Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Έτοιμο να καταρρίψει όλα τα ρεκόρ το Grand Theft Auto IV
Τα προβλήματα της παγκόσμιας οικονομίας και η αύξηση στις τιμές των τροφίμων και το πετρέλαιο δεν θα επηρεάσουν τους λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών που θα σπεύσουν κατά χιλιάδες να αγοράσουν το πολυαναμενόμενο σε όλο τον κόσμο Grand Theft Auto IV. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, περίπου πέντε εκατομμύρια παίχτες θα πληρώσουν 70 ευρώ για να αγοράσουν τον τελευταίο τίτλο της Rockstar Games, ένα παιχνίδι που απασχολεί εδώ και καιρό τα μέσα εξαιτίας του αμφιλεγόμενου περιεχομένου του. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού αναμένεται να είναι το μεγαλύτερο γεγονός όλων των εποχών για την αγορά αλλά και για τον τίτλο, του οποίου τα προηγούμενα επεισόδια έχουν πουλήσει περισσότερα από 70 εκατομμύρια αντίτυπα από το 1997. Για τον τελευταίο τίτλο, η Rockstar προβλέπει πωλήσεις έξι εκατομμυρίων αντιτύπων του παιχνιδιού την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του. Το παιχνίδι αξιολογήθηκε από το αρμόδιο όργανο ελέγχου, την ESRB, ως παιχνίδι μόνο για ενήλικες, εξαιτίας των σκηνών βίας, της έντονης γλώσσας και του σεξουαλικού περιεχομένου που απεικονίζει σε κάποια σημεία της ιστορίας. Για το λόγο αυτό η ESRB προέβη σε σχετική ανακοίνωση την περασμένη Παρασκευή υπενθυμίζοντας ότι τα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι απαραίτητα διασκέδαση μόνο για παιδιά. Στατιστικές μελέτες εξάλλου δείχνουν ότι ο τυπικός παίχτης έχει ηλικία περίπου τριάντα ετών. Σύμφωνα με πρόσφατες αναλύσεις, παρά τις πιέσεις που δέχεται το πορτοφόλι των καταναλωτών ειδικά σε προϊόντα ψυχαγωγίας, συνεχίζουν να ξοδεύουν χρήματα για να αγοράσουν παιχνίδια. Συνολικά, η αγορά παρουσιάζει άνοδο φέτος με τις πωλήσεις λογισμικού αυξημένες κατά 63% τον Μάρτιο σε σχέση με τον Μάρτιο του 2007, ενώ οι πωλήσεις των κονσολών αυξήθηκε 46% την ίδια περίοδο. Οι φίλοι της σειράς Grand Theft Auto γνωρίζουν ότι η αγορά του παιχνιδιού απαιτεί κάποια θυσία σε οικονομικούς όρους. Η αγορά του όμως εξισορροπείται σε όρους διασκέδασης και ψυχαγωγικής αξίας. Για να τελειώσει κάποιος το παιχνίδι χρειάζεται περισσότερες από 40 ώρες, που σημαίνει ότι τελικά η μία ώρα ψυχαγωγίας κοστίζει περίπου 80 σεντς. Σε απόδειξη της ισχυρής ανάπτυξης της αγοράς, η Nintendo ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα αυξήσει τη μηνιαία παραγωγή του Wii σε 2,4 εκατομμύρια κονσόλες, από 1,8 εκατομμύρια που παράγει σήμερα. Σε κάποιο βαθμό, αυτή η ανάπτυξη δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη. Είναι το αποτέλεσμα της εισαγωγής στην αγορά τριών νέων κονσολών τα τελευταία δύο χρόνια, που σημαίνει πολλά νέα παιχνίδια αλλά και κίνητρο αγοράς για τους καταναλωτές. Υπενθυμίζεται ότι η Take Two, ιδιοκτήτρια της Rockstar, απέρριψε πρόσφατα προσφορά εξαγοράς από την Electronic Arts, ύψους δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έπειτα μάλιστα από την αναμενόμενη επιτυχία του Grand Theft Auto IV, αναλυτές εκτιμούν ότι η τελευταία θα πρέπει να αυξήσει σημαντικά την προσφορά της απέναντι στην Take Two. www.kathimerini.gr με πληροφορίες New York Times, BBC, Γαλλικό Πρακτορείο
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#2
|
#3
|
|
||||
Διυλίζουμε το κουνούπι...
Εδώ σκοτώνονται μεταξύ τους τα καρτούν για παιδιά, σφάζονται, ανατινάσσονται, και μετά τους τα παίρνουμε και σε κουκλάκια, σε λαμπάδες, σε αυτοκόλλητα. Και μιλάμε για καρτούν που βλέπουν παιδιά των τριών και τεσσάρων ετών! Θα τα πειράξει ένα παιχνίδι που θα αρχίσουν να παίζουν στα 12 ή και ακόμη πιο μεγάλα; Αλλά ξέχασα. Για όλα φταίνε αυτά τα σατανικά μηχανήματα του διαβόλου!
