Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 02-11-08, 21:25
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
GP Βραζιλίας : Λίγα μέτρα πριν το τέλος άλλαξε το όνομα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή

Ένας Γερμανός έμελλε να είναι αυτός που θα κρίνει τον φετινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ο Τίμο Γκλοκ μέχρι την τελευταία στροφή ήταν τέταρτος και έδινε τον τίτλο στο νικητή Φελίπε Μάσα, ωστόσο, στα τελευταία μέτρα έκοψε ρυθμό, έχασε δύο θέσεις κι έτσι ο Λιούις Χάμιλτον τερματίζοντας πέμπτος, στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ο νεαρότερος στην ιστορία της Formula 1!

Οι σκηνές που κατέγραψαν οι κάμερες στα τελευταία μέτρα του αγώνα ήταν συγκλονιστικές. Ο Φελίπε Μάσα την ώρα που περνούσε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής, με τους ανθρώπους της Ferrari να πανηγυρίζουν, αφού δεν είχαν αντιληφθεί το τι είχε συμβεί με τον Γκλοκ. Μόλις αυτό έγινε, το σκηνικό άλλαξε, πανηγύρια στα πιτ της McLaren, δάκρυα στο στρατόπεδο της ιταλικής ομάδας, αλλά και στις εξέδρες.

Πάντως, ο Μάσα αποθεώθηκε και ανταπέδωσε τη στήριξη όλων, με τον Βραζιλιάνο να έχει μαζί του στο βάθρο τον Φερνάντο Αλόνσο στη δεύτερη θέση και τον ομόσταυλό του Κίμι Ραϊκόνεν στην τρίτη. Η «Σκουντερία» με το αποτέλεσμα αυτό κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές και έγινε η μοναδική ομάδα στην ιστορία της Formula 1 που έχει οκτώ τίτλους σε δέκα χρόνια.

Όσο για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή; Αυτός πανηγύρισε με την ψυχή του και δικαίως, αφού πλέον το όνομά του θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία του αθλήματος, ως ο νεαρότερος κάτοχος του τίτλου, γεννημένος στις 7 Ιανουαρίου 1985. Ο Λιούς Χάμιλτον μπορεί να έβλεπε ένα Γερμανό (Φέτελ) να του στερεί τον τίτλο στο τέλος, αλλά τελικά χρειάστηκε ένας άλλος (Γκλοκ), για να του τον δώσει!

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, με τους Μάσα, Τρούλι, Ραϊκόνεν και Χάμιλτον να φεύγουν καθαρά χωρίς προβλήματα μπροστά και τους Φέτελ, Αλόνσο να περνούν τον Κοβαλάινεν. Πιο πίσω Πικέ Τζούνιορ και Κούλθαρντ (στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του) βγήκαν εκτός, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπει στην πίστα. Ο αλητάρχης έμεινε για τέσσερις γύρους και όταν βγήκε η κατάσταση μπροστά δεν άλλαξε. Έτσι, η πρώτη οκτάδα είχε ως εξής: Μάσα, Τρούλι, Ραϊκόνεν, Χάμιλτον, Φέτελ, Αλόνσο, Κοβαλάινεν, Μπουρντέ.

Με τη συμπλήρωση οκτώ γύρων οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα πιτ για να βάλουν στεγνά ελαστικά, ενώ από τους πρωτοπόρους αυτοί που άνοιξαν το χορό ήταν οι Αλόνσο, Φέτελ. Ο Φελίπε Μάσα μπήκε στον 10ο γύρο, όπως και ο Χέικι Κοβαλάινεν, ενώ στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι Τρούλι, Ραϊκόνεν, Χάμιλτον. Βγήκαν και οι τρεις κανονικά, με τον Ραϊκόνεν να βρίσκεται μπροστά από τον Τρούλι.

Μετά το πέρας του πρώτου ανεφοδιασμού για τους πιλότους, ο οποίοι έβαλαν στεγνά ελαστικά και έδειχναν να γλιστράνε όλοι πολύ, μεταξύ αυτών και οι πρωτοπόροι, με τον Τρούλι αλλά και τον Χάμιλτον να χάνουν θέσεις, η οκτάδα είχε ως εξής: Μάσα, Φέτελ, Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Φιζικέλα, Χάμιλτον, Γκλοκ, Μπουρντέ.

Στον 17ο γύρο ο Χάμιλτον πέρασε τον Φιζικέλα και ανέβηκε πέμπτος, την ώρα που οι μετεωρολόγοι προέβλεπαν ότι δεν θα πέσει άλλη βροχή στην πίστα. Μπροστά, οι Μάσα, Φέτελ και Αλόνσο έδιναν το δικό τους ρυθμό, κάνοντας τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο. Στον 27ο γύρο ο Φέτελ άνοιξε το χορό του δεύτερου πιτ στοπ, με τον νεαρό Γερμανό να πηγαίνει πιθανότατα για τρία.

