δεν ενδιαφέρονται, δεν τούς νοιάζει. Δε "νοιώθουν" καν.

Γι'αυτό άλλωστε δεν εμφανίστηκε κανένας στο δεύτερο meeting της επιτροπής οδικής ασφάλειας εκτός από τον Άρη Σταθάκη.

Ελπίζω να απάντησα σε όλες τις απορίες σου!


Morgulιε - το "έρεισμα" στην "εθνική" Κορίνθου-Πατρών ΔΕΝ είναι ΛΕΑ. Είναι κλασικό λάθος που κάνουν πολλοί. Άλλωστε δε νοείται καν ΛΕΑ σε τέτοιον δρόμο. Συνεπώς είναι νόμιμο να κινείσαι εκεί.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 31-12-08, 00:46
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 20:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από avel Εμφάνιση μηνυμάτων
Morgulιε - το "έρεισμα" στην "εθνική" Κορίνθου-Πατρών ΔΕΝ είναι ΛΕΑ. Είναι κλασικό λάθος που κάνουν πολλοί. Άλλωστε δε νοείται καν ΛΕΑ σε τέτοιον δρόμο. Συνεπώς είναι νόμιμο να κινείσαι εκεί.
Αν δεν είναι ΛΕΑ τι είναι; Έχει μικρό πλάτος όπως η ΛΕΑ, και συμπαγή γραμμή (που εκτός κι αν ξέχασα κιόλας ό,τι έμαθα περί οδήγησης) δε μπορείς να πατήσεις. Μήπως έχεις σχετική τεκμηρίωση ή URL πουθενά;

Άλλωστε υψηλά ιστάμενος της τροχαίας το ανέφερε ως ΛΕΑ σε συζήτηση στην τηλεόραση για το συγκεκριμένο δρόμο, και μάλιστα έδειξε την ίδια κατανόηση και προβληματισμό (και σύγχυση) που δείχνουμε κι εμείς γι'αυτό: «είναι παράνομο», έλεγε, «αλλά δε γίνεται και να μην το κάνεις».

Καταλαβαίνω ότι δε νοείται ΛΕΑ σ'αυτό το δρόμο, αλλά βασίζομαι στη διαγράμμιση και στα λεγόμενα της τροχαίας.

Άλλωστε αν δεν είναι ΛΕΑ, πώς διαχωρίζεις αυτό το κατασκεύασμα από ΛΕΑ αν όχι από τη διαγράμμιση;

Πληροφοριακά, υπάρχει σήμα που ειδοποιεί ότι μπορείς να πατήσεις σε μια ΛΕΑ (χρησιμοποιείται σε στενές εθνικές οδούς), αλλά δεν το'χω δει ποτέ στην Ελλάδα.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 31-12-08, 03:45
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 14:08
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Morgul Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαφωνούμε (ξέρω, πιάνομαι από λεπτομέρειες, αλλά η ουσία ελλοχεύει στις λεπτομέρειες πολλές φορές) στη φράση σου ότι το να οδηγείς στη Λ.Ε.Α. είναι «στα όρια» του ΚΟΚ (δεν είναι στα όρια, είναι 100% παράβαση του ΚΟΚ).
Εγώ τέτοια φράση δεν είπα, νομίζω με μπερδεύεις με κάποιον άλλο :-)
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:48.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.