GP : Kόκκινη και η Βαρκελώνη
Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα η Ferrari έδειξε ότι φέτος θέλει όσο ποτέ άλλοτε το πρωτάθλημα. Η ιταλική ομάδα πήρε τη νίκη στο ισπανικό Grand Prix με τον Κίμι Ραϊκόνεν να φτάνει στη δεύτερη φετινή του καρώ σημαία και να αυξάνει τη διαφορά του στην κατάταξη στους εννέα βαθμούς. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο έτερος πιλότος της Σκουντερία, Φελίπε Μάσα, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λιούις Χάμιλτον.
Η εκκίνηση του αγώνα ήταν καθαρή όσον αφορά τους πρωτοπόρους, με τον Φελίπε Μασα να προσπερνά τον Φερνάντο Αλόνσο και να παίρνει τη δεύτερη θέση πίσω από τον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος διατήρησε χωρίς πρόβλημα την πρωτιά. Ωστόσο, στις πιο πίσω θέσεις ο Φέτελ συγκρούστηκε με τον Σούτιλ, με αποτέλεσμα να διαλυθούν τα μονοθέσιά τους και να μπει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στον τρίτο γύρο ο αλητάρχης βγήκε και ο αγώνας ξανάρχισε! Μετά τη συμπλήρωση δέκα γύρων, η πρώτη οκτάδα είχε ως εξής: Ραϊκόνεν, Μάσα, Αλόνσο, Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Κοβαλάινεν, Χάιντφελντ, Γουέμπερ, με έξι πιλότους ήδη να έχουν αποσυρθεί (Ντέιβισον, Μπουρντέ, Πικέ, Σούτιλ, Φέτελ).
Στον 17ο γύρο ο Αλόνσο μπήκε για το πρώτο του πιτ στοπ, επιβεβαιώνοντας όσους υποστήριζαν ότι είχε ελάχιστα καύσιμα στο μονοθέσιό του, για να κάνει καλό χρόνο το Σάββατο. Δύο γύρους αργότερα μπήκε για τον δικό του ανεφοδιασμό και ο Φελίπε Μάσα από τη δεύτερη θέση, ενώ στον επόμενο γύρο τον ακολούθησε και το team mate του Κίμι Ραϊκόνεν από την πρώτη θέση. Ακολούθησαν αργότερα και οι Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Γουέμπερ, ενώ ο Κοβαλάινεν βγήκε εκτός πίστας, με το μονοθέσιό του να κινείται ακυβέρνητο στον προστατευτικό τοίχο. Για άλλη μια φορά ο αλητάρχης μπήκε στην πίστα, ενώ την εμφάνισή του έκανε και το ασθενοφόρο για να μεταφέρει τον Φινλανδό, σε περίπτωση που ο πιλότος της McLaren είχε πρόβλημα. Πάντως, για κάθε περίπτωση ο Κοβαλάινεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Βαρκελώνης για περαιτέρω εξετάσεις.
Στον 28ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε και ο αγώνας ξαναξεκίνησε, με την οκτάδα να έχει ως εξής: Ραϊκόνεν, Μάσα, Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Χάιντφελντ, Αλόνσο, Γουέμπερ, Τρούλι. Στον 35ο γύρο ο Αλόνσο έκοψε ταχύτητα και πάρκαρε τη Renault του στην άκρη στης πίστας, με καπνούς να βγαίνουν από την ανάρτηση, απογοητεύοντας τους χιλιάδες συμπατριώτες του που γέμισαν τις εξέδρες. Στον 45ο γύρο ξεκίνησε η διαδικασία του δεύτερου πιτ στοπ για τους πιλότους και με την ολοκλήρωσή του στον 54ο γύρο, στην οκτάδα βρίσκονταν οι: Ραϊκόνεν, Μάσα, Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Γουέμπερ, Μπάτον, Νακατζίμα και Τρούλι.
Με λιγότερους από δέκα γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρώ σημαίας η κατάταξη δεν είχε αλλάξει και όλα έδειχναν πως η Ferrari θα έφταναν στο 1-2 για δεύτερη φορά φέτος. Όπως κι έγινε, με τον Ραϊκόνεν να κερδίζει τον αγώνα και τον Φελίπε Μάσα να ολοκληρώνει την κυριαρχία της ιταλικής ομάδας. Τρίτος ο Χάμιλτον, τέταρτος ο Κούμπιτσα, πέμπτος ο Γουέμπερ, έκτος ο Μπάτον, έβδομος ο Νακατζίμα και όγδοος ο Τρούλι. Επόμενο ραντεβού ομάδων και οδηγών είναι στις 11 Μαΐου στην Κωνσταντινούπολη.
Οι πιλότοι που τερμάτισαν:
1. Ραϊκόνεν-Ferrari
2. Μάσα-Ferrari
3. Χάμιλτον-McLaren
4. Κούμπιτσα-BMW
5. Γουέμπερ-Red Bull
6. Μπάτον-Honda
7. Νακατζίμα-Williams
8. Τρούλι-Toyota
9. Χάιντφελντ-BMW
10. Φιζικέλα-Force India
11. Γκλοκ-Toyota
12. Κούλθαρντ-Red Bull
13. Σάτο-Super Aguri
Η βαθμολογία των οδηγών:
Ραϊκόνεν 29
Χάμιλτον 20
Κούμπιτσα 19
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Ferrari 47
BMW 35
McLaren 34
Πηγή : Sportnet
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
|