Στον 37ο γύρο μπήκε και ο Γκλοκ για το δικό του πιτ στοπ, ενώ στον επόμενο γύρο το ίδιο έκανε και ο Φελίπε Μάσα. Στον 39ο γύρο ήταν η σειρά των Αλόνσο, Χάμιλτον να ανεφοδιαστούν, όπως και αργότερα των Κοβαλάινεν, Ραϊκόνεν. Με 26 γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρώ σημαίας, η πρώτη οκτάδα είχε ως εξής: Μάσα, Φέτελ, Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Χάμιλτον, Γουέμπερ, Κοβαλάινεν, Γκλοκ.

Ο Φέτελ έπρεπε να μπει και για τρίτο πιτ στοπ και το έκανε 20 γύρους πριν το τέλος, με τον πιλότο της Toro Rosso να βγαίνει στην πέμπτη θέση και τον Χάμιλτον να ανεβαίνει τέταρτος και να κρατά πολύ σφιχτά στα χέρια του τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, αφού οποιοσδήποτε τερματισμός μέχρι και την πέμπτη θέση του έδινε τον τίτλο.

Το συγκλονιστικό φινάλε

Με 11 γύρους να απομένουν ακόμη, οι προβλέψεις για βροχή έφεραν αναστάτωση στα πιτ των ομάδων, με την κατάταξη να έχει ως εξής; Μάσα, Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Χάμιλτον, Φέτελ, Κοβαλάινεν, Γκλοκ, Τρούλι. Οι πρώτες ψιχάλες έπεσαν οκτώ γύρους πριν το τέλος, με αρκετούς πιλότους που δεν είχαν να χάσουν τίποτα να μπαίνουν στα πιτ για να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά.

Το ίδιο έκαναν και οι πρωτοπόροι με τα πράματα να περιπλέκονται πέντε γύρους πριν το τέλος! Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Χάμιλτον, Φέτελ μπήκαν και άλλαξαν ελαστικά, με τον Μάσα να μπαίνει ένα γύρο αργότερα και να ξαναβγαίνει πρώτος, με τον Χάμιλτον να είναι πέμπτος έχοντας κολλημένο πίσω του τον Φέτελ, αλλά να κρατά τον τίτλο!

Με δύο γύρους πριν το φινάλε η βροχή δυνάμωσε, ο Χάμιλτον έχασε έδαφος και ο Φέτελ πέρασε μπροστά, με αυτό το αποτέλεσμα να στέφει πρωταθλητή τον Μάσα! Ωστόσο, ο μέχρι τα τελευταία μέτρα τέταρτος, Τίμο Γκλοκ, έκοψε ρυθμό, τον πέρασαν Φέτελ και Χάμιλτον κι έτσι ο πιλότος της McLaren πήρε το πρωτάθλημα μέσα σε έξαλλα πανηγύρια από την πλευρά της βρετανικής ομάδας!

Οι πιλότοι που τερμάτισαν:
1. Μάσα-Ferrari
2. Αλόνσο-Renault
3. Ραϊκόνεν-Ferrari
4. Φέτελ-Toro Rosso
5. Χάμιλτον-McLaren
6. Γκλοκ-Toyota
7. Κοβαλάινεν-McLaren
8. Τρούλι-Toyota
9. Γουέμπερ-Red Bull
10. Χάιντφελντ-BMW
11. Κούμπιτσα-BMW
12. Ρόζμπεργκ-Williams
13. Μπάτον-Honda
14. Μπουρντέ-Toro Rosso
15. Μπαρικέλο-Honda
16. Σούτιλ-Force India
17. Νακατζίμα-Williams
18. Φιζικέλα-Force India

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ:
Χάμιλτον 98
Μάσα 97
Ραϊκόνεν 75

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΣΤΩΝ:
Ferrari 172
McLaren 151
BMW 135

Πηγή : SportNET

Σχόλιο : Αν ο Μάσα δεν είχε τόσα μηχανικά προβλήμματα φέτος, θα ήταν παγκόσμιος Πρωταθλητής, χωρίς να περιμένει το GP της Βραζιλίας.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-11-08, 08:15
Platinum Ο χρήστης Platinum δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 10-02-10 16:06
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Και έτσι ο Μάσα έγινε ο πρώτος, αν δεν με απατά η μνήμη μου, που τερμάτισε πρωταθλητής και δεν πήρε το πρωτάθλημα. Το φινάλε ήταν συγκλονιστικό πάντως αλλά και το πρωτάθλημα δεν ήταν καθόλου άσχημο καθώς είχε αγωνία μέχρι την τελευταία στιγμή (κυριολεκτικά). Βέβαια η διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών δικαιώνει κάπως τη Ferrari τα λάθη της οποίας στέρησαν το πρωτάθλημα από τον Μάσα.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης Αξιολογήστε αυτό το θέμα
Αξιολογήστε αυτό το θέμα:

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:12.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.