Λύση Voice Ticketing στον Κλάδο του Αθλητισμού
Η VoiceWeb σχεδίασε και υλοποίησε για την ΠΑΕ ΑΕΚ μια μοναδική Φωνητική Πύλη πληροφόρησης και πώλησης εισιτηρίων μέσω της οποίας οι φίλοι της ομάδος μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήρια τους άμεσα και γρήγορα, χωρίς καμία αναμονή σε εκδοτήρια. Από την Τετάρτη 15/11/2006, οι φίλαθλοι καλώντας στο 210-8108021 μπορούν χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές να επιλέξουν τον αγώνα που τους ενδιαφέρει, τον τύπο εισιτηρίων (ανά θύρα ή ανά τιμή), και να κάνουν την αγορά τους με χρήση πιστωτικής κάρτας, όλο το 24ωρο. Για την ανάπτυξη της Φωνητικής Πύλης VoiceWeb Ticketing χρησιμοποιήθηκαν σύγχρονες τεχνολογίες Αναγνώρισης Ομιλίας, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να βγάλουν τα εισιτήριά τους εύκολα και γρήγορα συνομιλώντας με το σύστημα με φυσικό λόγο. Η Φωνητική Πύλη, η οποία συνδέθηκε με την ticketing πλατφόρμα της εταιρείας Tickethour, αποτελεί ένα καινοτόμο κανάλι διάθεσης εισιτηρίων το οποίο έχει ως στόχο να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των φίλων της ΑΕΚ, συνδυάζοντας ταχύτητα και ευκολία χρήσης.
Στον κλάδο του Αθλητισμού, πρώτη η VoiceWeb υλοποίησε μια πρωτοποριακή φωνητική λύση με Αναγνώριση Ομιλίας, επιτρέποντας στους φιλάθλους της ΑΕΚ να εξυπηρετηθούν με φιλικό τρόπο 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, χωρίς να χρειάζεται να αναμένουν σε εκδοτήρια για να αγοράσουν τα εισιτήρια τους. Ο κ. Aνδρέας Μπέκιος, εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ ΑΕΚ, δήλωσε σχετικά: «Αναπτύξαμε μια πρωτοποριακή φωνητική πύλη, θέλοντας να προσφέρουμε στους φιλάθλους μας άριστη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Στην Ελλάδα πρώτη η ΠΑΕ ΑΕΚ προσφέρει ένα τόσο καινοτόμο κανάλι διάθεσης εισιτηρίων, επιτρέποντας στους φίλους της ομάδας να εξασφαλίσουν τις καλύτερες θέσεις με ένα απλό τηλεφώνημα». Ο Δρ. Νίκος Πατσής, Διευθύνων Σύμβουλος της VoiceWeb, συμπλήρωσε σχετικά: «Συνδυάζοντας την υψηλή τεχνογνωσία των στελεχών μας με τις καλύτερες τεχνολογίες Αναγνώρισης Ομιλίας αναπτύξαμε τη λύση VoiceWeb Ticketing η οποία έχει εφαρμογή σε σημαντικούς κλάδους όπως Ψυχαγωγία, Μεταφορές, Αθλητισμός, Τουρισμός και Πολιτισμός εξυπηρετώντας εκατομμύρια κλήσεις και εκμηδενίζοντας το κόστος εξυπηρέτησης πελατών για τους οργανισμούς που το υλοποιούν».
Πηγή : Pathfinder
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
|