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#4
|
|
||||
Ναι Ναι τα Σατανικα μηχανηματα του Διαβολου και οι ΤΕΧΝΗΚΟΙ που συντηρουν το μυθο...
__________________
Varthol On Line |
#5
|
|
||||
Δηλαδή το doom ήταν λιγότερα βίαιο; Εγώ αυτό θυμάμαι γιατί δεν παίζω τέτοια παιγνίδια συνήθως, αλλά αν θυμάμαι καλά ηταν σφαξ σφαξ με αίματα και άγρια θεάματα.
Το παρακάνουν πολύ. η όποια απαγόρευση για κάποιες ηλικές θα του κάνει μεγαλύτερη προβολή και νομίζω ότι τώρα η εταιρεία που το φτιάχνει θα τρίβει τα χέρια της από την δωρεάν παγκόσμια διαφήμιση.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#6
|
|
||||
Όταν κυκλοφόρησε το Doom και το Wolfenstein (αλήθεια, δεν πρέπει να κάνουν διάβημα οι Γερμανοί για αυτό κάποια στιγμή; ) ο κόσμος δεν ήξερε τι σημαίνει PC και ακόμη λιγότεροι ήξεραν ότι μπορείς να παίξεις και παιχνίδια σε αυτό!
Οπότε η πελατεία θα ήταν πολύ λίγη για να αξίζει η διαφήμιση!
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#7
|
|
||||
Εννοείται ότι αν δεις κάτι σε ένα παιχνίδι θα το κάνεις και στην πραγματική σου ζωή. Όπως ακριβώς αν δεις κάτι σε μια ταινία ή αν διαβάσεις κάτι σ' ένα βιβλίο. Δεν έχουμε εγκέφαλο ή δική μας ζωή, τα πάντα είναι μίμηση.
Είναι γνωστές οι εκατόμβες στις οποίες προέβησαν όσοι διάβασαν το Έγκλημα και Τιμωρία. Ο πλανήτης θρήνησε εκατομμύρια θύματα. Επίσης είναι επικίνδυνο να διαβάζεις βιβλία γραμμένα από αντρική οπτική γωνία αν είσαι γυναίκα και από γυναικεία οπτική γωνία αν είσαι άντρας. Θα γίνεις άμεσα ομοφυλόφιλος. Εξ' αιτίας των πρώτων Grand Theft Auto εκλάπησαν τουλάχιστον 2.500.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Η κοινωνία καταστράφηκε. Είμαστε χαμένοι. Σημείωση: σ'αυτό το μήνυμα ενδέχεται να κρύβεται δόση ειρωνείας.
__________________
www.bedroomlan.org |
#8
|
|
||||
Τελικά είναι καταδικαστέα η βία στα παιγνίδια ή δεν είναι; Μου φαίνεται πως μιλάμε με τους «οριακούς» όρους της οικονομίας. Από 1000 σε 1001 δεν έχει σημασία, από 5 σε 6 έχει…
__________________
Aslan is on the move... |
#9
|
|
|||
Το παιχνίδι είναι 18+ (Adults only) ένδειξη που δεν κάνει τίποτε άλλο απο το να κινήσει την περιέργεια του ανηλίκου ακόμα περισσότερο.Έτσι στην ουσία "ελκύει" και δεν "αποτρέπει" την αγορά του παιχνιδιού.Τώρα δεν ξέρω άν στην Αμερική είναι αυστηρά αλλά στην Ευρώπη (πόσο μάλλον στην Ελλάδα) είναι βέβαιο ότι τέτοιες ενδείξεις απλώς περνάνε απαρατήρητες. |
#10
|
|
||||
Νάτος και ο κουκουλοφόρος.
Εγώ δεν ασχολούμαι με τζερτζελέδικα παιχνίδια!
__________________
Aslan is on the move... |
#11
|
|
|||
Εκεί έγκειται και η επιτυχία του εν λόγω παιχνιδιού στο ότι δηλαδή το παιχνίδι σου προσφέρει μία "ελευθερία" κινήσεων και όχι ένα γραμμικό gameplay Άντε να ανοίξεις κανά βιβλίο μπάς και τελειώσεις αυτό το ρημάδι το πολυτεχνείο.... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimitrios83 : 21-09-08 στις 23:42 |
#12
|
|
||||
εε όχι και βία στο doom, το έπαιζα όσο ήμουν στον στρατό δόκιμος και πίστεψε με δεν ήταν τίποτα σε σχέση με την θητεία μου παρέα με τον pazo.....
__________________
Βρε βρε τα παιδιά...... |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|