Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Αθλητισμός
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-09-08, 18:20
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
GP Σιγκαπούρης υπό το φως των προβολέων

Καλύτερη στιγμή να ξαναφανεί στο προσκήνιο δεν μπορούσε να διαλέξει ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος της Renault έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Formula 1, καθώς έγινε ο πρώτος που πήρε την καρό σημαία στο νέο, υπό το φως τον προβολέων, Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ο Αλόνσο μπορεί μεν να ξεκίνησε από τη 15η θέση, αλλά εκμεταλλευόμενος την καλή στρατηγική της ομάδας, τις ατυχίες των άλλων αλλά και την είσοδο του safety car έπειτα από τη σύγκρουση του team mate του, Νέλσον Πικέ, κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του νίκη έπειτα από το 2007 στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ο οδηγός της Renault ολοκλήρωσε τους 61 γύρους του πρώτου νυχτερινού Grand Prix σε χρόνο 1:57,16.304, λίγα δευτερόλεπτα δηλαδή πριν το όριο των δύο ωρών. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόζμπεργκ, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσε ο Χάμιλτον. Πίσω τους τερμάτισαν κατά σειρά οι Γκλοκ, Φέτελ, Χάιτφελτ, Κούλθαρντ και Νακατζίμα.

Ο Αλόνσο έδειξε τις προθέσεις του από την αρχή του αγώνα, αφού κατάφερε με την εκκίνηση να κερδίσει τρεις θέσεις. Από την άλλη, ο poleman Φελίπε Μάσα αύξανε τη διαφορά του από τον δεύτερο Χάμιλτον, που στον έκτο γύρο βρισκόταν ήδη τρία δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο. Πολύ σύντομα, ο έτερος πιλότος της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, οδηγούσε με επιτυχία στο όριο και είχε πλησιάσει μόλις 7.3 δευτερόλεπτα από τον Μάσα στον δέκατο γύρο.
Μέχρι που στον 15ο γύρο έγινε το ένα από τα δύο συμβάντα που στιγμάτισαν τον αγώνα. Ο Νέλσον Πικέ «έχασε» το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, χτύπησε στον τσιμεντένιο τοίχο και ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του στην πίστα. Οι Ρόζμπεργκ και Κούμπιτσα χρειάζονταν καύσιμα, μπήκαν πριν ανοίξει το pit lane και έλαβαν έτσι ποινή διέλευσης. Το αυτοκίνητο έμεινε μέσα για τρεις ολόκληρους γύρους, οπότε από τον 18ο τα μονοθέσια μπορούσαν και πάλι να ανεφοδιαστούν κανονικά. Σε εκείνο το σημείο οι δύο Ferrari μπήκαν μαζί στα πιτς, με τον Μάσα να ανεφοδιάζεται πρώτος και τον Ραϊκόνεν να περιμένει υπομονετικά. Όμως, η λάθος εκκίνηση του Μάσα από τεχνικό σφάλμα στο σήμα εκκίνησης οδήγησε στο «στραπάτσο» της ιταλικής ομάδας. Ο Βραζιλιάνος πιλότος ξεκίνησε πριν οι μηχανικοί αποσυνδέσουν την αντλία καυσίμων, με αποτέλεσμα αυτή να αποκοπεί και να μείνει προσκολλημένη στο μονοθέσιο του άτυχου Μάσα. Μέχρι οι μηχανικοί να ξεκολλήσουν τη στραβωμένη αντλία και να ετοιμαστούν και για τον ανεφοδιασμό του Ραϊκόνεν, χάθηκαν πολύτιμα δευτερόλεπτα και για τους δυο οδηγούς.
Πέραν αυτού, ο Μάσα τιμωρήθηκε μετά και με ποινή διέλευσης, που σήμανε ουσιαστικά την παραίτηση του από τον αγώνα. Ο μετέπειτα μεγάλος νικητής Αλόνσο βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα στον 33ο γύρο, όπου και διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα.
Το Grand Prix της Σιγκαπούρης συνεχίστηκε χωρίς πολλές ακόμα συγκινήσεις. Άξιο αναφοράς η επανεμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 51ο γύρο, μετά το «τράκο» του Άντριαν Σούτιλ, καθώς επίσης και η σύγκρουση του Ραϊκόνεν μόλις τέσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, και ενώ ο Φιλανδός βρισκόταν στην πέμπτη θέση.

Φερνάντο Αλόνσο Renault 1:57,16.304
Νίκο Ρόζμπεργκ Williams-Toyota +2.9 secs
Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes +5.9 secs
Τίμο Γκλοκ Toyota +8.1 secs
Σεμπάστιαν Φέτελ STR-Ferrari +10.2 secs
Νικ Χάιτφελτ BMW Sauber +11.1 secs
Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull-Renault +16.3 secs
Καζούκι Νακατζίμα Williams-Toyota +18.4 secs
Τζένσον Μπάτον Honda +19.8 secs
Χέικι Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes +26.9 secs
Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber +27.9 secs
Σεμπαστιάν Μπουρντέ STR-Ferrari +29.4 secs
Φελίπε Μάσα Ferrari +35.1 secs
Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India-Ferrari +43.5 secs

Πηγή : SportFM
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:18.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.