Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Θεολογικά θέματα
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 31-08-08, 04:07
benentix Ο χρήστης benentix δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 04-11-08 15:30
Ορθοδοξία και διαμαρτυρόμενοι

Εγώ έχω κάποιες απορίες και θα ήθελα επειδή είμαι τελείως άσχετη να μου εξηγήσει κάποιος "ποια η διαφορά των διαμαρτυρόμενων με την ορθόδοξη εκκλησία?" είναι τελικά αίρεση και γιατί το να είσαι διαμαρτυρόμενος?και ότι άλλο γνωρίζετε βοηθήστε με να καταλάβω κάποια πράγματα γιατί βρεθεικα σε μια συζήτηση και δεν ήξερα που πάνε τα τέσσερα για το θέμα....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-09-08, 22:04
Το avatar του χρήστη mystakid
mystakid Ο χρήστης mystakid δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 15-02-24 21:42
Φύλο: Άντρας
κατ΄αρχάς, καλωσήλθες στην άκρο. Αφού δεν απάντησε κανένας, για να μην θεωρηθεί ότι αδιαφορούμε, κάποια λιτά στοιχεία, είναι τα παρακάτω:

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ

Έτσι ονομάστηκαν οι χριστιανοί που αποσπάστηκαν από την Καθολική Εκκλησία γύρω στο 16ο αι.